Зацепване на VP44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 21 Ное 2009, 14:16

Интересно ми е дали някой колега се е срещал с проблема как се зацепва тази помпа сама за себе си... т.е как се поставя в ангренажа. На какво положение е канала за шпонката? От кой цилиндър започва впръскването? Знаете ли измервателен уред за това зацепване?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: Зацепване на VP44

Мнение от bojky » 21 Ное 2009, 17:08

А и аз същото се питах...че при мен работата вече на там отива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Зацепване на VP44

Мнение от anzak » 21 Ное 2009, 18:28

впръскването почва от първи цилиндър а самата помпа като се сваля се застопорява има една планка се маха и се натяга болта а мотора си е застопорен посредством чопа на маховика обаче ако по някаква причина стане разминавка в смисъл мръдне помпата на някъде филма е малко интересен ама си има оправия а самата помпа няма(или поне не си спомням да има ) шпонка както при тдс помпата например
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 21 Ное 2009, 19:45

anzak написа:впръскването почва от първи цилиндър а самата помпа като се сваля се застопорява има една планка се маха и се натяга болта а мотора си е застопорен посредством чопа на маховика обаче ако по някаква причина стане разминавка в смисъл мръдне помпата на някъде филма е малко интересен ама си има оправия а самата помпа няма(или поне не си спомням да има ) шпонка както при тдс помпата например


Абсолютно си прав поне този път :), ама проблема е че помпата преди сваляне не е застопорена с болта от страни. А то че има оправи има.... ама не е въпроса да я вадиш 10 пъти и да гледаш с тестер на колко градуса впръсква.... и да вадиш помпата и да корегирш. А няма начин да няма как да се хване това място където трябва да се зацепва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Зацепване на VP44

Мнение от anzak » 21 Ное 2009, 19:50

е аз поне тогава със сваляне качване я наместих а на стенд за гнп мисля е възможно да ти я затопорят на 1-ви цилиндър или има един спесиален инструмент в аутодата е описан Dial Gauge се казва
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 21 Ное 2009, 19:59

anzak написа:е аз поне тогава със сваляне качване я наместих а на стенд за гнп мисля е възможно да ти я затопорят на 1-ви цилиндър или има един спесиален инструмент в аутодата е описан Dial Gauge се казва



Със стенд и баба може :) 100лв. за това не се дава. Къде в аутодата се намира това Dial Gauge иначе 100% за това говоря че ти е нужно!!!! Но и как да разбера кога впръсква на 1ви цилиндър? Или тази джаджа Dial Gauge позва това?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Зацепване на VP44

Мнение от anzak » 21 Ное 2009, 20:07

Задай 136 коня мотора na e46 Engine management/component testing /setvice adjustements/static injection timing
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Зацепване на VP44

Мнение от pazokolarov » 21 Ное 2009, 20:51

Малко като офтопик, извинявам се :confused:
С коя версия на аутодата-та работите?
аз семъчих да пусна 3.24 на един комп, но не захапваше нещо ...
Това за зацепването на маслената и горивната помпа е малко гадно направено. за маслената ако нямаш ново зъбно колело, белега на старото не си личи и си в доматите. вероятно е така за да не се ползват старите части, а да се заменят винаги с нови.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Зацепване на VP44

Мнение от anzak » 21 Ное 2009, 20:54

3.18 а тая 3.24 имаш ли идея от къде а я дръпна ама работеща
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 21 Ное 2009, 21:04

аз съм с 3.18. Мерси колега азнак.... колко пъти съм го гледал ама не виждам..... Сега остана и да намеря от къде да си намеря такъв уред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Зацепване на VP44

Мнение от pazokolarov » 21 Ное 2009, 21:54

anzak написа:3.18 а тая 3.24 имаш ли идея от къде а я дръпна ама работеща

В торентс.ру я има но не съм сигурен далие читав торента.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Re: Зацепване на VP44

Мнение от wmb » 22 Ное 2009, 11:04

помпата може да се нагласи и без стенд :arrow: с микрометър си я нагласяваш на колкото си искаш, обикновенно са на 0,75 на нея си пише на колко трябва да е и тогава я застопоряваш с болта за да я сложиш на колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Зацепване на VP44

Мнение от Face » 22 Ное 2009, 11:21

Я хвърли едно око тукhttp://www.youtube.com/watch?v=lPZR5an9LCY
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 22 Ное 2009, 18:26

Face написа:Я хвърли едно око тукhttp://www.youtube.com/watch?v=lPZR5an9LCY


Това го знам колега..... но това е за Dodge ram.... и там е различно. Тук е с dial indicator а на помпата си пише 0.61 или 0,64 Сега вече знам как се защепва. Но нямам индикаторен часовник


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 25 Ное 2009, 7:48

Е вече имам и индикаторен часовник!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook