някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Благодаря за бързия отговор.Значи пак същата процедура. 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
bmw_320d_150 написа:Благодаря за бързия отговор.Значи пак същата процедура.
Може да го съчетаеш със смяна на подгревни свещи, чистене на ЕГР и смукателен колектор и смяна на уплътненията на смукателния колектор.
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Да,това ми е ясно защото на старата е46 като свалях колектора не смених свещите които бяха изгорели та после двойна работа.Благодаря ви.
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Здравейте,
аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.
аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
acho-bacho написа:Здравейте,
аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.
Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера.

Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:

Снимката се отнася за вихровите клапани от старият вид. При "подобрените", теча за съжаление, обикновено е повсеместен:


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
zvetiko написа:acho-bacho написа:Здравейте,
аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.
Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера.![]()
Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:
Снимката се отнася за вихровите клапани от старият вид. При "подобрените", теча за съжаление, обикновено е повсеместен:
Има ли от къде да се вземат междуболтовите разтояния при двата вида клапи, че имам една идея?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Прави бяхте, махнах моите и не усещам никаква разлика от преди.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Ей така реших проблема с клапите... Без тапи без нищо...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Това е вътре... Вместо тапи инвестира се в нови гарнитури всичките и почистване на дросела, ЕГРа и самия колектор...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mitko_506
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.02.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
zvetiko написа:acho-bacho написа:Здравейте,
аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.
Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера.

Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:
Точно тези пеперуди служат за моторната спирачка .... Аз карам 330D 184 к.с. автомат и точно след махането на тези пеперуди уседих, че нямам моторна спирачка и имам много голяма инерция


- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Миналата година ги чистих с колектора - като той беше най -мръсен
Тези дни пак ще ги изчистя за да съм спокоен
Тези дни пак ще ги изчистя за да съм спокоен
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Карах 330д 204к.с., която я купих с махнати пеперудки и имаше моторна спирачка.... Сега карам Е61 530д 218к.с.... Карах я известно време с пеперудки, махнах ги по-миналата седмица и честно не мамирам разлика изобщо...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
каква моторна на автомат,пълна заблуда е това.спре ли се горивото на двигателя,той вече започва да спира колата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
павката написа:каква моторна на автомат,пълна заблуда е това.спре ли се горивото на двигателя,той вече започва да спира колата
Значи по твоята логика на автомата не може да му спреш горивото.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Без да чета много назад в темата, от къде мога да купя такива тапи в България, несъм работил с ебей и т.н. пък и не искам....
http://i.ebayimg.com/00/s/MTE4MlgxNjAw/ ... Z/$_35.JPG
искам точно такива даса красиви. Моят колектор е от подобрените с по-дебелите стебла на клапите, но ще използвам вакуума за клапите за друго.....
http://i.ebayimg.com/00/s/MTE4MlgxNjAw/ ... Z/$_35.JPG
искам точно такива даса красиви. Моят колектор е от подобрените с по-дебелите стебла на клапите, но ще използвам вакуума за клапите за друго.....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани