Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.05.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 sedan 316i
Мечтае да кара: джип

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от peterkin » 03 Фев 2013, 0:19

(h)aman написа:http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/v/555453_579645642062716_1118676347_n.jpg?oh=9104f498dfe23df796a7086f0c68185f&oe=510B22E5&__gda__=1359734468_c2ce90602f55cc094869664b69fd2ca7

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 24459c7f5a

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7c6f1daff4

Някой може ли да помогне какво означават тези грешки?


Втората (115) е за проблем с полето на охлаждане. И аз питах за нея, но никой не изказа мнение. При теб може би
термостатът не отваря, защото температура 114 не е нормална - 105 е работната за бензиновите е46. При мен
температурата на охлаждащата течност е ок и не знам дали е температурен датчик, окабеляване или блок
за управлението на двигателя, нарочил съм датчика за температура на двигателя, но не съм сигурен, а
смяната му е доста заигравка. Ако ти загрява колата, трябва да провериш какво се случва с термостата първо.
Ако някой колега има идея аз как да реша този проблем - какво може да е или съвет къде да отида - нека пише,
че от доста време ме човърка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от divvakka » 18 Фев 2013, 22:39

Здравейте, бях днес на диагностика, но няма свястна такава в града в който живея и снимах екрана на монитора.
Ето и първата снимка:
Проблема, е че не държи обороти и не върви добре. Клапана за картерни газове е сменен, пробвал съм и с друг дебитомер
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ReDFiRe » 18 Фев 2013, 23:01

От дюзите също може да не държи обороти и да не върви.Закарай я на читава диагностика а когато пробваш с друг дебитомер знам че новия трябва да се 'обучи' .

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 19 Фев 2013, 9:32

divvakka написа:Здравейте, бях днес на диагностика, но няма свястна такава в града в който живея и снимах екрана на монитора.
Ето и първата снимка:
Проблема, е че не държи обороти и не върви добре. Клапана за картерни газове е сменен, пробвал съм и с друг дебитомер


А иначе има ли такава зависимост спрямо температурата на мотора, например докато е в синия сектор е зле и работи лошо, а като позагрее се пооправя малко и имаш ли детонации в колекторите и гърнето, и на последно място имаш ли газова уредба :?:
Отговори ми на тези въпроси и ще те насоча.
Относно грешките те са свързани с ламбда сондата интегратора на живи данни е -70 а трябва да е около 1-ца.
Провери на живи данни сондите как работят и по-точно първата сонда за твоя мотор трябва да се месни от 0.1 волт до 1 волт постоянно и бързо да променя показанията си, подгрева на сондата трябва да е на 100 процента, но може и дебитомера да лъже системата обикновенно тези грешки ги записва при калпав дебитомер и не е нужно да го сменяш с друг за проба просто му откачи буксата на този мотор така се диагностицира тогава усреднява стойностите и ако проблема е в него без дебитомер работи по-добре отколкото с дебитомер, откачи го и пробвай без него и пак пиши.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от divvakka » 19 Фев 2013, 13:24

Благодаря за отговора oci,надявах се. Да пишеш .Отговарм ти веднага на всички въпроси:Да,на студен мотор прекъсва и има детонации,имам газова от две години,но съм нямал проблеми до сега,при откачена букса на дебитомера нещата стават нправо трагични,изобщо не върви.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 19 Фев 2013, 17:22

divvakka написа:Благодаря за отговора oci,надявах се. Да пишеш .Отговарм ти веднага на всички въпроси:Да,на студен мотор прекъсва и има детонации,имам газова от две години,но съм нямал проблеми до сега,при откачена букса на дебитомера нещата стават нправо трагични,изобщо не върви.


Добре тогава направи следното нещо мини само на бензин и карай така поне 50 км като за тези километри колата да не минава нито един път на газ и виж след това като я изгасиш и запалиш на бензин дали ще се оправи, можеш да го направиш ако имаш по дълго пътуване да се прибереш 50 км на бензин и на сутринта като я запалиш да видиш как е.
Има вероятност газовата да се разцентровала и да ти прави голяма корекция на горивото и да се обърква.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bgpavlp » 20 Фев 2013, 7:10

Колеги,
какво значи това?

Изображение
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 20 Фев 2013, 9:16

Свещи на първи, втори и трети цилиндър - сменяй направо и тази на четвърти цилиндър!

Не прави компромис с качеството на подгревните свещи - вземи Беру - точно такива ще извадиш от мотора ти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bgpavlp » 21 Фев 2013, 21:41

Благодаря
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 28 Фев 2013, 23:35

171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem
141 lambda regulation control range block

Някои може ли да ми помогне за отстраняването на тези грешки,чета ги с Инпа , благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 01 Мар 2013, 9:18

Isys написа:171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem
141 lambda regulation control range block

Някои може ли да ми помогне за отстраняването на тези грешки,чета ги с Инпа , благодаря предварително


Тези грешки са свързани с вредните емисий и ги засичат ланда сондите.
Имаш ли катализатор :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 01 Мар 2013, 14:21

Да имам Катализатор,В този случеи какво мога да направя,защото аз ги търкам те излизат отново
. :kuku:

това ме навява на мисълта че имам грешка на ламда сондата след катализатора която не работи и от нея е възможно да идват тези грешки,но незнам от къде бях чел че след катализатора тази ламда сонда само отчитала вредните емисий не била основен фактор за работата на двигателя но ако съм сигурен че тези грешки са заради тази ламда сонда след катализатора ще се нали да я сменя .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 01 Мар 2013, 16:16

Isys написа:Да имам Катализатор,В този случеи какво мога да направя,защото аз ги търкам те излизат отново
. :kuku:

това ме навява на мисълта че имам грешка на ламда сондата след катализатора която не работи и от нея е възможно да идват тези грешки,но незнам от къде бях чел че след катализатора тази ламда сонда само отчитала вредните емисий не била основен фактор за работата на двигателя но ако съм сигурен че тези грешки са заради тази ламда сонда след катализатора ще се нали да я сменя .....


Закачи я пак колата с ИНПА или каквото имаш за диагностика и пусни живи данни на сондите, подгрева трябва да е на 100 процента, иначе показанията на първата сонда трябва да се мени от 0,1 до 1 волт непрекъснато, докато втората след катализатора трябва да е около 0,4-0,5 волта постоянна величина.
Иначе за работата от значение наистина е първата сонда, втората е само коректив и тя следи дали е изправен катализатора и дали колата покрива евро стандарта на вредни емисии.
Но първата трябва де се мени бързо иначе може и да променя стойностите си бавно, което означава, че е мудна и пак не работи коректно.

Коя година е колата и с кой мотор ако е по евро3 може да се смени софта на мотара да минеш по евро2 и тогава няма да го имаш този проблем, но това при положение, че сондите работят и да речем катализатора вече е дал фира.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 01 Мар 2013, 19:17

И така колега, днес цял ден се занимавах с автомобила, ти ме насочи много правилно, на живите данни ми показва че ламда преди катализатора работи нормално, но ламда след катализ. на живите данни не марда спекало както ми дава в грешките че не работи, реших да сваля ламдата след катализ. за да я почистя белким тръгне и какво да видя от буксата излезнала, и всепак свялих я почистих я сложих си я пак и резултата на лице, изчистих грешките, и в живите данни и двете ламбди вървят по параметри както ти каза... покарах около 20 км. не излизат никакви грешки вече с ламдите, доволен съм Остана ми само една грешка да разгъдая, 143 - control unit self-test търкам я тази грешка и щом подам на контакт веднага излиза нямам си на идея защо?

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 4.10.2011
Местоположение: София
Кара: e46 330CD

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от revell » 02 Мар 2013, 4:16

Здравейте колеги,

Следната грешка се появи почти веднага след като беше изтрита от паметта. Никъде не успях да намеря допълнителна информация и да разбера какво точно означава:

4753 DDE: Control module, internal 12

Колата е е46 M57N.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook