Е46 318 M43B19 не ускорява
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е46 318 M43B19 не ускорява
Здравейте колеги,
Първо исакам да се извиня ако това не е правилното място за темата и да благодаря предварително отзовалите се
От близо месец съм собственик на Е46 318и 99 година. Много съм доволен от колата, но малко ме притеснява начина по който върви или по-скоро ускорява. Направих си няколко опита да я засека до 100, но не упях да я сваля под 13+ секунди. Двигателя е M43B19 и по-книжка 0-100 е 10,4 сек. Знам, че е 10 годишна кола, но 3 сек ми се струват доста. По принцип мотора работи много добре. Няма игране на обороти, давене или т.н..
Моля дайте съвет как да върна формата на колата.
Кажете ми някакви свестни майстори които наистина могат да ми сваршат работа. Това ми е първото БМВ и за съжаление нямам досег с такива майстори.
Благодаря Предварително
Първо исакам да се извиня ако това не е правилното място за темата и да благодаря предварително отзовалите се

От близо месец съм собственик на Е46 318и 99 година. Много съм доволен от колата, но малко ме притеснява начина по който върви или по-скоро ускорява. Направих си няколко опита да я засека до 100, но не упях да я сваля под 13+ секунди. Двигателя е M43B19 и по-книжка 0-100 е 10,4 сек. Знам, че е 10 годишна кола, но 3 сек ми се струват доста. По принцип мотора работи много добре. Няма игране на обороти, давене или т.н..
Моля дайте съвет как да върна формата на колата.
Кажете ми някакви свестни майстори които наистина могат да ми сваршат работа. Това ми е първото БМВ и за съжаление нямам досег с такива майстори.
Благодаря Предварително

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
За мен това е абсолютно нормално - няма как с часовник или хронометър да не отчетеш със секунда грешка... та ако колата няма някакви видими проблеми, които да усещаш - не се занимавай с глупости и си я карай със здраве...
Ако искаш да стане малко по-пъргава - сложи и едно чипче - ще усетиш приятна разлика в ниските обороти... 


Също като колегата преди мен - карам същата като твоята кола и е нормално това което описваш. Аз съм даже със 18" джанти и можеш да си представиш "ускорението" което постигам
от този двигател неможеш да очакваш чудеса, но пък аз съм безкрайно доволен и до сега не съм имал сериозни проблеми! да ти е честита новата кола

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
честито колега и не се занимавай с глупости карай си я нормално и се кефи на придобивката си 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Нещо не са ви верни часовниците колеги. Може дори да се свялят няколко стотни от фабричните стойности на ускорението. Отидете и се замерете с някой истински уред, защото дори G-tech-а лъже, да не говорим за разни хронометри и т.н.
А между другото има една доста добра програма за iPhone (dynolicious се казва), която ползва акселерометъра на устройството и отчита доста вярно според разните му там издания.
Аз лично съм доволен от нея.
ето линк: http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY
П.П. ако се разтърсите може да я намерите безплатно.
А между другото има една доста добра програма за iPhone (dynolicious се казва), която ползва акселерометъра на устройството и отчита доста вярно според разните му там издания.
Аз лично съм доволен от нея.
ето линк: http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY
П.П. ако се разтърсите може да я намерите безплатно.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


Това с IPhone-а е интересно. Ще го пробвам със сигурност. А иначе можете ли да ме насочите към някой читав майстор в София, който може да я върже и на компютър. Не ми се ходи в Камор и Дару тъйкато ми се струва, че ще ми кажат същото което ми казаха и в Бова в Бургас. Карах я там на диагностика преди да я купя и ми казаха, че всичко е в норми.
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Колега карай си я така този мотор е мн здав и икономичен и въпреки 118 си коня пак върви прилично, ако очакваш нещо повече от него сложи 1 чип слагаи хубав бензин сменяваи редовно масло и ще си много доволен. 


- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
Аз вчера смених маслото (беше около 10000 от последната смяна) - много съм доволен. Определено пак се върна звука когато в началото е купих и смених маслото.
Относно бензина - 100 октановия на OMV много се усеща. Аз чак се стреснах когато сложих за пръв път.
Иначе колега имай в предвид, че БМВ (особено като нашия мотор) не се хвалят с добър старт ... виж в движение аз доста се заигравам и съм много доволен
Колега това от опит ли го казваш? Аз от 2-3 седмици се чудя дали да сложа. Като цяло знам какво да очаквам (почти нищо), но пък съм много любопитен да пробвам.
Ако обаче подобри ниските ще е супер, защото там се усеща нуждата от тяга.
Относно бензина - 100 октановия на OMV много се усеща. Аз чак се стреснах когато сложих за пръв път.
Иначе колега имай в предвид, че БМВ (особено като нашия мотор) не се хвалят с добър старт ... виж в движение аз доста се заигравам и съм много доволен

Biankonero написа:За мен това е абсолютно нормално - няма как с часовник или хронометър да не отчетеш със секунда грешка... та ако колата няма някакви видими проблеми, които да усещаш - не се занимавай с глупости и си я карай със здраве...Ако искаш да стане малко по-пъргава - сложи и едно чипче - ще усетиш приятна разлика в ниските обороти...
Колега това от опит ли го казваш? Аз от 2-3 седмици се чудя дали да сложа. Като цяло знам какво да очаквам (почти нищо), но пък съм много любопитен да пробвам.
Ако обаче подобри ниските ще е супер, защото там се усеща нуждата от тяга.
impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
dminchev написа:....
Колега това от опит ли го казваш? Аз от 2-3 седмици се чудя дали да сложа. Като цяло знам какво да очаквам (почти нищо), но пък съм много любопитен да пробвам.
Ако обаче подобри ниските ще е супер, защото там се усеща нуждата от тяга.
Трябвало е да си купиш 316ка, на нея въртящия момент и е на 2500об/мин.

Ако смениш разпределителния вал ще ти се получи

Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
потърси из старите теми имаше един колега дето беше слагал шрик вал и генерацията май и беше сменял заедно с чипа...
другия вариянт е една НОС система и си ти незнам с турбо как би седял въпроса за М43Б19, а относно чип тунинга е хубаво да се сложи устройство, с което от вътре да може да си сменяш режима на двг-то в зависимост от стила на каране, че като недостатък при чипа е изискването да се кара винаги с високооктанов бензин и незнам изобщо дали си заслужават тия неща по скоро преди да я купиш е трябвало да я покараш да видиш дали това е твоята кола
или е трябвало 320 М52 
другия вариянт е една НОС система и си ти незнам с турбо как би седял въпроса за М43Б19, а относно чип тунинга е хубаво да се сложи устройство, с което от вътре да може да си сменяш режима на двг-то в зависимост от стила на каране, че като недостатък при чипа е изискването да се кара винаги с високооктанов бензин и незнам изобщо дали си заслужават тия неща по скоро преди да я купиш е трябвало да я покараш да видиш дали това е твоята кола


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
spower написа:потърси из старите теми имаше един колега дето беше слагал шрик вал и генерацията май и беше сменял заедно с чипа...
да потърси тези теми до колкото си спомням аватара на момчето беше с една жълта е46ца
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
Radichev написа:dminchev написа:....
Колега това от опит ли го казваш? Аз от 2-3 седмици се чудя дали да сложа. Като цяло знам какво да очаквам (почти нищо), но пък съм много любопитен да пробвам.
Ако обаче подобри ниските ще е супер, защото там се усеща нуждата от тяга.
Трябвало е да си купиш 316ка, на нея въртящия момент и е на 2500об/мин.
Ако смениш разпределителния вал ще ти се получи
Поздрави!
Абе тя 316та съвсем няма да върви ... идеята е да се подобри това което има сега, а не да сменям колата (а и ако я сменя с 316 и то за вървене сигурно ще съм 1вия в историята

impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани