Управление на перка за климатик на Е46 (с повишена трудност)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Управление на перка за климатик на Е46 (с повишена трудност)

Мнение от kdl » 15 Юни 2009, 20:28

Колеги,

Помагайте! :) Взех си чисто нова перка за Е46 с климатик с идеята, че разстоянието от оста до 3те болта е еднакво като при Е36 и мога да я прехвърля в стойката на Е36. Падна ми на доста добра цена и въобще не се замислих...

Това което ме притеснява е, че перката е със "сложното" управление, както сте писали във вашия форум. Лошото е, че никъде не мога да намеря схема да видя как работи това "сложно" управление.

На мен ми трябва принципно само една степен на тази перка да работи. Мернах някъде, че третия тънък черен кабел се командва от пресостата при Е46 и оборотите се движат плавно, а не като при Е36 1ва или 2ра степен и това е.

При така създалата се ситуация... някой може ли да ми каже какво се случва като се включат директно двата дебели кабела към захранване (белия и кафевия). Върти ли нормално перката, или мога да изгоря управлението й?

Дайте едно рамо по въпроса, че чакам всеки момент да ми изгори перката, която е на колата ;) Много й се иска да спре да работи.
Ако не мога да я подкарам на Е36 или поне не е разумно, то ще се пуска в продажба :) Ето снимка на управлението по-долу.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 15 Юни 2009, 21:13

Извади двата кабела от ел мотора и ги вържи на акумулатора като не искаш да ползваш управлението :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 15 Юни 2009, 21:15

Управлението съм 99% сигурен, че функционира като резистор.
С най-голямо удоволствие бих прескочил управлението, но нещо ме съмнява и без схема да видя какво става, не бих съсипал чисто нова перка.

Така че, ако някой колега е експериментирал там, ще се радвам за малко инфо от първа ръка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 15 Юни 2009, 23:58

Ако искаш колега ще проверя дали не съм изхвърлил старата ми перка с разваления модул и ще ти дам да я пробваш ;)
Ако искаш пиши ми
от свинята лебед не става...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Юни 2009, 22:41

Koлеги, пуснах я перката за продан в темата от подписа ми. Няма смисъл да я съсипвам и мисля, че на някой от вас ще свърши много по-добра работа в оригинален вид, отколкото на мен в преправен.

Благодаря на gugichamp за предложението да я пробваме. Аз днес купих една нова перка за Е36 и проблема е решен :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook