320D 2003, проблем с топлото, РАЗВИТИЕ ПО ТЕМАТА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
320D 2003, проблем с топлото, РАЗВИТИЕ ПО ТЕМАТА
Първо привет на всички фенове на БМВ. От съвсем скоро и аз вече имам едно 320Д комби много джиджано.
Но имам един голям проблем с парното в колата.
Проблема е следния - климатроника си работи както трябва, за да изстудява, обаче пусна ли го да топли, примерно на 32 градуса
( това е макс) духа едва едва леко топъл въздух.
В колата така и не може да стане топло. Утехата е дето имам нагреватели в седалките, ама все пак идва зима,
а сме и с 2 месечно бебче. С антифриза всичко е наред.
Термостатите си работят нормално- в смисъл колата бързо загрява ,
стига до средата на индикатора за темп. на антифриза, обаче в купето топло нема никакво?
Ако някой има идея да казва, ще има черпене
Но имам един голям проблем с парното в колата.
Проблема е следния - климатроника си работи както трябва, за да изстудява, обаче пусна ли го да топли, примерно на 32 градуса
( това е макс) духа едва едва леко топъл въздух.
В колата така и не може да стане топло. Утехата е дето имам нагреватели в седалките, ама все пак идва зима,
а сме и с 2 месечно бебче. С антифриза всичко е наред.
Термостатите си работят нормално- в смисъл колата бързо загрява ,
стига до средата на индикатора за темп. на антифриза, обаче в купето топло нема никакво?
Ако някой има идея да казва, ще има черпене

Последна промяна RadioDJ на 06 Окт 2008, 8:11, променена общо 1 път
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Жоре забравих да ти кажа по телефона , че горе между 2те средни духалки има една врътка , трябва да е на 2 или 3 червени точки , за да идва топло...това там е мастър контрола на температурата 

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Това е ясно
V-max написа:Жоре забравих да ти кажа по телефона , че горе между 2те средни духалки има една врътка , трябва да е на 2 или 3 червени точки , за да идва топло...това там е мастър контрола на температурата
Ох, знам го това, и на 2 и на 3 точки не става работата. Може би е това което е писал другия колега. Като намеря време, ще се заема по сериозно с нещата. 10х
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
кофти.... ако ходиш в Камор да знаеш , че там не си поплюват
Ще те метнат за смяна на компресор без да им мигне окото , нищо че проблема може да е тръбичка за 5лв...

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Ami
V-max написа:кофти.... ако ходиш в Камор да знаеш , че там не си поплюватЩе те метнат за смяна на компресор без да им мигне окото , нищо че проблема може да е тръбичка за 5лв...
Това което открих е че има и неква печка, може от нея да е проблема.
В камор засега само до ПАЦо ходя( ти знаеш кой е)

Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Развитие
Колеги имам развитие по темата.
Забелязвам че като въртя централната кръгла врътка с точките (4ервени и сини) на моменти задухва топлия въздух но после пак духа студено. Това ми прилича на проблем с някакъв потенциометър, който казва на климатроника в какво положение е централната врътка. Говоря за тази врътка

Забелязвам че като въртя централната кръгла врътка с точките (4ервени и сини) на моменти задухва топлия въздух но после пак духа студено. Това ми прилича на проблем с някакъв потенциометър, който казва на климатроника в какво положение е централната врътка. Говоря за тази врътка

Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Пробвай следния вариянт, пусни на най топло нагласи си да ти духа само от централната духалка и пусни на най бавната степен вентилатора. Трябва да духа поне малко топло. Така описания от теб проблем има две решения:
1. Температурна клапа
2. Няма приток на топла охлаждаща течност - кранче или запушен радиатор на парното.
1. Температурна клапа
2. Няма приток на топла охлаждаща течност - кранче или запушен радиатор на парното.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
ami
motor написа:Пробвай следния вариянт, пусни на най топло нагласи си да ти духа само от централната духалка и пусни на най бавната степен вентилатора. Трябва да духа поне малко топло. Така описания от теб проблем има две решения:
1. Температурна клапа
2. Няма приток на топла охлаждаща течност - кранче или запушен радиатор на парното.
Мерси за помощта, но не е точно така. Клапана в двг. отсек който отваря притока на антифриз към радиаторчето в купето работи ( в смисъл това е електромагнит, който или отваря или затваря, но командван от климатроника)
Радиатора на парното не е запушен, защото като оставя отворен клапана докрай( с изваден букса е напълно отворен) в колата става баня за секунди.
Вероятно централната врътка е вързана с някакъв потенциометър, който е с износени писти и климатроника не разбира в какво положение е врътката.
ИЛИ другата възможност ако няма потенциометър, а просто има някаква клапа при радиаторчето на парното( която е вързана с въпросната врътка) жилото между врътката и клапата да е откачено. Но това не ми се вярва, защото тогава климатроника няма как да разбере дали искаш супер жега или средно топло или лед в купето.
Ако някой ме насочи правилно и помогне да открия проблема, ще има една голяма бира Гинес от мен.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
хехехе , кой да те насочи по-добре от теб самия
каква помощ , с тоя ТИС у вас как да ти помогне някой повече
радвам се , че се разболя така добре по Е46цата , ще е ползено за всички тук
Дай да пробваме със смяна на елементи по веригата , има в гаража един донор в момента



радвам се , че се разболя така добре по Е46цата , ще е ползено за всички тук

Не знам доколко ще съм от помощ, но... От няколко месеца се мъча с моя пуст климатроник, пускам духа топло (26 градуса примерно) и след 30-40 км. без да докосвам обръща на студено, като задам тебпература 30 градуса и започва да духа топло. В Бош Пловдив само ми окъртиха контролния панел (мъчили се да го вадят с отверка! Неграмотници!), един друг неграмотник ми взе 50лв. уж смунял моторчето на перката (нищо не е сменял и днес ще си говорим), която дърпа въздух от купето за датчика на климатроника, но пак без никаква промяна. Вчера с един приятел отворихме панела за управление на климатроника и след няколко часа изследване се оказа, че въздухозаборника на перката (кутийка, която ляга върху перката), която дърпа въздух от купето, та тя по прпинцип ляга върху платката и се държи за нея с четири крачета, две от тях са счупени и въздухозаборника опира когато си иска в перката и така я спира и климатроника не знае колко градуса е. Залепихме всичко със силикон и сега климатроника си бачка отлично.
Дано съм от помощ.
Дано съм от помощ.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
мерси
Мерси много и при мен проблема беше подобен - със студена спойка на самото управление на климатроника. Само, че аз не съм толкова напред с електрониката и просто си взех ново управление. Иначе като има време ще отворя старото да видя какъв е проблема.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани