Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo Georgiev » 31 Окт 2012, 17:57

Не, трябва ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pazokolarov » 31 Окт 2012, 19:52

xcalibur написа:Не, трябва ли?

Обикновено, за да решиш проблем, трябва не само да замажеш резултата, но и да отстраниш причината. До като не разкачиш кабела, постоянно ще ти набива грешка. Имаше подобна тема, как да шунтираш кантара.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 31 Окт 2012, 19:58

xcalibur написа:Не, трябва ли?


Не да трябва а е задължително преди да кодираш централата иначе рискуваш да нямаш вече работеща централа, сега му откачи буксата с трите пина, и изтрии грешката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mitrax » 31 Окт 2012, 23:36

аз мислех с НЦС-а да го махам това , значи преди да кодирам , да откача кабелчето на кантара , за да нямам действително кантар и кодиран и закачен ? Правилно ли съм разбрал ? Сигорно за това съм намирал това мнение по чуждите форуми :
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognise seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 01 Ное 2012, 9:29

mitrax написа:аз мислех с НЦС-а да го махам това , значи преди да кодирам , да откача кабелчето на кантара , за да нямам действително кантар и кодиран и закачен ? Правилно ли съм разбрал ? Сигорно за това съм намирал това мнение по чуждите форуми :
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognise seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set)


не кабела на кантара а трябда да разкачиш датчика под седалката в който влиза буксата на кантара, но ти не откачаш нея а другата букста тя е бяла с три пинчета и отива в централата на беговете и тогава кодираш каквото искаш иначе централката си заминава.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mitrax » 01 Ное 2012, 18:46

кантар нали казваме на "възглавничката " в седалката ? него трябва да откача ? На буксата под седалката освен него е пиропатрона на колана (за друго не се сещам) . Пиропатрона той си остава. Странно защо не намирам във WDS-а това кантарче :conf: то и другия вариант с диода и кондензатора бива да излъжеме че работи , ама така е по - табиетлийско
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 01 Ное 2012, 23:17

mitrax написа:кантар нали казваме на "възглавничката " в седалката ? него трябва да откача ? На буксата под седалката освен него е пиропатрона на колана (за друго не се сещам) . Пиропатрона той си остава. Странно защо не намирам във WDS-а това кантарче :conf: то и другия вариант с диода и кондензатора бива да излъжеме че работи , ама така е по - табиетлийско


да ама нали тази възглавничка както я наричаш нейната букса на /кантара демек/ влиза в една черна кутийка под седалката, та ти откачаш другата букса която влиза в кутииката не тази на кантара, а другата тя е три пинова, и няма нищо общо с голямата букса на която е пиропатрона и кантара и греене ако имаш и евентуално и мемори и ел.
За най сигурно като не знаеш какво да откачиш направо махни черната кутийка.

Eто го датчика в черната букса влиза буксата на кантара и сензора на седалка а ти разкаш бялата тя отива направо в централата на беговете.
кантар.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mitrax » 02 Ное 2012, 9:54

10Q!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pimpo » 08 Ное 2012, 11:58

Доста се порових но не намерих отговор на един простичък въпрос: Каква е функцията на резистора който е в капачето на OBD буксата?
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Ное 2012, 17:49

Колеги, при Е39 същото ли е за датчика за еърбега, както при Е46? Откачих трипиновата, бяла букса от тази черна кутийка, след това със скенера махнах отметката за сензора. Но после не мога да изтрия грешката. Имам записани и други грешки в системата, но те са отдавна и не мога да ги махна. Как се махат те?
А датчика искам да го премахна софтуерно, защото от време на време ми светва лампата на еърбега и си мисля че ще да е от него. Имах три грешки, едната беше точно за този датчик.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 15 Ное 2012, 18:24

Ivo_Borisov написа:Колеги, при Е39 същото ли е за датчика за еърбега, както при Е46? Откачих трипиновата, бяла букса от тази черна кутийка, след това със скенера махнах отметката за сензора. Но после не мога да изтрия грешката. Имам записани и други грешки в системата, но те са отдавна и не мога да ги махна. Как се махат те?
А датчика искам да го премахна софтуерно, защото от време на време ми светва лампата на еърбега и си мисля че ще да е от него. Имах три грешки, едната беше точно за този датчик.


щом си го изключил софтуерно, сега търси проблема в дуригте бегове щом имаш още две грешки значи проблема е там.
Пусни името на грешките и ще ти кажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Ное 2012, 19:01

Преди да изключа датчика, лампата не ми е светела постоянно, а сега си свети.
Ето грешките:
untitled.JPG

untitled 2.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 15 Ное 2012, 19:46

Ivo_Borisov написа:Преди да изключа датчика, лампата не ми е светела постоянно, а сега си свети.
Ето грешките:
untitled.JPG

untitled 2.JPG


с две думи Утрепал си централата на беговете тази втората грешка е вътрешна грешка в централата и това е лошо ще трябва да я сменяш за съжаление.
Ти преди да изключиш софтуерно кантара откачи ли бялата букса с трите кабелчета на датчика под седалката, ако не си я откачил, а направо си го изключил това е крайния резултата в 50 процента от случайте централата умира. :D

тази грешкта може да се оправи, но ще ти струва между 50 и 100лв зависи къде ти го правят, трябва да се презапише еепрома на централата, което става само с програматор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Ное 2012, 19:51

Тази грешка ми е от много време, може би година и не може да се изтрие.. Иначе датчика първо го изключих хардуерно, а после софтуерно.
Ама преди да го откача, лампата не светеше постоянно. Понякога светеше, понякога не. Чудя се дали да не си върна датчика...

п.п. на втората снимка която съм показал, не излиза ли че всичко е наред със системата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 15 Ное 2012, 20:02

Ivo_Borisov написа:Тази грешка ми е от много време, може би година и не може да се изтрие.. Иначе датчика първо го изключих хардуерно, а после софтуерно.
Ама преди да го откача, лампата не светеше постоянно. Понякога светеше, понякога не. Чудя се дали да не си върна датчика...

п.п. на втората снимка която съм показал, не излиза ли че всичко е наред със системата?


Да така е но тази вътрешна грешка която я имаш тя ти пали лампата за беговете и сега и да върнеш датчика лампата няма да угасне, почти на 99 процента съм сигурен.
Ще трябва да си оправиш централата и вече няма да имаш проблеми с нея.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook