ксенон??????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Пепинко написа:suren написа:Премигването на фаровете или неразпознаването на ксеноновата система като обикновенна лампа се оправя след програмирането на лайт-модула в оторизиран сервиз.
Това не е точно такаАз само едни съм монтирал, но след като имаш баласти не се налага препрограмиране на лайт модула. Компютърът не отчита грешка, не премигва и свети перфектно
![]()
П.П. Нищо не каза за 100W крушки... Проблем ли ще е?
Да някой от баластите са така направени предвидливо че модула не го хваща като грешка.
100W лампи не слагай.
Първо-рефлектора на фара ти е пластмасов и ще му изгориш покритието от топлината.
Второ-100 ватови лампи можеш да намериш само японски-Koito всичко друго е менте.
P.S. Ползваите само Osram и Phillips ако не ви устройва следващата стъпка е ксенона.
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Следващата стъпка май е би-ксенон, поне само едни баласти слагаш
На мен ми трябва някакъв компромисен вариант само за дългите, за да няма този контраст. Иначе имам ксенон. Вариант е това, което предложи колегата V-Max, но ще изчакам до пролетта.
П.П. Не каза къде работиш да си взема от теб

П.П. Не каза къде работиш да си взема от теб


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
стана ясно , че проблема с "блиц" ефекта идва от лайт модула
същия сеоправя много лесно като се пренастрои последния за работа с ксенонови крушки... 5мин работа спестява всякакви резистори , допълнителни инсталации и прочее . Всеки лайт модул може да се препрограмира да е за ксенон и халогени 


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
добре, да кажем, че някъде може да се препрограмира лайт модула и да не дава грешка като се замени обикновения фар със ксенонов. А как решавате в такъв случай проблема с регулирането на фаровете. Ако се качат трима души отзад с багажи? Нали ще свети на никъде.
Предполагам, че не е възможно да се регулират ксеноновите фаровете от същото копче ръчно, от което се регулират нормални фарове
ПС: Ако стоят така нещата, значи по-добре човек да си сложи китайски на нормални фарове и да си ги настройва от вътре.


ПС: Ако стоят така нещата, значи по-добре човек да си сложи китайски на нормални фарове и да си ги настройва от вътре.

колко често ти се налага да ги регулираш от вътре?
аз тази екстра не я ползвам, независимо с колко човека съм
И без това от Германия дойде с доста ниски фарове и ако ги смъкна още от копчето нищо няма да се вижда
Има и друг лек - твърдо окачване за да може колкото и хора да се качат колата да не мърда
като сме започнали така да разсъждаваме за оригиналният ксенон трябва и система за миене - 600лв. Прашинките полепнали по фара се отразяват и светят навсякъде, но не и напред
Това е обяснение от Камор
аз тази екстра не я ползвам, независимо с колко човека съм
И без това от Германия дойде с доста ниски фарове и ако ги смъкна още от копчето нищо няма да се вижда
Има и друг лек - твърдо окачване за да може колкото и хора да се качат колата да не мърда

като сме започнали така да разсъждаваме за оригиналният ксенон трябва и система за миене - 600лв. Прашинките полепнали по фара се отразяват и светят навсякъде, но не и напред

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Това е обяснение от Камор
е как , нали там най-разбират


с регулирането няма проблеми - ксеноновата крушка ляга на мястото на обикновенната и си се движи без грижи . Тази екстра най-вече се ползва при каране в мъгла или дъжд - свалени надолу вършат по-добра работа

Това за сваляне на фаровете в мъглата не се бях замислял - добро е
Сега на мен ми е ясно, че като сложа ксенонови крушки само и регулацията трябва да се запази от вътре. Въпросът беше при монтиране на оригинален ксенонов фар на мястото на обикновения. Тогава как ще се регулира ако седнат хора отзад. И за тогава казах ,че едва ли ще има начин да се направи така , че пак да се регулра от вътре като обикновен фар.

- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
kasabov написа:май само © чете какво пиша
Прав си, че няма да се налага често, но като седнат 2-3 коча отзад по 80 - 90 кила и само ще заслепявам хората.
не се притеснявай толкова - всички го правят

може да сложиш и оригиналното регулиране по-нататък - имах цени но съм ги загубил някъде.
а може и да стане от копчето, скоро би трябвало да знам
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
© написа:kasabov написа:май само © чете какво пиша
Прав си, че няма да се налага често, но като седнат 2-3 коча отзад по 80 - 90 кила и само ще заслепявам хората.
не се притеснявай толкова - всички го правят![]()
може да сложиш и оригиналното регулиране по-нататък - имах цени но съм ги загубил някъде.
а може и да стане от копчето, скоро би трябвало да знам
Оригиналния ксенонов кит се само регулира няма копче няма нищо,има някви датчици дето следят как е колата.При този който съм аз ксеноновия кит си ги местиш с копчето от таблото това нищо сложно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани