AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: софия

Мнение от juli_e46 » 25 Мар 2009, 12:42

ако е от полза да пусна и аз едно мнение,според мене клапана трябва да се почисти както направих аз,изолирането му според мен е излишно щото изобшто не намерих разлика плюс тва имах странен шум от другия клапан на въпросното мъркуче,сега си карам с включен клапан и мисля че е по добре


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 25 Мар 2009, 16:49

VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран :) като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност :)

Е тук си прав :), по принцип софтуерното решение е по добре понеже може да ми се дават различни стойности и да докараш каквото ти трябва :). А с "болтчето" няма как . Другото което че можеш и да влиаеш на Дебитомера пак софтуерно. А бе с 2 думи Германците са замислили как от всяко нещо в колата да вадят пари и всичко е софтуерно, само гориво не се налива от лаптопа :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 25 Мар 2009, 17:02

milennyc написа:
VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран :) като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност :)

Е тук си прав :), по принцип софтуерното решение е по добре понеже може да ми се дават различни стойности и да докараш каквото ти трябва :). А с "болтчето" няма как . Другото което че можеш и да влиаеш на Дебитомера пак софтуерно. А бе с 2 думи Германците са замислили как от всяко нещо в колата да вадят пари и всичко е софтуерно, само гориво не се налива от лаптопа :idea:
хаха подкрепям те,германците са много напред :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Мнение от ясен николов » 05 Юли 2009, 9:31

на ,,тдс ,,ките го затваряите задължително при по новите , е 46 ,е87,е 60 е90 и т.н.,само го почистете ;)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 05 Юли 2009, 14:14

VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран :) като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност :)

не знам дали сте съвсем прави
аз карах така доста километри без да ми беше спряло турбото

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 05 Юли 2009, 14:24

© написа:
VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиран :) като ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност :)

не знам дали сте съвсем прави
аз карах така доста километри без да ми беше спряло турбото
мога лично да ти го покажа на моята кола,която е е46 320д 136кс 06.2000г :) но при този мотор,доста от тях могат да се затапят без проблеми и съм ги затапвал :) а за 150кс мин седмица дойде един който се е мъчил да си затапва ЕГР-а и при него също нестава :)
Последна промяна VRPerformance на 05 Юли 2009, 14:31, променена общо 1 път

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 05 Юли 2009, 14:30

моята е 10.2002 по ВИН т.е. след фейслифта и карах успешно без него известно време
сега отново съм го надянал въпросния маркуч т.е. останал е така от зимата
на колега с 2004г му дава грешка т.е. светва му лампа и няма как да кара без него. Явно има някакви разлики

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 05 Юли 2009, 15:00

© написа:моята е 10.2002 по ВИН т.е. след фейслифта и карах успешно без него известно време
сега отново съм го надянал въпросния маркуч т.е. останал е така от зимата
на колега с 2004г му дава грешка т.е. светва му лампа и няма как да кара без него. Явно има някакви разлики
ами ти как го затапи с пластинка ли?понеже ако си му махнал само маркуча за вакуума е възможно самия ЕГР да е зацапан и да ти е останал блокиран отворен,след което няма как да ти забие грешка понеже дебитомера следи ЕГР-клапана и ако е отворен стойностите няма да са по-високи,другия вариант е ако не е било с пластинка,е от налягането на газовете пак да се марда буталцето и да си отваря,третия вариант вече е (както и ти казваш) разлики в софтуера и зависи за коя страна са произведени.При мен е точно така както на твоя приятел,аз немога да карам със 100% затапен ЕГР

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 05 Юли 2009, 15:08

не съм си играл с пластинка, само маркуча беше, но преди това го чистих и работеше нормално
кой знае какво се е случвало

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 05 Юли 2009, 19:55

На мойта не само че е изолиран, но и разкаран - на негово място ми струговаха една тръба... колата определено се чувства по-добре без АГР клапан. За е46 320д след фейслифта незнам, но тези със 136 коня под капака със сигурност е по-добре да го изолират или махат.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 05 Юли 2009, 23:12

то е ясно че е така,но не на всички може да се направят...мойта не e след фейса ама ела да видиш дали става :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Юли 2009, 12:41

Мисля,че преди да се изолира е по-добре да се почисти това на снимките и тогава да се правят изводи ;)

Това е самият клапан:
Изображение

А това е входа на колектора:
Изображение

Колектора или трябва да се чисти целия или ако не го сваляте да се пипа внимателно, за да не се отрони едро парче, което да попадне в клапаните. След почистването при въпросната кола (11.2002г) имаше осезаем резултат, заедно със смяната на филтрите, разбира се.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М3 Е46

Мнение от starterwrc » 06 Юли 2009, 22:08

Здравейте колеги! Въпросния EGR клапан се изолира лесно и безболезнено, но е добре да се почистят колекторните пътища от нагара. През EGR клапана минават изгорели газове които се смесват с чист възздух и отново се вкарват в двигателя. Това е самата работа на този клапан, а той е измислен заради тяхните ЕКО норми(euro 2,3 и т.н.). На снимката е очертано с червен цвят мястото където трябва да сложите една гарнитурка изрязана от негорим материал(азбест, кингирит). Добре е да се сложи по цялата дължина на съединението, стягате двата болта и това е! Снимката съм ползвал от колегата защото не намерих подходяща в момента! Успех !

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М3 Е46

Мнение от starterwrc » 06 Юли 2009, 22:15

Изображение
Tук можете да видите снимката, защото неможах да я прикача.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
Мечтае да кара: MMMMMMM

Мнение от kok4o » 12 Юли 2009, 22:50

Последно какъв е ефекта от изолирането на AGR?Има ли послетцвия за мотора при изолирането на е46 320д 136кс?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook