AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
Е тук си прав



- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
хаха подкрепям те,германците са много напредmilennyc написа:VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
Е тук си прав, по принцип софтуерното решение е по добре понеже може да ми се дават различни стойности и да докараш каквото ти трябва
. А с "болтчето" няма как . Другото което че можеш и да влиаеш на Дебитомера пак софтуерно. А бе с 2 думи Германците са замислили как от всяко нещо в колата да вадят пари и всичко е софтуерно, само гориво не се налива от лаптопа

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
на ,,тдс ,,ките го затваряите задължително при по новите , е 46 ,е87,е 60 е90 и т.н.,само го почистете 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
мога лично да ти го покажа на моята кола,която е е46 320д 136кс 06.2000г© написа:VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
не знам дали сте съвсем прави
аз карах така доста километри без да ми беше спряло турбото



Последна промяна VRPerformance на 05 Юли 2009, 14:31, променена общо 1 път
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ами ти как го затапи с пластинка ли?понеже ако си му махнал само маркуча за вакуума е възможно самия ЕГР да е зацапан и да ти е останал блокиран отворен,след което няма как да ти забие грешка понеже дебитомера следи ЕГР-клапана и ако е отворен стойностите няма да са по-високи,другия вариант е ако не е било с пластинка,е от налягането на газовете пак да се марда буталцето и да си отваря,третия вариант вече е (както и ти казваш) разлики в софтуера и зависи за коя страна са произведени.При мен е точно така както на твоя приятел,аз немога да карам със 100% затапен ЕГР© написа:моята е 10.2002 по ВИН т.е. след фейслифта и карах успешно без него известно време
сега отново съм го надянал въпросния маркуч т.е. останал е така от зимата
на колега с 2004г му дава грешка т.е. светва му лампа и няма как да кара без него. Явно има някакви разлики
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
На мойта не само че е изолиран, но и разкаран - на негово място ми струговаха една тръба... колата определено се чувства по-добре без АГР клапан. За е46 320д след фейслифта незнам, но тези със 136 коня под капака със сигурност е по-добре да го изолират или махат.
Si non confectus, non reficiat.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
то е ясно че е така,но не на всички може да се направят...мойта не e след фейса ама ела да видиш дали става 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Мисля,че преди да се изолира е по-добре да се почисти това на снимките и тогава да се правят изводи
Това е самият клапан:
А това е входа на колектора:
Колектора или трябва да се чисти целия или ако не го сваляте да се пипа внимателно, за да не се отрони едро парче, което да попадне в клапаните. След почистването при въпросната кола (11.2002г) имаше осезаем резултат, заедно със смяната на филтрите, разбира се.

Това е самият клапан:

А това е входа на колектора:

Колектора или трябва да се чисти целия или ако не го сваляте да се пипа внимателно, за да не се отрони едро парче, което да попадне в клапаните. След почистването при въпросната кола (11.2002г) имаше осезаем резултат, заедно със смяната на филтрите, разбира се.
Never mistake motion for action...
- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Здравейте колеги! Въпросния EGR клапан се изолира лесно и безболезнено, но е добре да се почистят колекторните пътища от нагара. През EGR клапана минават изгорели газове които се смесват с чист възздух и отново се вкарват в двигателя. Това е самата работа на този клапан, а той е измислен заради тяхните ЕКО норми(euro 2,3 и т.н.). На снимката е очертано с червен цвят мястото където трябва да сложите една гарнитурка изрязана от негорим материал(азбест, кингирит). Добре е да се сложи по цялата дължина на съединението, стягате двата болта и това е! Снимката съм ползвал от колегата защото не намерих подходяща в момента! Успех !
- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Последно какъв е ефекта от изолирането на AGR?Има ли послетцвия за мотора при изолирането на е46 320д 136кс?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани