голям проблем :( помощ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

голям проблем :( помощ

Мнение от obi_fix » 23 Мар 2009, 12:35

вчера си седя на 1 светофар, светва зелено аз тръгвам.И под колата се чува ТУП доста силничко.Давам гас тя седи на 1 место и се форсира...която и скорост да пусна си влиза но колата нетръгва на никаде и само се форсира...дори пета да пусна при запалено положение като пусна съединителя на пета на место колата не гасне...на скорост с гас и километража не се мърда. :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Мнение от Next » 23 Мар 2009, 12:36

Намирисва ми на скъсан дефиренциал или кардан
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 23 Мар 2009, 12:53

а и докато ме дърпаха нямаше никакви излишни шумове тропане тракане и тн само в момента в който се прееба
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Мар 2009, 13:20

Сваляй кутията от съединителя ще е сигурно се е разпаднало феродото кардан няма как да се скъса по скоро ще се счупи дифа или кутията .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 9.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46-320 CI и Паджеро 3200
Мечтае да кара: X6

Мнение от shark » 23 Мар 2009, 13:50

съединител

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 23 Мар 2009, 17:18

ходих на канала да видя какво става...значи кардана се върти..влиза движението в диференциала но неизлиза към полуоските..гумите си се търкалят не са зацепени да се влачат..и ми казаха или деференциала е превъртял или някоя полуоска се е скъсала как мислите ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 23 Мар 2009, 17:29

аз го имах подобно на 1 фиат извдено каре,но на свободна или полусъединител полуоската се въртеше и имаше шум виж полуоска каре съединител знам ли?? някои по на "ти" да каже

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 23 Мар 2009, 17:43

не е карето то се върти..вече откъм диференциала се губи движението..та полуоските да не се въртят..казаха ми първо че ако е диференциала гумите ще зацепат...после други ми казаха че е от него...1 ми каза че полуоската е скъсана някоя от 2те и затова неще :help:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 23 Мар 2009, 22:47

Пробвай да вдигнеш цялата задница и завърти гумите, накъдето въртиш едната наобратно трябва да се върти другата и нека някои я задържа срещуположната. Ако не, е диф или полуоска, преди раглобяване не можеш да го разбереш кое е, а ако си има усилие може и пиньона да е, макар че не съм чувал да се случва, бая здрава част е. Но зависи какво си правил :shock: .

Ако ти е скъсана едната полуоска целия въртящ момент се предава на нея заради дифа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 25 Мар 2009, 20:30

абе пичове колата хубаво не си върви...но като не са скорости и съединител защо като се пак вкллюча на скорост и давам гас ( макар и колата да седи на 1 место ) километража немърда към какво е вързан ? :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 25 Мар 2009, 20:46

obi_fix написа:абе пичове колата хубаво не си върви...но като не са скорости и съединител защо като се пак вкллюча на скорост и давам гас ( макар и колата да седи на 1 место ) километража немърда към какво е вързан ? :roll:


От задния датчик за АБС-а мисля и затова не ти мърда километража

А странното е ,че това ти се е случило на светофара когато си бил спрял.Преди това разстривал ли си я много ? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 25 Мар 2009, 20:49

не тамън я бях извадил от паркинга...има ли някакъв вариант без да разглабям нищо щото в момента нямам тая възможност и време само видимо като легна под колата да разбера дали е полуоска ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 25 Мар 2009, 23:16

С гледане няма как да стане. Пробвай с 2 крика това, което ти казах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 26 Мар 2009, 0:15

ок ще вида как ще го направя и кога но щом само това е начина... има ли значение дали блокажа е включен или изключен и на скорост ли трябва да е колата ? и като завърта гумата ако другата не се върти в обратната посока значи е полуоска ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 26 Мар 2009, 14:47

По принцип можеш да го усетиш дали е полуоска и ли е диф по този начин, ако едната се върти по лесно от другата, но ако спирачките задържат еднакво. Без блокаж и на скорост пробвай.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook