Смяна на десен волан с ляв
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bloodsucker666
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.02.2009
Смяна на десен волан с ляв
Здравейте на всички!!!
Бих искал да попитам специалистите в форума, относно смяна на волан на BMW 320D face lift 2002г. .Колко би струвало обръщането на волана ( труда + частите и дали след обръщането колата няма да окаже някакви проблеми като например скърцане, хлопене и т.н. ?
Бих искал да попитам специалистите в форума, относно смяна на волан на BMW 320D face lift 2002г. .Колко би струвало обръщането на волана ( труда + частите и дали след обръщането колата няма да окаже някакви проблеми като например скърцане, хлопене и т.н. ?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега, ако погледнеш малко по-надолу има поне 3-4 теми , със същия въпрос, които са заключени
Обръщането на волан на Е46 е сложна и скъпа процедура, само ако видиш колко кабели има зад таблото.....
Гаранция че колата няма да е същата след обръщането.

Обръщането на волан на Е46 е сложна и скъпа процедура, само ако видиш колко кабели има зад таблото.....
Гаранция че колата няма да е същата след обръщането.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Колега,наистина 99% от всички във форума са абсолютни скептици относно смяната на волана.Но в краина сметка няма нито един,който да е пражил тая процедура и да каже,че не е добре работата.Според мен ако успееш да намериш наистина добри майстори,в наистина специализиран сервиз,и използваш оригинални части,би трябвало да се получи все едно колата така е излязла от завода.Докато не опиташ,няма как да разбереш със сигурност.... 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега имам опит с обръщането на волан на лек автомобил. Не е БМВ, нито Е46, но е автомобил. И мога да ти кажа 4е не стана като хората.
Само оргинални НОВИ части се използваха, но имаше някои неща които не се получиха и дразнат много.
Още повече че този автомобил е поколение от началото на 90те години, а не от началото на 21ви век
Оторизираните сервизи отказват такава интервенция ,
също така не съм чул и да има специализиран сервиз за смяна на дирекцията.....
В общи линии , няма нищо невъзможно, но в никой случай не е лесно. И ако беше лесно и евтино нямаше доста екземпляри да бъдат разпродавани на части на безценица (или цели на смешни цени от по 50%) , а просто хората щяха да им обърнат дирекцията и да ги продават на истинските цени.
Също така Е46 е автомобил със скъпа поддръжка, така че малко ми е странно да се започне със пестенето още при покупката, защото след това тази кола си иска нейното
Късмет при избора и си потърси някоя с нормална дирекция, на разумна цена в добро състояние и се наслаждавай на БМВ Е46
Само оргинални НОВИ части се използваха, но имаше някои неща които не се получиха и дразнат много.
Още повече че този автомобил е поколение от началото на 90те години, а не от началото на 21ви век

Оторизираните сервизи отказват такава интервенция ,
също така не съм чул и да има специализиран сервиз за смяна на дирекцията.....
В общи линии , няма нищо невъзможно, но в никой случай не е лесно. И ако беше лесно и евтино нямаше доста екземпляри да бъдат разпродавани на части на безценица (или цели на смешни цени от по 50%) , а просто хората щяха да им обърнат дирекцията и да ги продават на истинските цени.
Също така Е46 е автомобил със скъпа поддръжка, така че малко ми е странно да се започне със пестенето още при покупката, защото след това тази кола си иска нейното

Късмет при избора и си потърси някоя с нормална дирекция, на разумна цена в добро състояние и се наслаждавай на БМВ Е46

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Гост
-
Както каза един колега в другата тема - ако имаш завод за прозводство на БМВ е долу-горе лесно, ако немаш - по-добре не се захващай - няма да ти излезе много по-евтино от колкото да си вземеш колата от Германия примерно, а като прибавим вложените нерви и време, и че няма как да стане като заводска - аз не бих го направил... 

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
kriso85 написа:Колега имам опит с обръщането на волан на лек автомобил. Не е БМВ, нито Е46, но е автомобил. И мога да ти кажа 4е не стана като хората.
Само оргинални НОВИ части се използваха, но имаше някои неща които не се получиха и дразнат много.
Още повече че този автомобил е поколение от началото на 90те години, а не от началото на 21ви век![]()
Оторизираните сервизи отказват такава интервенция ,
също така не съм чул и да има специализиран сервиз за смяна на дирекцията.....
В общи линии , няма нищо невъзможно, но в никой случай не е лесно. И ако беше лесно и евтино нямаше доста екземпляри да бъдат разпродавани на части на безценица (или цели на смешни цени от по 50%) , а просто хората щяха да им обърнат дирекцията и да ги продават на истинските цени.
Също така Е46 е автомобил със скъпа поддръжка, така че малко ми е странно да се започне със пестенето още при покупката, защото след това тази кола си иска нейното![]()
Късмет при избора и си потърси някоя с нормална дирекция, на разумна цена в добро състояние и се наслаждавай на БМВ Е46

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани