AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 14 Юли 2009, 21:31

Моята мембрана на АГР беше скъсана. Не подлежи на ремонт, сменя се целия АГР. Проверка се прави, като се свали и почисти клапана. При смукване в тръбичката за вакума, трябва да се движи клапана. А аз СМУКАХ и ДУХАХ без никакво съпротивление от мембраната. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 14 Юли 2009, 22:44

Мерси колеги,
аз не съм го пробвал това вакумно маркуче как се държи.
Утре ще погледна какво е положението при мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 16 Юли 2009, 17:27

ДУХАЙ, СМУЧИ и после кажи как беше, ХАРЕСА ЛИ ТИ резултата! :D :D :D

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Сеп 2009, 19:51

при мен се получава следното: с изолиран егр колата върви много добре, не пуши въобще въпреки, че съм с отрязани клапи на всмукателните колектори. С маркуч забит в егр клапана колата изпушва при рязко тръгване, чак ме хваща срам по светофарите :mhihi: (в този момент се чудя къде му е екологията на този кпалан)
Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 04 Сеп 2009, 19:57

© написа:при мен се получава следното: с изолиран егр колата върви много добре, не пуши въобще въпреки, че съм с отрязани клапи на всмукателните колектори. С маркуч забит в егр клапана колата изпушва при рязко тръгване, чак ме хваща срам по светофарите :mhihi: (в този момент се чудя къде му е екологията на този кпалан)
Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв



И от него може да е и от самото ЕГР, не ти пуши когато е шунтирано. А и не си далече и от дебитомер..... :) Черно или сиво пуши?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Сеп 2009, 21:39

черно :D
егр е изчистен, всичко изглежда наред с него


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 04 Сеп 2009, 21:50

© написа:черно :D
егр е изчистен, всичко изглежда наред с него


Чип имаш ли? А че е черно то не пречи да е дебитомер! Ти поне сега можеш да си го провериш :idea:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Сеп 2009, 22:10

не, нямам чип, не съм пипал нищо
нямам и други грешки
как може да проверя дебитомера?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 04 Сеп 2009, 22:12

© написа:Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв


Че тя как върви с развален конвертер? При мен колата влезе в сервизен режим и едва вървеше, колкото до Дарукар. Сигурен ли си, че ти е развален? А иначе за изпушването, и да го смениш пак пуши. Скромните ми наблюдения са, че пушека най-много зависи от липсата на катализатор(и) и качеството на нафтата.
Never mistake motion for action...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Сеп 2009, 22:29

просто не работи сега
без егр си върви идеално ... има грешка, но само това - никакви сервизни режими, лампи и т.н.
дори не пуши
да ме пита човек защо искам да го връзвам пак...
катализатори имам все още


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Сеп 2009, 7:37

© написа:просто не работи сега
без егр си върви идеално ... има грешка, но само това - никакви сервизни режими, лампи и т.н.
дори не пуши
да ме пита човек защо искам да го връзвам пак...
катализатори имам все още


Аз мисл че няма смъсъл от смяна Слави, пак ще си пуши като го вържеш АГР-то

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Сеп 2009, 10:24

© написа:не, нямам чип, не съм пипал нищо
нямам и други грешки
как може да проверя дебитомера?

Можеш да си направиш извод за състоянието на дебитомера по разликата между реален разход на гориво и този, показван от БК. Съдейки по критериите за границите на допустими корекции за БК, допустимо е дебитомера да се търпи докато тази разлика е не повече от 20% (в + или - ).
Вероятно има възможност и да се замери сигнала от дебитомера, но не знам.
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Сеп 2009, 10:36

За замерването на сигнала той или работи или не. А стойностите който подава към ЕКУ-то могат да се видят. Тук е вече момента да се разбере кой колко му рабира :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 06 Сеп 2009, 12:10

Аз си мисля, че проблема е в дебитомера, това ще си покаже на диагностика. А пролема с пушенето т.е. при проблем с дебитомера " майсторите" в БГ изолират АГР клапана.... Успех

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Сеп 2009, 13:06

диагностиката я правя почти ежедневно, грешки няма
друг е въпроса, че ако допре до нещо по-сериозно - тогава нищо не разбирам :mhihi:
АГР за мен по мое вътрешно убеждение е излишен, за това го бях изолирал и карах доста време така

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook