AGR клапан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:няма датчик , който да следи кислородаОсвен количество и температура на въздуха няма други показатели . АГРа е много след всички тези датчици и неговата роля е да намалява мощността , така че НЯМА вариант в който с него твоя мотор да върви повече
Кажи как точно го изолираш, може би там е проблема
Запушвам тръбичката която влиза в клапана....
Така го изолирам...
Другото което ми идва в главата е датчика за изходните газове... няма ли такъв ?
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0% ... 0%B4%D0%B0
Принципно съм си малко дървен философ и пак казвам че не разбирам много много ... просто следвам логиката. Предполагам имаме такъв датчик....
А и в спора се ражда истината в крайна сметка...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:такива датцичи има на колите с ПДФ филтри (за твърди частици) , тоест след 2005та година
Искаш да кажеш че нямам ламбда сонда ли на моя двигател ?
Или просто ламбдата мери друго и подава друга информация на компа ?

В крайна сметка които му се занимава да опита да запуши АГР-то...
И ако колата работи по-добре както при много колеги .... така да го остави.
Може и да не съм прав за въздуха и дебитомера... може пък и да не го излорам както каза колегата V-Max клапана както трябва или пък да имам точно аз друг проблем.... но е факт че колата като е с отворен клапан работи по-добре поне при мен !
ПС. V-Max.... да се надявам да намеря време да дойда при теб скоро за софтуера.... там можем да продължим разговора... но с чипс и бира например ! Винаги е готино да поспориш с човек които знае повече от теб в дадена област

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
При този двигател няма сонда и нищо не мери изходящите газове. При мен след изолирането на клапана колата тръгна много по добре в низките обороти. Дебитомера ми е нов както и всичко друго. Единствения минус е че като махнах и катализаторите започна да пропушва и мирише на гадно(все едно 30годишен форд ескорт)
Карам така вече 70к км.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
milennyc написа:Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.
би ли се обосновал, поне малко

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
V-max написа:milennyc написа:Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.
би ли се обосновал, поне малко
Мога да ти кажа какво се случи едва ли ще е обосновка но нали целта е тук да си помагаме.
След като ми оправиха колата в сервиза, ги питах как е всичко и те казаха: Поне аз като я пробвах има едно затихване в оборотите на 4 или 5 скоротст м/у 2000 и 2500 оборота. Понеже когато колата ми взе да пуши и да гиби мощност аз изолирах АГР-то и наистина имаше ефект. На тихи обороти нито пуши ни чудо. Но като и дам гас започваше да пуши пак! А сега кагато питах майстора да изолирам ли пак АГР-то за да подобря това което се случва м/у 2000-2500 оборота той ми каза че това помага ако дебитомера си заминава и помага само на тихи обороти! Сервиза е в Пловдив за който се води че е оторизиран на Бош. Повечето помпи ги правели тук поне така пише във Форума ( Авел Бош ). Това е от мен дано съм бил полезен
Сигурно влияе агр клапана ако успеете да карате само на тихи обороти
ако ви докажа че само тогава отваря това кланче сигурно ще ме наградите
.Замислете се ако той отваря като натиснеш колата дали няма половината налягане на турбото да мине през него и директно през ауспуха незнам защо си мислите че от там смучи някакъв въздух по-точно изгорели газове когато мотора е натоварен 



kronos написа:При този двигател няма сонда и нищо не мери изходящите газове. При мен след изолирането на клапана колата тръгна много по добре в низките обороти. Дебитомера ми е нов както и всичко друго. Единствения минус е че като махнах и катализаторите започна да пропушва и мирише на гадно(все едно 30годишен форд ескорт)Карам така вече 70к км.
Все пак е за екологията този клапан колега нормално е

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:Сигурно влияе агр клапана ако успеете да карате само на тихи оборотиако ви докажа че само тогава отваря това кланче сигурно ще ме наградите
.Замислете се ако той отваря като натиснеш колата дали няма половината налягане на турбото да мине през него и директно през ауспуха незнам защо си мислите че от там смучи някакъв въздух по-точно изгорели газове когато мотора е натоварен
Тук става въпрос за следното! Кога да се иолира и ще има уж положителен ефект. А това кога влияе дали на тихи или високи обороти не мога да ти кажа не сам супер специялист. Но аз принципно написах във форума да не се запушва. Все пак БМВ ако не е било нужно нямаше да го слагат. Т.е това което правим е при наличие на проблем. Не виждам защо ако колата ти е на 100% 6 да си излолираш клапана.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
V-max написа:прочети по-нагоре и ще разбереш защо са го сложилиПрав е колегата , че АГРа не работи постоянно
Аз съм сагласен с колегата. Аз просто казах следното. Че ако колата ти няма проблем, защо да изолираш клапана? И най-често изолирането се свързва с проблем с дебитомера. Все пак той регулира въздуха. А ако дебитомера ти е проблемен дали на тихи дали на високи пак си е проблемен. Но когато е на тихи обороти нормално е да има по малко влияние. И от тук по пътя на логиката като нстъпваш влянието ми е по изразено. А и след като в сервиза ми казаха да не го излорирам пак, понеже няма да има ефект при моя проблем (лекото заглъхване на 4 и 5 скорост на 2000-2500 оборота). За това дадох само съвет, но всеки сам преценя за себеси. И ако мога да съм полезен във форума ще се радвам. Все пак за това е създаден форума да си помагаме и да споделяш.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
И най-често изолирането се свързва с проблем с дебитомера. Все пак той регулира въздуха. А ако дебитомера ти е проблемен дали на тихи дали на високи пак си е проблемен
повечето хора по света и у нас го изолират за по-добър перформанс , това че някой "майстор" го свързва с дебитомер не значи нищо

Ако не работи (изолиран или не отваря) горивната смес става по богата на кислород. В ниските обороти е супер за мотора,няма засмукване на отработели газове, но във високите като надуе турбината става мн бързо изгаряне, повишаване на t в горивната камера, а от там и... Нещо като детонация (аванса чука при бензиновите). Аз на мойта съм пробвал с изолиран клапан при ниски обороти както казах е супер, но във високи дори над 3хил оборота не поема... Така се променя съотношението на горивната смес, което води до детонация мн бързо изгаряне, което фабрично по зададени данни от ЕКЮто не трябва да е така. V-max ти се занимаваш с чипове и тези настройки Какво става при бедна горивна смес според теб. Според мен и на практика което ми показа колата не е добре за вървенето... Чел съм че тдс пукат глава от този клапан!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
аз с гориво ги захранвам без проблем , особено пък ТДСите
Както е отбелязъл колегата по-нагоре АГРа не функционира във всички обороти , а пък за сместта какво да ти кажа - няма осезаемо обедняване със сигурност , по-скоро оптимално и чисто горене


53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани