Въпрос относно окачванията
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Въпрос относно окачванията
Здравейте,
Първо се извинявам много, ако говоря глупости, ама съвсем от скоро съм "в играта", ако мога така да се изразя
От 2 седмици имам книжка и от седмица и 6 дена - Е46 и в общи линии съм страшно запален, едва ли не по цял ден карам
... Та както и да е де, края на миналата седмица, ходих да ми сменят маслото във Варна Карс и така за м/у другото ми казаха, че и един от предните ми амортесьори е изтекъл... То се и усеща де, дори и през съвсем малка дупка да мина, колата с окачване, като на картинг едва ли не. Та така или иначе, рано или късно май ще се наложи да сменям окачването или поне част от него, обаче съм абсолютно "бос" по отношение от къде се намира, какъв е избора, какъв е ценовия диапазон и тн. Бих желал, колата да е устойчива в завой, да е сравнително твърдо, но и да не оставам без бъбреци, като мина през някоя дупка, ако има пък и настройки за височината ще е направо медно.. че сегашното ми няма... Въпросът ми е, съществува ли въобще такова нещо и ако да, от къде се намира, колко струва?
Другото, което ме интересува е, дали дрифтаджийско окачване е удачен вариант, съобразно с това, че не съм постоянно с вратите напред?
Някой чувал ли е и има ли наблюдения върху това - http://www.driftworks.com/catalog/produ ... uring.html
Благодаря много предварително
Първо се извинявам много, ако говоря глупости, ама съвсем от скоро съм "в играта", ако мога така да се изразя





Благодаря много предварително

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Разрови се из търсачката-теми за окачванията колкото искаш,цени от 400-3000лв.!
Колегата Babuna продава окачвания питай него за цени и т.н.
Колегата Babuna продава окачвания питай него за цени и т.н.
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Койлоувър на Кони примерно ти е 2200лв (амортесьори+пружини - регулируемо), ако решиш да сложиш сток амортесьори само - около 700лв. Моя съвет - избери между Sachs, Koni, Bilstein... 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега няма такъв вариант да запазиш сегашната возия и колата да стане по-стабилна
Леко стабилността се подбрява като минеш на по-широки гуми (примерно от 205/55/16 на 225/50/16) , и возията няма да се наруши. Но това е съвсем леко подобрение.
Друг , вече по-добър вариант е да минеш не само на по-широки гуми, но и на по-големи джанти от 15 на 17 примерно разликата е осезаема от към стабилност, но и осезаема от към возия (друса повече
)
Решиш ли да минаваш на афтър-маркет окачване трябва да знаеш, трябва да знаеш че колкото е по-стабилна колата, толкова по-дървено вози. Спортните амортесьори на доста втвърдяват, но колата става доста директна. От каталозите на премиум марките в този бранш можеш да избереш това , което ще ти пасне.
Един добър вариант е регулируемо окачване - така ще можеш да си го напаснеш според настроението.
Аз бих ти препоръчал този вариант


Леко стабилността се подбрява като минеш на по-широки гуми (примерно от 205/55/16 на 225/50/16) , и возията няма да се наруши. Но това е съвсем леко подобрение.
Друг , вече по-добър вариант е да минеш не само на по-широки гуми, но и на по-големи джанти от 15 на 17 примерно разликата е осезаема от към стабилност, но и осезаема от към возия (друса повече

Решиш ли да минаваш на афтър-маркет окачване трябва да знаеш, трябва да знаеш че колкото е по-стабилна колата, толкова по-дървено вози. Спортните амортесьори на доста втвърдяват, но колата става доста директна. От каталозите на премиум марките в този бранш можеш да избереш това , което ще ти пасне.
Един добър вариант е регулируемо окачване - така ще можеш да си го напаснеш според настроението.
Аз бих ти препоръчал този вариант

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

колко е твърдо е много относително
според мен колкото по-твърдо, толкова по-добре - по-стабилна, по-директна все плюсове
Все пак Е46 е достатъчно комфортна за да не ти изпадат зъбите и с най-твърдото. Ако купуваш по-ниско окачване не ти препоръчвам под 30мм освен ако не искаш да я караш само в събота и неделя на писти
според мен колкото по-твърдо, толкова по-добре - по-стабилна, по-директна все плюсове

Все пак Е46 е достатъчно комфортна за да не ти изпадат зъбите и с най-твърдото. Ако купуваш по-ниско окачване не ти препоръчвам под 30мм освен ако не искаш да я караш само в събота и неделя на писти

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
карай си я така
аз съм със спортно и първите 2 седмици ме боляха бъбреците
и по някой път може да е доста инервящо да усещаш почти всяка дупка или фуга



- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Аз и в момента имам съмнение, че не съм с окачването с каквото е Е46 по принцип... Съмнявам се да е толкова дървено стоковото, освен това ми се струва, че моята е по-ниска от другите Е46-ци по улиците, ето една снимка - http://www.bmwpower-bg.net/forums/album ... c_id=25410 малко е кофти ъгъла, доста от ниско е снимана и не си личи много, много, но ми се струва, че предницата е по-ниска от нормалното за модела. В общи линии не се оплаквам, дори съм много доволен, на нормален път колата си е направо залепена за асфалта (със 195/55/16 гуми съм), в завой с висока скорост, почти не се накланя и тн., но появи ли се път с дупки, дори и съвсем незначителни, имам чувството, че карам каринг,а пък ако не дай си боже мина през някоя малко по-голяма дупка, все едно нещо от предницата се троши, едва ли не, но предполагам това е така, защото единия амортисьор е изтекъл, което всъщност ми е и самия проблем де. Така се усеща, все едно съм само на пружина.. твърда и с малък ход на всичкото отгоре
Има ли начин сам да разбера с какво окачване съм, че хич не се сетих да питам във Варна Карс, като ходих..?
Мерси много на всички дали мнение по темата!
P.S. Още един въпрос извън темата имам, които със сигурност ще ви се стори много глупав, ама 10 човека питах и 10 различни отговора чух... Въпросните 195/55/16 гуми на колко bar-a трябва да ги помпя, съответно предните и задните?

Мерси много на всички дали мнение по темата!
P.S. Още един въпрос извън темата имам, които със сигурност ще ви се стори много глупав, ама 10 човека питах и 10 различни отговора чух... Въпросните 195/55/16 гуми на колко bar-a трябва да ги помпя, съответно предните и задните?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
М-ковото окачване не се ли слага на коли,които са със М Пакет(серийно де)?
Понеже на снимката колата е обиновеният седан и е напълно в реда на нещата да си е със сток окачването.
Понеже на снимката колата е обиновеният седан и е напълно в реда на нещата да си е със сток окачването.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
martin_g60 написа:М-ковото окачване не се ли слага на коли,които са със М Пакет(серийно де)?
Понеже на снимката колата е обиновеният седан и е напълно в реда на нещата да си е със сток окачването.
кой ти говори за М=окачване?! Твойта с М ли е?!?
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Не става въпрос за М-ково окачване, разбира се... Но като се замисля, може би наистина ми се струва толкова дървено и ужасно, защото амортисьора е изпуснал, а пък то всъщност да си е със съвсем стандартното окачване.
@ ©: 205 ли е минималния/оптималния размер гуми за Е46?
@ ©: 205 ли е минималния/оптималния размер гуми за Е46?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Gh0s7 написа:Не става въпрос за М-ково окачване, разбира се... Но като се замисля, може би наистина ми се струва толкова дървено и ужасно, защото амортисьора е изпуснал, а пък то всъщност да си е със съвсем стандартното окачване.
@ ©: 205 ли е минималния/оптималния размер гуми за Е46?
205/55/16 е твоя рамер гуми. Може и 225/50/16 (нямаш ли острани на шофьорската врата табелка с размерите на гумите

Може би 195/55 + изтекъл амотресьор са причината да си по-ниско от другите Е46ци. Но като гледам снимката си си с най-обикновеното окачване

ПП: по въпроса за налягането - аз карам на 2 бара отпред, 2.2 отзад. На гореспомената табелка на шофьорската врата пише и препоръчителните налягания

martin_g60 написа:М-ковото окачване не се ли слага на коли,които са със М Пакет(серийно де)?
Понеже на снимката колата е обиновеният седан и е напълно в реда на нещата да си е със сток окачването.
То си е опция окачването, може и отделно от пакета да се поръча (поне така мисля)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Колега виж как седи с някакви спортни пружини... нещо с "Е" започваше май, има снимка в галерията ми. Гумите са 225/50/17. Според мен и твоята е свалена по ниско - въпроса е дали с истински спортни пружини или с някакви лесничейски мурафети.
Сега съм сменил предните пружини със оригинални БМВ и се вдигна с около 4,5-5 см, тия дни ще сменям и задните - задава се наследника и като возя жената я боли тумбака
ПП всъшност като гледам на колегата kriso85 мнението реших да проверя и резултата е че има разлика между моите и твоите 36 милиметра в диаметър, което прави твоята кола да е с 18 мм по ниско от моята. Поне оста на гумата де. Най-добре иди при някой читав майстор да хвърли едно око и да запише няколко серийни номера на окачването.
Сега съм сменил предните пружини със оригинални БМВ и се вдигна с около 4,5-5 см, тия дни ще сменям и задните - задава се наследника и като возя жената я боли тумбака

ПП всъшност като гледам на колегата kriso85 мнението реших да проверя и резултата е че има разлика между моите и твоите 36 милиметра в диаметър, което прави твоята кола да е с 18 мм по ниско от моята. Поне оста на гумата де. Най-добре иди при някой читав майстор да хвърли едно око и да запише няколко серийни номера на окачването.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани