Проблем с Управление на климатроника
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dracos
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 '00
Проблем с Управление на климатроника
Здравейте,
Пиша за проблем свързан с управлението на климатроника. От както купих колата ако не я карам 2 дни и свършва акумулатора. Мислех че е от акумулатора, неизгасващи лампи и какво ли още не... та ходих във фирмата, която ми слагаха алармата и там след уникална диагностика (беше много забавно :-) ) разбрахме че не се изключва управлението на климатроника при изгасяне на колата - вентилаторчето вътре и общо взето цялото остава под напрежение... Те казаха, че не могат да го поправят. Та въпроса ми е от даденото описание някои сеща ли се във Варна място, където биха могли да го отремонтират или единствения ми вариант е ново управление?
Пиша за проблем свързан с управлението на климатроника. От както купих колата ако не я карам 2 дни и свършва акумулатора. Мислех че е от акумулатора, неизгасващи лампи и какво ли още не... та ходих във фирмата, която ми слагаха алармата и там след уникална диагностика (беше много забавно :-) ) разбрахме че не се изключва управлението на климатроника при изгасяне на колата - вентилаторчето вътре и общо взето цялото остава под напрежение... Те казаха, че не могат да го поправят. Та въпроса ми е от даденото описание някои сеща ли се във Варна място, където биха могли да го отремонтират или единствения ми вариант е ново управление?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Управление на климатроника
Проблема найстина най-вероятно е в таралежа аз съм във Варна имаш Л.С
- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Проблем с Управление на климатроника
Аз също имам подобен проблем ако мога така да го нарека.
След угасяне на колата се чува мн лек шум от духалките над касетофона. И реших да се ''заключа'' в колата пускаики дори алармата докато седя на седалката и да видя дали няма да спре. Но не спира шуми си съвсем лекичко . Според мен не е нормално това.
Но проблем с паленето не съм имал откак съм с този автомобил ,дори онякога не я паля по 2-3 дена и пак не е имало проблем
След угасяне на колата се чува мн лек шум от духалките над касетофона. И реших да се ''заключа'' в колата пускаики дори алармата докато седя на седалката и да видя дали няма да спре. Но не спира шуми си съвсем лекичко . Според мен не е нормално това.
Но проблем с паленето не съм имал откак съм с този автомобил ,дори онякога не я паля по 2-3 дена и пак не е имало проблем

Re: Проблем с Управление на климатроника
Kalinski написа:Аз също имам подобен проблем ако мога така да го нарека.
След угасяне на колата се чува мн лек шум от духалките над касетофона. И реших да се ''заключа'' в колата пускаики дори алармата докато седя на седалката и да видя дали няма да спре. Но не спира шуми си съвсем лекичко . Според мен не е нормално това.
Но проблем с паленето не съм имал откак съм с този автомобил ,дори онякога не я паля по 2-3 дена и пак не е имало проблем
И при мен е така. Но като вляза в колата 15-20 мин. след като съм я изгасил лекия шум вече не се чува. Четох някъде, че някакви системи остават под напрежение известно време след като изгасиш колата, така че май е нормално това.

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- Dracos
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 '00
Re: Проблем с Управление на климатроника
Това, което остава включено не е нещо по механичната част на климатроника, не е вентилатора на колата, а е самия unit за управление, той остава под напрежение, неговото малко вентилаторче за засмукване на въздух, за да мери температурата в купето и т.н... След като се откачи той, консумацията от 1.2 ампера пада на нормалната 0.2-0.3

Та въпроса е по-скоро за човек който може да отремонтира... или ново

Та въпроса е по-скоро за човек който може да отремонтира... или ново

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Управление на климатроника
Колеги смесвате нещата в тази тема това, че остава под напрежение 10-15 минути е нормално така е направен климатроника и шума, който се чува е от вентилатора но е много слаб ако го свалите и смажете ще изчезна, но реално си остава под напрежение около 10-15 минути и после трябва да се изключи напълно.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с Управление на климатроника
Dracos написа:Това, което остава включено не е нещо по механичната част на климатроника, не е вентилатора на колата, а е самия unit за управление, той остава под напрежение, неговото малко вентилаторче за засмукване на въздух, за да мери температурата в купето и т.н... След като се откачи той, консумацията от 1.2 ампера пада на нормалната 0.2-0.3
Та въпроса е по-скоро за човек който може да отремонтира... или ново
Колега ние днес се чухме с теб и си мисля, че проблема може да не ти е в управлението а в това, което ти казах мой съвет е направи си още една диагностика някъде, но не с мултицет при жичкаджии а някъде където имат специализирана програма за БМВ, климатроника е вързан към компа на колата и се чете абсолютно всичко и все пак провери таралежа защото цялото захранване на климатроника минава през него най-добре откачи него от буксата и виж дали пак ще ти падне консумацията, но най-добре се тества с друг таралеж слагаш го и ако нещата се оправят си ти.
- Dracos
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 '00
Re: Проблем с Управление на климатроника
Мерси колега, аз ако успея да намеря време тази седмица ще ти звънна да видим с диагностиката какво ще излезе... Незнам вече какво да си мисля... Но не пречи да пробвам...
Re: Проблем с Управление на климатроника
Абе колега, що не си провериш акумулатора пак!!! Виж кво ще ти кажа. Според мен не е таралежа - той кат се прецака и почва да се усилват и намаляват оборотите на вентилатора на купето, осезаемо се усеща. Ако седи стабилен както си го нагласил, значи е здрав и не е от него, а и няма връзка с проблема ти, щото ти като угасиш колата и слезеш и заключиш парното примерно не остава да работи.
Шума от управлението, както каза oci е от вентилаторчето, което дурпа въздух от купето в посока вътре в управлението към термистора за климатроника. След 8-10 години работа почва да издава шумове. Не е страшно. Така са 90% от колите ни. Като заключиш колата тя така е проектирана, че да се изключат всички консуматори, които дърпат ток. Съответно и то спира. След като имаш мултицет може да го пробваш, ама трябва да кесиш 15 мин, натискайки бутона за затворен преден капак и да симулираш, че си затворил колата.
Е, какво остана - акумулатора!!! В крайна сметка акумулаторджийте не случайно правят най-големите обороти по това време на годината!
За мен е от това! Успех!
Шума от управлението, както каза oci е от вентилаторчето, което дурпа въздух от купето в посока вътре в управлението към термистора за климатроника. След 8-10 години работа почва да издава шумове. Не е страшно. Така са 90% от колите ни. Като заключиш колата тя така е проектирана, че да се изключат всички консуматори, които дърпат ток. Съответно и то спира. След като имаш мултицет може да го пробваш, ама трябва да кесиш 15 мин, натискайки бутона за затворен преден капак и да симулираш, че си затворил колата.
Е, какво остана - акумулатора!!! В крайна сметка акумулаторджийте не случайно правят най-големите обороти по това време на годината!

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с Управление на климатроника
колега, пробвай на изваден ключ да замериш на кой бушон точно ти прави консумация
- Dracos
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 '00
Re: Проблем с Управление на климатроника
Колеги, благодаря за отговорите, но всички съвети, които ми дадовате бяха изпълнени още преди да напиша темата. И акумулатор смених, на жичкаджии ходих, изчаквахме 15 мин, 20 мин, 1 час, не спираше консумацията... През бушоните хванахме че е от системата на климатроника и с в последствие пак с мултицет на + и - на управлението на климатроника хванахме че то остава включено... Проблема не е в шум от вентилаторчето, а че остава включено то и цялото управление, всички бубини и консуматори на управлението, независима че минават 15, 20 мин...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с Управление на климатроника




Re: Проблем с Управление на климатроника
milennyc написа::yes: Пак ще ти кажа ТАРАЛЕЖ..... смени го!!!!!![]()
![]()
Добре де колега, каква връзка има таралежа??? Обясни моля те! В смисъл какво прави тоя таралеж, че остава да прави консумация. Стана ми интересно! Аз си мислех, че те спрат токовете до него като извадиш ключа! Не мога да си го обясня!
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани