Тресене на купето при 80-130км/ч
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Тресене на купето при 80-130км/ч
Ето и първото нещо което излезе на колата ми и се съмнявам в няколко неща. Оплакването ми е следното. Давам газ първа втора към края почва да се усеща леко тресене в купето , не във волана. При подаване на газ тресе като пусна газта спира. Като изключа от скорост пак около 100-110км/ч продължава да тресе. Съмненията са ми следните:
1) Висящ лагер - Проверихме кардана и няма никакъв луфт
2) Гумено каре - едва ли е от него понеже при него би трябвало да тресе постоянно.
3) Най-вероятно баланс и тежести по гумите.
Въпроса ми е възможно ли е при не добър баланс да имам тези симптоми и възможно ли е да е нещо друго което не очаквам.
Благодаря предварително за отговорите:)
1) Висящ лагер - Проверихме кардана и няма никакъв луфт
2) Гумено каре - едва ли е от него понеже при него би трябвало да тресе постоянно.
3) Най-вероятно баланс и тежести по гумите.
Въпроса ми е възможно ли е при не добър баланс да имам тези симптоми и възможно ли е да е нещо друго което не очаквам.
Благодаря предварително за отговорите:)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
При недобър баланс на гумите тресе яко волана.... това тресене на купето ми се въртят по-лоши неща в главата - геометрия 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
На мен пък ми се върти крива джанта в главата
Скоро и аз имах продобен проблем... баланса излиза перфектен.. мина ли 110-120 км.. и почва странно да влиза в резонанс и да тресе всичко. Оставих на Радиала 80 лв за 2 джанти и след това изчезна проблема тотално ... джантите бяха на зарчета !

Скоро и аз имах продобен проблем... баланса излиза перфектен.. мина ли 110-120 км.. и почва странно да влиза в резонанс и да тресе всичко. Оставих на Радиала 80 лв за 2 джанти и след това изчезна проблема тотално ... джантите бяха на зарчета !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Виж баланса на гумите. Аз преди време имах подобен проблем и се оказа, че втулките за джантите не бяха наред. Струговаха ми едни от мека стомана, набиха ги на джантите и колата заспа.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Тресене на купето при 80-130км/ч
ceno83 написа:Ето и първото нещо което излезе на колата ми и се съмнявам в няколко неща. Оплакването ми е следното. Давам газ първа втора към края почва да се усеща леко тресене в купето , не във волана. При подаване на газ тресе като пусна газта спира. Като изключа от скорост пак около 100-110км/ч продължава да тресе. Съмненията са ми следните:
1) Висящ лагер - Проверихме кардана и няма никакъв луфт
2) Гумено каре - едва ли е от него понеже при него би трябвало да тресе постоянно.
3) Най-вероятно баланс и тежести по гумите.
Въпроса ми е възможно ли е при не добър баланс да имам тези симптоми и възможно ли е да е нещо друго което не очаквам.
Благодаря предварително за отговорите:)
Дано излезе от гумите и/или джантите. Притесняваме обаче изречението "При подаване на газ тресе като пусна газта спира." Това ме навежда на мисли, че може да е от трансмисията (кардана). По принцип БМВ-тата нямат проблеми с карданите, освен ако не е имало някакви интервенции с тях или около тях.
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
И аз имах подобен проблем,при мен се оказаха гумите-задните две бяха толкова износени,че се бяха изкривили от 90-110км. при набиране друсаше.
Със смяната на гумите проблема изчезна
Със смяната на гумите проблема изчезна

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
bozukov_a написа:И аз имах подобен проблем,при мен се оказаха гумите-задните две бяха толкова износени,че се бяха изкривили от 90-110км. при набиране друсаше.
Със смяната на гумите проблема изчезна
Това се оказа. Задните гуми бяха на 'яйца" . Сега трябва да купувам гуми и всичко ще е наред

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани