Смяна на десен волан с ляв

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.02.2009

Смяна на десен волан с ляв

Мнение от bloodsucker666 » 18 Фев 2009, 14:48

Здравейте на всички!!!
Бих искал да попитам специалистите в форума, относно смяна на волан на BMW 320D face lift 2002г. .Колко би струвало обръщането на волана ( труда + частите и дали след обръщането колата няма да окаже някакви проблеми като например скърцане, хлопене и т.н. ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Фев 2009, 15:43

Колега, ако погледнеш малко по-надолу има поне 3-4 теми , със същия въпрос, които са заключени :idea:
Обръщането на волан на Е46 е сложна и скъпа процедура, само ако видиш колко кабели има зад таблото.....
Гаранция че колата няма да е същата след обръщането.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 18 Фев 2009, 16:34

Колега,наистина 99% от всички във форума са абсолютни скептици относно смяната на волана.Но в краина сметка няма нито един,който да е пражил тая процедура и да каже,че не е добре работата.Според мен ако успееш да намериш наистина добри майстори,в наистина специализиран сервиз,и използваш оригинални части,би трябвало да се получи все едно колата така е излязла от завода.Докато не опиташ,няма как да разбереш със сигурност.... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Фев 2009, 16:54

Колега имам опит с обръщането на волан на лек автомобил. Не е БМВ, нито Е46, но е автомобил. И мога да ти кажа 4е не стана като хората.
Само оргинални НОВИ части се използваха, но имаше някои неща които не се получиха и дразнат много.
Още повече че този автомобил е поколение от началото на 90те години, а не от началото на 21ви век :confused:
Оторизираните сервизи отказват такава интервенция ,
също така не съм чул и да има специализиран сервиз за смяна на дирекцията.....
В общи линии , няма нищо невъзможно, но в никой случай не е лесно. И ако беше лесно и евтино нямаше доста екземпляри да бъдат разпродавани на части на безценица (или цели на смешни цени от по 50%) , а просто хората щяха да им обърнат дирекцията и да ги продават на истинските цени.
Също така Е46 е автомобил със скъпа поддръжка, така че малко ми е странно да се започне със пестенето още при покупката, защото след това тази кола си иска нейното ;)
Късмет при избора и си потърси някоя с нормална дирекция, на разумна цена в добро състояние и се наслаждавай на БМВ Е46 8)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Фев 2009, 17:03

Както каза един колега в другата тема - ако имаш завод за прозводство на БМВ е долу-горе лесно, ако немаш - по-добре не се захващай - няма да ти излезе много по-евтино от колкото да си вземеш колата от Германия примерно, а като прибавим вложените нерви и време, и че няма как да стане като заводска - аз не бих го направил... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 18 Фев 2009, 17:04

kriso85 написа:Колега имам опит с обръщането на волан на лек автомобил. Не е БМВ, нито Е46, но е автомобил. И мога да ти кажа 4е не стана като хората.
Само оргинални НОВИ части се използваха, но имаше някои неща които не се получиха и дразнат много.
Още повече че този автомобил е поколение от началото на 90те години, а не от началото на 21ви век :confused:
Оторизираните сервизи отказват такава интервенция ,
също така не съм чул и да има специализиран сервиз за смяна на дирекцията.....
В общи линии , няма нищо невъзможно, но в никой случай не е лесно. И ако беше лесно и евтино нямаше доста екземпляри да бъдат разпродавани на части на безценица (или цели на смешни цени от по 50%) , а просто хората щяха да им обърнат дирекцията и да ги продават на истинските цени.
Също така Е46 е автомобил със скъпа поддръжка, така че малко ми е странно да се започне със пестенето още при покупката, защото след това тази кола си иска нейното ;)
Късмет при избора и си потърси някоя с нормална дирекция, на разумна цена в добро състояние и се наслаждавай на БМВ Е46 8)

:yes:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Фев 2009, 19:01


Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook