Налягане на турбината
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
може да не разбирам много но поне знам че mbar e милибар което е 1\1000 от 1bar
значи 1000mbar е равно на 1bar което е приблизително равно на една атмосвера. така ли е?
значи 1000mbar е равно на 1bar което е приблизително равно на една атмосвера. така ли е?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Налягане на турбината
katronski_br написа:може да не разбирам много но поне знам че mbar e милибар което е 1\1000 от 1bar
значи 1000mbar е равно на 1bar което е приблизително равно на една атмосвера. така ли е?
Да.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
и значи ако уреда покаже че моето турбо прави 2000
това трябва да означава че турбото ми прави една атмосвера така ли?
това трябва да означава че турбото ми прави една атмосвера така ли?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Налягане на турбината
Колега атмосферното налягане си е природно явление и то си е 1бар(1000 мбар) някъде (зависи от местоположението)....
Вече колко прави самото турбо разбираш като от показаните на лаптопа стойности извадиш атмосферното и така....
Вече колко прави самото турбо разбираш като от показаните на лаптопа стойности извадиш атмосферното и така....

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Налягане на турбината
Надолу по вертикалата са оборотите,по хоризонталата са цикловата порция горивоZagy написа:Интересно - значи 136-коньовия дизел има пиков бууст 1.1 бара... мислех, че надува на по-малко. Любопитен съм какъв е буста с чип?
@ VRPerformance - можеш ли да обясниш как точно да четем таблиците, които си дал?


- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: Налягане на турбината
Друго нещо за което се сетих е до колко е допустимо турбото да НЕ надува както трябва примерно ако покаже 1.07 налягане от тези 1.1 които трябва да прави това фатално ли е , в смизъл при покупката на колата да не се окаже първото нещо за смяна да е турбо и ако не е фотолно до колко е допустимо турбото да не надува както надува като ново.
Re: Налягане на турбината
доста интересно станало тук
най-сетне малко данни
т.е. 150к.с. надува до 1,3 и това е горе-долу максималното налягане, което трябва да прави без чип?
колко ще издържи още?
може ли малко разяснения какво представлява "цикловата порция гориво"?
това налягане, което е показано в таблиците може ли да е различно в зависимост от атмосферното налягане или и е независимо при какво атмосферно налягане се мери това трябва да е максималната стойност?
най-сетне малко данни
т.е. 150к.с. надува до 1,3 и това е горе-долу максималното налягане, което трябва да прави без чип?
колко ще издържи още?

може ли малко разяснения какво представлява "цикловата порция гориво"?
това налягане, което е показано в таблиците може ли да е различно в зависимост от атмосферното налягане или и е независимо при какво атмосферно налягане се мери това трябва да е максималната стойност?
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани