Няколко въпроса за Е46 320D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Няколко въпроса за Е46 320D
Колеги имам някои питанки, които ме вълнуват.
1. Колата е преди фейслифта и четох, че сервизния индикатор (Ispection-а) е на 20 000км зададен - изписва ми на таблото, че остават 6500км до инспекцията, а предишния собственик твърди, че при смяната на маслото са му го занулили - да разбирам ли, че е време на смяна на това масло, колко да е изминало ?
2. Температурата на двигателя "играе" нагоре-надолу малко след края на синьото и до средата, в зависимост от натоварването, да разбирам, че термостат е за смяна? Четох, че са 2, може ли да се разбере кой е читав и кой не ?
3. Има ли по принцип този мотор виско съединител и перка (сменян е мотора с по-новия, 150к.с.), защото при мен няма - охлажда ли се с електрическата перка на климатроника или трябва да взема виско с перка (ако някой умник ги е махнал). Иначе след средата не е загрявала.
1. Колата е преди фейслифта и четох, че сервизния индикатор (Ispection-а) е на 20 000км зададен - изписва ми на таблото, че остават 6500км до инспекцията, а предишния собственик твърди, че при смяната на маслото са му го занулили - да разбирам ли, че е време на смяна на това масло, колко да е изминало ?
2. Температурата на двигателя "играе" нагоре-надолу малко след края на синьото и до средата, в зависимост от натоварването, да разбирам, че термостат е за смяна? Четох, че са 2, може ли да се разбере кой е читав и кой не ?
3. Има ли по принцип този мотор виско съединител и перка (сменян е мотора с по-новия, 150к.с.), защото при мен няма - охлажда ли се с електрическата перка на климатроника или трябва да взема виско с перка (ако някой умник ги е махнал). Иначе след средата не е загрявала.
BMW only!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
1. Най-добре си смени маслото и занули инспекшъна. Това е първото нещо при покупката на нова кола. Няма от каде да знаеш кога е сменено (и на колко км.), а тези 200-300 лева могат да ти излезнат през носа после
2. Термостатите наистина са 2 при 320д - колегите ще се изкажат
3. Аз Е46 с виско перка не съм виждал

2. Термостатите наистина са 2 при 320д - колегите ще се изкажат
3. Аз Е46 с виско перка не съм виждал

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
За виското слава богу, че аз изпаднах в паника, Е30/Е34/Е36 имат и аз по инерция го търсих днес
Интересно, че в www.realoem.com каталога излезе някакво.
За маслото ще го обмисля тия дни, чудя се само какво да е като вискозитет, 5/40 или 10/40, уж мотора е на 5 години, ама пробег неизвестен. Всеки случай ще е от Дару/Вари 2000 със сигурност.
Термостатите явно и двата ще трябва да се сменят.
Баси, големи разходи ще да са
Но поне искам да съм сигурен да се возя.

За маслото ще го обмисля тия дни, чудя се само какво да е като вискозитет, 5/40 или 10/40, уж мотора е на 5 години, ама пробег неизвестен. Всеки случай ще е от Дару/Вари 2000 със сигурност.
Термостатите явно и двата ще трябва да се сменят.
Баси, големи разходи ще да са

BMW only!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
За маслото аз сложих 5/40. Много се чудих какво да е и реших да пробвам с това, ако пък го харчи или нещо подобно, да го сменя по-рано и с по-гъсто.
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани