Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.06.2011
Местоположение: Правата - София-Перник
Пол: Мъж
Кара: E 46 320d
Детайли за колата: Тъмно син металик ,320 d ,136 ps;
Тъмно сив металик,320 Diesel 150 ps

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от docento » 27 Яну 2012, 11:40

Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително! :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от xerial » 27 Яну 2012, 12:53

docento написа:Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително! :)


На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти :yes:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от kiko » 27 Яну 2012, 14:57

xerial написа:
docento написа:Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително! :)


На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти :yes:

+1 заблизо 11к. поне един мулти волан да имаше или едни седалки :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sub_eleven » 27 Яну 2012, 15:20

не съм гледал снимките на колата, но е 2004-та година, 6 скорости. Ако е читава, цената си е ОК според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от latrel » 27 Яну 2012, 17:19

UBAH5 написа:Аз не бих заложил на този мотор. С тази валветроник система... Трудно ще намериш кой да го ремонтира. Не е толкова разпространен и забравяш за втора ръка. Ако държиш да е 4 цилиндров, по-добре 115 коньовия :yes:

Ако е в перфектно здраве няма какво толкова да му мисли, и какво значи трудно ще намери кой да го ремонтира, като в България има хора които ремонтират ванкелов двигател камо ли този ;) Втора ръка какво ? Двигател??? Сравни малко данните на двата 4 цилиндрови и тогава му препоръчвай по-малкия ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от pimpo » 27 Яну 2012, 17:41

latrel написа:
UBAH5 написа:Аз не бих заложил на този мотор. С тази валветроник система... Трудно ще намериш кой да го ремонтира. Не е толкова разпространен и забравяш за втора ръка. Ако държиш да е 4 цилиндров, по-добре 115 коньовия :yes:

Ако е в перфектно здраве няма какво толкова да му мисли, и какво значи трудно ще намери кой да го ремонтира, като в България има хора които ремонтират ванкелов двигател камо ли този ;) Втора ръка какво ? Двигател??? Сравни малко данните на двата 4 цилиндрови и тогава му препоръчвай по-малкия ;)

Това което ме притеснява е, че е доста рядък и има много малко инфо за него. Изрових целия форум и намерих единици хора с такъв.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 19.01.2012
Местоположение: V.Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: 330xd avtomat

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Nikolay VT » 27 Яну 2012, 18:35

Не е лоша.Пускай му мейл че имаш 9500 и го оставяй да мисли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ivan83 » 27 Яну 2012, 18:50

xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 27 Яну 2012, 22:12

ivan83 написа:xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта

11k без 1 екстра ли...хмм
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от vicho » 27 Яну 2012, 22:18

Gqbriel написа:11k без 1 екстра ли...хмм


и докато я наредим колата стана 16-17 лв. :D

а после ще я продаваме след 2 години за 12-13, ама нямааааа :mhihi: , защото Е90-тките ще са по 9-10

жестоката истина :help:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от гумата » 27 Яну 2012, 23:04

Колеги,
прочетох отначало до край темата за "пеперудите" на входящия колектор при дизелите, която е много добра и хубаво развита и затова моля да прецените, дали да я добави Димитров към тези, които е описал в началото или да се набира от тук:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055

Темата засяга живота на повечето дизелови двигатели и е уместно повече хора да са запознати с проблема.
Соча като резюме на мненията: "пеперудите"от входящия колектор се махат/изрязват/, защото попадат в двигателя, който ги засмуква от създаденото налягане и се предизвикват тежки и скъпи повреди. Това е неоправдано и неподходящо решение на БМВ с цел екологичност, поддръжка на налягане и закупуване от производителя на входящ колектор на 90 000 километра, колкото издържат осите на "пеперудите". Няма шаване! Махането не е страшно и скъпо, а е полезно.
Отнася се за дизеловите мотори от 150 к.с. В едно от мненията се посочва, че не се отнася за бензинови двигатели. Обсъждат се дизелите.
Ще доведе до там, че още при закупуването на дизел ще се проверява дали има "пеперуди" за махане?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от latrel » 27 Яну 2012, 23:28

гумата написа:Колеги,
прочетох отначало до край темата за "пеперудите" на входящия колектор при дизелите, която е много добра и хубаво развита и затова моля да прецените, дали да я добави Димитров към тези, които е описал в началото или да се набира от тук:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055

Темата засяга живота на повечето дизелови двигатели и е уместно повече хора да са запознати с проблема.
Соча като резюме на мненията: "пеперудите"от входящия колектор се махат/изрязват/, защото попадат в двигателя, който ги засмуква от създаденото налягане и се предизвикват тежки и скъпи повреди. Това е неоправдано и неподходящо решение на БМВ с цел екологичност, поддръжка на налягане и закупуване от производителя на входящ колектор на 90 000 километра, колкото издържат осите на "пеперудите". Няма шаване! Махането не е страшно и скъпо, а е полезно.
Отнася се за дизеловите мотори от 150 к.с. В едно от мненията се посочва, че не се отнася за бензинови двигатели. Обсъждат се дизелите.
Ще доведе до там, че още при закупуването на дизел ще се проверява дали има "пеперуди" за махане?


:OT: :wtf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ivan83 » 27 Яну 2012, 23:56

vicho написа:
Gqbriel написа:11k без 1 екстра ли...хмм


и докато я наредим колата стана 16-17 лв. :D

а после ще я продаваме след 2 години за 12-13, ама нямааааа :mhihi: , защото Е90-тките ще са по 9-10

жестоката истина :help:


"жестоката истина" никой(или поне аз) не я оспорва, с всички модели на всички марки е така ;) , а тия е90-ки, които след 2-3г. ще са по 9 бона докато ги наредим и те станали 15-16(нали се сещаш каква Е90-ка ще вземеш за 9 хилки).Реалноста е че за по-малко от 10-11 бона няма Е46 320d с 6 скорости, е вярно, че въпростната е без мулти и спорт салон(според мен лично другото си го има, стига да е читава), но при ограничен бюджет има и компромиси, които в случая са 1000лв отгоре, а не 7000лв, другото са шукарийки и чикийки,които на повечето хора не са нужни или поне не си заслужават двойната цена на колата имаща всички екстри+ М пак... та всеки си преценя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от uCnaHeTcA » 28 Яну 2012, 0:56

Gqbriel написа:
ivan83 написа:xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта

11k без 1 екстра ли...хмм

На кое викаш без 1 екстра, че те не разбраУ :dunno:
На... без парктроник, без бяла оптика, без лети 'жанти, без БК, без халогени, без СД, без 4 ел. (да, точно така... никак не са малко 4 вратите е46ци с 2 ел., колкото и абсурдно да е :kuku: ).
За толко пари - толко :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 8.12.2011

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от TauCaHa » 28 Яну 2012, 1:08

Ако е читава технически,след време си сменяш волана и салона примерно и си готов.Повечето хора гледат техническото състояние,не се блазнят от копченца по волана или подгрев на седялките.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook