Налягане на турбината

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Налягане на турбината

Мнение от katronski_br » 20 Май 2010, 15:06

bojky написа:Колега това което сме ти казали по-горе си напълно вярно! Сега видях, че твоята кола е 2003 - демек 150 коня сток,което значи, че на компа като се закачи трябва да покаже налягане на турбото 2350мбар , но атмосферното налягане е 1000мбар следователно турбото ти надува 1350мбар! Що колата ти върви добре и ако наистина надува на толкова турбото ти без атмосферното налягане може би да имаш чип! Приятел с такава му беше на 2350 сложи чип и сега е 2500 или 2600 беше,ще те излужа! Ако греша някъде моля колегите да ме поправят! :yes:




тогава?????
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Налягане на турбината

Мнение от ясен николов » 20 Май 2010, 21:10

тук от четене само се става инжинер :mhihi: ;) ;) ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Налягане на турбината

Мнение от milennyc » 21 Май 2010, 8:59

Инжинер философ :yes: , само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен :lalala: :nono: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: Налягане на турбината

Мнение от bojky » 21 Май 2010, 11:04

katronski_br написа:
bojky написа:Колега това което сме ти казали по-горе си напълно вярно! Сега видях, че твоята кола е 2003 - демек 150 коня сток,което значи, че на компа като се закачи трябва да покаже налягане на турбото 2350мбар , но атмосферното налягане е 1000мбар следователно турбото ти надува 1350мбар! Що колата ти върви добре и ако наистина надува на толкова турбото ти без атмосферното налягане може би да имаш чип! Приятел с такава му беше на 2350 сложи чип и сега е 2500 или 2600 беше,ще те излужа! Ако греша някъде моля колегите да ме поправят! :yes:




тогава?????



Колега когато пуснеш програмата ГТ1 и запалиш колата...тя ти изкарва колко е атмосфернотот налягане и си го показва...някъде около 1000...тук в БУргас на мен ми показва 1056 мбар - атмосферно.... когато тръгнеш и дадеш газ до дупка , ЕКУ-то на колата иска налягане 2050 при мен, демек ---> Атмосферно + това което трябва да се постигне от турбото = 2050 мбар Това значи, че стигне ли това налягане геометрията се отваря и започва да разтоварва малко 4аст от изгорелите газове .за да може да се поддържа това алягане да не стане 4000 и да гръмне турбото примерно...

На колегата който са му казали,че надува на 1,6 бара и е добре...вероятно са го мерили на място... защото и моята като е на място и дам на 3000об. иска 1,5-1,6 (това са стойности с включено атмосферно налягане)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Налягане на турбината

Мнение от Dimitroff » 21 Май 2010, 12:49

milennyc написа:Инжинер философ :yes: , само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен :lalala: :nono: :mhihi:


Често срещано явление викаш :mhihi:
Не е ли имало случай да ти казват вече "това не така, а така!" :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от v_V_v » 21 Май 2010, 13:07

Вие се смеете кискате и пак не сте в час. :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Налягане на турбината

Мнение от Dimitroff » 21 Май 2010, 13:13

Аз не съм (а и не твърдя), но пък за колегата от Пловдив...ти сигурен ли си :lol:
Интересни са ми другата крайност - хора с опит и познания, който обаче се притесняват, че някой ще им вземе хляба - няма! Ако са толкова добри - няма как да стане ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 11.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320D 1999г.

Re: Налягане на турбината

Мнение от bmw_racing » 21 Май 2010, 15:09

milennyc написа:Инжинер философ :yes: , само ми е интересно как разбирате колко е наглягането като пти различни обороти, и ако пък е в движение е с различни стойности и ..... става една каша. И после дойде ли човек за диагностика знае малко повече от мен :lalala: :nono: :mhihi:

Ми то няма как на различни скорости да ти показва различно налягане на която и скорост да си принерно от 2000оборота натискаш газта и гледаш кокво налягане ти показва уреда на сяка скорост ти показава едно и също максимално налягане, аз мерих на vw jetta 1.6 tdi като прекарах един тройник в маркуча за налягането който минава от колектора към помпата и уреда си го държиш в едната ръка и гледаш, само че там налягането е малко 0.7 , а на БМВ-то щом е толкова голямо май трябва и миши опашки за да не се измъкне маркуча.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Налягане на турбината

Мнение от VRPerformance » 21 Май 2010, 15:23

Ето какви са наляганията на турбото в софтуера за е46 320д 136кс и 150кс :arrow:
БМВ Е46 320д 136кс
Изображение
БМВ Е46 320д 150кс
Изображение

Това са стойности с включено атмосферно налягане,тоест за да получите налягането което прави турбото трябва да махнете вашето атмосферно налягане.

П.с аз не се притеснявам дали някой ще ми вземе хляба,достатъчно е някой да погледне подписа ми и ще му стане ясно,добър ли съм или не :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Налягане на турбината

Мнение от Dimitroff » 21 Май 2010, 15:45

:yes: :clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 11.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320D 1999г.

Re: Налягане на турбината

Мнение от bmw_racing » 21 Май 2010, 15:48

Браво колега :yes: :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Налягане на турбината

Мнение от adovet » 21 Май 2010, 21:25

[


На колегата който са му казали,че надува на 1,6 бара и е добре...вероятно са го мерили на място... защото и моята като е на място и дам на 3000об. иска 1,5-1,6 (това са стойности с включено атмосферно налягане)[/quote]
да ха място го мериха :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Налягане на турбината

Мнение от katronski_br » 22 Май 2010, 15:13

добре де аз си казах че не разбирам и за това попитах, защо вадите атмосверното налягане??
като включиш уреда който ти мери там , и двигателя е изгасен 1000 ли ти отчита???
ето това исках да разбера, и ако е така, при стойност например 2500 ще рече че турбото ти прави един път и половина атмосверното налягане така ли?
и друго
говорим в някакви цифри но не разбрах те какво са
атмосверното налягане е 1000 но 1000 какво
1000 кила?
1000 чушки?
1000 евро?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от v_V_v » 22 Май 2010, 17:56

mbar

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Налягане на турбината

Мнение от Zagy » 22 Май 2010, 18:02

Интересно - значи 136-коньовия дизел има пиков бууст 1.1 бара... мислех, че надува на по-малко. Любопитен съм какъв е буста с чип?

@ VRPerformance - можеш ли да обясниш как точно да четем таблиците, които си дал?
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook