Проблем с акумулатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Проблем с акумулатора
Здравейте,
Не бях палил колата два дена и се оказа, че акумулатора ми е паднал тотално за това време. Даже за алармата и централното няма ток. Акумулатора е сравнително нов AC Delco (на около година и половина). В момента съм го извадил и го зареждам. Утре като го сложа мисля да измеря какъв ток тече когато колата не е на контакт. Някой има ли представа каква горе долу е консумацията в такъв случай? Подозирам, някъде е станало късо понеже валяха доста дъждове тия дни. Имате ли идеа какво може да се е намокрило и предизвикало проблема?
Не бях палил колата два дена и се оказа, че акумулатора ми е паднал тотално за това време. Даже за алармата и централното няма ток. Акумулатора е сравнително нов AC Delco (на около година и половина). В момента съм го извадил и го зареждам. Утре като го сложа мисля да измеря какъв ток тече когато колата не е на контакт. Някой има ли представа каква горе долу е консумацията в такъв случай? Подозирам, някъде е станало късо понеже валяха доста дъждове тия дни. Имате ли идеа какво може да се е намокрило и предизвикало проблема?
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Проблем с акумулатора
Здравей Колега,
не бързай да търсиш веднага причината във колата.На последък резервните части и консумативи са под всякаква критика и е доста възможно да му е дошло времето на акумулатора въпреки че не е много стар.Има и момент,ако си скочил преден ден в някоя по яка дупка,да се е прекъснала връзка или да е дало късо между клетки и акумулатора "умира"Предполагам знаеш че определено време след като извадиш ключа на БМВ-то се прекъсва цялостното захранване на колата,така че това още повече ме кара да мисля че вината е в батерията.Вземи все пак един мултицет и замери какъв ток влиза,как зарежда генератора.
ОК,поздрави и ще пишеш какво е станало!!
не бързай да търсиш веднага причината във колата.На последък резервните части и консумативи са под всякаква критика и е доста възможно да му е дошло времето на акумулатора въпреки че не е много стар.Има и момент,ако си скочил преден ден в някоя по яка дупка,да се е прекъснала връзка или да е дало късо между клетки и акумулатора "умира"Предполагам знаеш че определено време след като извадиш ключа на БМВ-то се прекъсва цялостното захранване на колата,така че това още повече ме кара да мисля че вината е в батерията.Вземи все пак един мултицет и замери какъв ток влиза,как зарежда генератора.
ОК,поздрави и ще пишеш какво е станало!!
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Проблем с акумулатора
Колега, ако си от София мога да ти препоръчам едни много добри акумулаторджии, които преди няколко години ми съживиха един почти заминал Toppla и даже сестра ми още си кара с него . Те могат да ти замерят киселината ; дали има заминала клетка; дали и колко ти зарежда алтернатора.. Иначе и аз много силно се съмнявам да имаш оттечка някъде, а ако все пак има, то тя би могла да е при окабеляването на алармата - както колегата горе спомена нашите BMW та "гасят тока" 10тина минути след като извадиш ключа ...
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Проблем с акумулатора
От София съм. Прати някакъв телефон за контакт на л.с. Ще я закарам, ако не се оправя сам. Дали ще изгасне всичко в колата след 10 минути, ако багажника ми е отворен ( акумулатора е там и няма как да измеря нищо на затворен капак)?
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Проблем с акумулатора
Май открих какъв е проблема. Вързах един мултицет последователно на акумулатора и тока, който измерих след заключване на вратите беше около 300mA. Започнах да чакам и след около 2-3 минути започна да пада, но извднъж скочи на 5А
. Реших да вадя бушоните един по един за да разбера от къде е тоя ток и по едно време дочух леко жужене откъм мотора - нафтовата печка за подгряване. След като и извадих бушона тока вече беше 25мА. За лятото съм решил проблема май. Зимата ще му мисля какво да правя с печката.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани