Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Отзаде на буксата на ейрбега вътре има една бобинка може там нещо дае прекъснало, отделно трябва да видиш каква е грешката - дали е отворена верига или късо съединение. Самия ейрбег като махнеш буксата има защита - дават се накъсо двата пина зада неможе да измериш съпротивлението на ейрбега с мултицет защото ще гремне
та мисълта мие ако буксата не влезе до долу може да дава накъсо.

WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Буксата влиза до долу, разглобих и буксата, всичко е наред, пръсках и с ВД, няма промяна. Все едно не засича еърбега, грешката е такава все едно няма вързан бег
И всичко стана докато си пътувах вчера. В живите данни всички елементи, бегове са със статус ОК а еърбега е със статус error.


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:Буксата влиза до долу, разглобих и буксата, всичко е наред, пръсках и с ВД, няма промяна. Все едно не засича еърбега, грешката е такава все едно няма вързан бегИ всичко стана докато си пътувах вчера. В живите данни всички елементи, бегове са със статус ОК а еърбега е със статус error.
като откачиш буксата на бега сложи там едно съпротивление със стойност 1 ом и пробвай да изтриеш грешката и виж дали тогава статуса ще ти ОК на шофьорския бег ако е наред значи бега се е предал ако не трябва да търсиш проблема в букси, кабели и лентов кабел.
Иначе може да премериш съпротивлението на бега то трябва да е 1 ом и както е написал колегата по-горе трябва да махнеш пластинките които окъсяват пиновете на бега или да го мериш през кабелите на буксата и бега НЯМА да ГРЪМНЕ както колегата е написал при мерене с мултицет, пробване е много кратно.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
При мен са две двойки кабели за бега, и на двете ли трябва да сложа по 1 ом съпротивления? И кои пластинки окъсяват че не мога да се сетя кои са?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:При мен са две двойки кабели за бега, и на двете ли трябва да сложа по 1 ом съпротивления? И кои пластинки окъсяват че не мога да се сетя кои са?
сложи и на двете букси набутай ги в самите букси за да не режеш нищо и пробвай.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.

Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите

Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ти добре, че неси останал без зъби бе колега! Инженерите добре, че са сметнали вероятността от такива неща, хем ти казах, че съпротивлението на ейрбега несе мери с тия прости апарати
Добре, че има защита на пиновете иначе нямаше да пишеш сега 
Има едни омметри с мост на Уинстон ли винстон ли неги помня точно с галванометър с него се мери само
и с 1ом нестава 2.2 - 2.4 - 2.7 ома трябват по спомен.


Има едни омметри с мост на Уинстон ли винстон ли неги помня точно с галванометър с него се мери само

WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Там е работата че и с друг бег мерих и същата работа. Когато имам време/ най вероятно утре, че сега ми хрумна идеята/, ще включа бега директно на зелената букса след лентовия кабел, така ще видя дали проблема е във волана или някъде към централата.

- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
]Колеги, бихте ли помогнали с тези:
Във връзка с горното:
[attachment=0]2.jpg[/attachment
Във връзка с горното:
[attachment=0]2.jpg[/attachment
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Ако нема у глава, има у Google.
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е![]()
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите![]()
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.
Колега, ОМ е мерната единица за съпротивление, не напрежение. И както каза колегата oci бега няма да гръмне... и се мери точно с най- простия мултицет. (За сведение повечето мултицети работят с батерия 9 волта, не 12, които са нужни на бег да се отвори). Пробвай да разглобиш буксата (без да я чупиш) и да стиснеш малко пинчетата. И не е зле да покажеш грешката на въпросния бег примерно през ИНПА, за да се види наистина отворена или затворена верига дава.
малко образователен офтопик: ЗАКОН НА ОМ: Големината на тока е равна на приложеното напрежение върху съпротивлението!

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
SHTILL написа:Ivo_Borisov написа:Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е![]()
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите![]()
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.
Колега, ОМ е мерната единица за съпротивление, не напрежение. И както каза колегата oci бега няма да гръмне... и се мери точно с най- простия мултицет. (За сведение повечето мултицети работят с батерия 9 волта, не 12, които са нужни на бег да се отвори). Пробвай да разглобиш буксата (без да я чупиш) и да стиснеш малко пинчетата. И не е зле да покажеш грешката на въпросния бег примерно през ИНПА, за да се види наистина отворена или затворена верига дава.
малко образователен офтопик: ЗАКОН НА ОМ: Големината на тока е равна на приложеното напрежение върху съпротивлението!
Неволна грешка, мерси за поправката! Знам какво е напрежение, съпротивление и сила на ток, просто не съм го догледал

Ето снимка на грешката през инпа:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
resistor too large- твърде голямо съпротивление
сигурен ли си, че на бега дава 1 ОМ, а не примерно Мега или Кило ом-а?
сигурен ли си, че на бега дава 1 ОМ, а не примерно Мега или Кило ом-а?

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не съм 100% сигурен, но мисля че беше ом. Интересното е че и с предишния еърбег като пробвам, ми дава същото, грешка еърбег. А съм нямал проблеми. Чудя се дали затова проблема не е в централата 
п.п. Това твърде голямо съпротивление, да не ми прави някъде късо? И тия пластинки дето окъсяват в буксата за какво са сложени
Нещо нелогично ми се вижда. Идват две по две жички и се окъсяват, след това отиват в еърбега 

п.п. Това твърде голямо съпротивление, да не ми прави някъде късо? И тия пластинки дето окъсяват в буксата за какво са сложени



- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
голямо съпротивление е обратното на "късо", от лоша връзка точно може да се получи когато съпротивлението нараства . Ако бяха окъсили нямаше да е това грешката , щеше да е short to ground или too small , нещо такова.
Аирбега ако има пластинка която окъсява пиновете трябва да го мериш без пластинката да ги е укъсила . Ако е в норми , може да го премериш и на куплунга на централката докато е закачен бега. И не е изключено централката да е повредена и да не хваща действителното съпротивление на бега. След като ти е давало грешка в сейдж 2 , значи възглавницата е двойна , приблизително еднакво съпротивление ли ти дава и на единия конектор и на другия?
пластинките в буксата на бега са точно за да я държат на късо когато бега е откачен и да го предпазват от това по някакъв начин да не протече ток от единия пин към другия и да гръмне бега.
Аирбега ако има пластинка която окъсява пиновете трябва да го мериш без пластинката да ги е укъсила . Ако е в норми , може да го премериш и на куплунга на централката докато е закачен бега. И не е изключено централката да е повредена и да не хваща действителното съпротивление на бега. След като ти е давало грешка в сейдж 2 , значи възглавницата е двойна , приблизително еднакво съпротивление ли ти дава и на единия конектор и на другия?
пластинките в буксата на бега са точно за да я държат на късо когато бега е откачен и да го предпазват от това по някакъв начин да не протече ток от единия пин към другия и да гръмне бега.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ами не знам къде да търся проблем с лоша връзка
Затова си мисля за централата, ама сега нямам друга за проба.
Съпротивлението го мерих с изкарани пинове от буксата, без пластинката и ми даде еднакво и на двете. Ама си мисля че проблема няма да е в бега защото и с другия бег дава същата грешка.

Съпротивлението го мерих с изкарани пинове от буксата, без пластинката и ми даде еднакво и на двете. Ама си мисля че проблема няма да е в бега защото и с другия бег дава същата грешка.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани