Странен проблем със палене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
V momenta sam v serviza, I mai shte klemored pblema, no shte vidim kato razglobqt.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Странен проблем със палене.
Никаква консумация при опит да се запали колата...което си е странно
(батерията е ок!)
Никакви наченки да врътне стартера, нито да цъка, нито да примигват фаровете, нищо!
Подадено захранване към акумулатора - никаква разлика.
Кабел за буксата към клемореда се оказа...дебелия (май червения)...с нов клеморед - не запали (а преди това доволно си го клатих през патрона...).
Търсиха се релета...търсеше се ... но безуспешно (дори се подлъгах, че е заключил имобилайзера - свети АСЦ лампата и температурата е червеното - оказа се, че едното момче от сервиза извадило релето на ЕКУ-то, за да види дали не е нагоряло, че при първата диагностика не успя да се свърже от воле с ДДЕ-то).
Инициализация на ключовете, синхронизация на ЕВС с ДДЕ, гледах софта, с нов клеморед не върти пак, сваляне на стартери...абе, филм!
Накрая докато бяхме отпред - служител на сервиза при опит да запали размърда кабелите на клемореда (който беше изваден навън) и...о, чудо
Набутаха хубаво пиновете/кабелите на буксата и пали 20 от 20 пъти...яд ме е само за стартера...можеше малко по-рано да се разбере, че е от проклетия кабел

Никакви наченки да врътне стартера, нито да цъка, нито да примигват фаровете, нищо!
Подадено захранване към акумулатора - никаква разлика.
Кабел за буксата към клемореда се оказа...дебелия (май червения)...с нов клеморед - не запали (а преди това доволно си го клатих през патрона...).
Търсиха се релета...търсеше се ... но безуспешно (дори се подлъгах, че е заключил имобилайзера - свети АСЦ лампата и температурата е червеното - оказа се, че едното момче от сервиза извадило релето на ЕКУ-то, за да види дали не е нагоряло, че при първата диагностика не успя да се свърже от воле с ДДЕ-то).
Инициализация на ключовете, синхронизация на ЕВС с ДДЕ, гледах софта, с нов клеморед не върти пак, сваляне на стартери...абе, филм!
Накрая докато бяхме отпред - служител на сервиза при опит да запали размърда кабелите на клемореда (който беше изваден навън) и...о, чудо

Набутаха хубаво пиновете/кабелите на буксата и пали 20 от 20 пъти...яд ме е само за стартера...можеше малко по-рано да се разбере, че е от проклетия кабел

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
Ванка,
не го мисли братле, както вече не веднъж казах, ти направи предостатъчно, за което не знам как да ти се отблагодаря.
Иначе да обобщя, клеморед не е и с нов не пали, стартер не е и с нов не пали, въпреки че той си остана нов, че стария и без това нещо тракаше, хлопаше.
Проблема: леко извадена червена жичка от клемата към която се включва клемореда.
Само се надявам да са я вкарали наистина както трябва и да нямам проблеми утре.
Ще съм благодарен да ми дадете координати на добър ел. специалист за да ми го провери и направи както трябва, и да е сигурно, че няма да имам проблеми. На ЛС естествено.
Благодаря на всички, които се отзоваха.
не го мисли братле, както вече не веднъж казах, ти направи предостатъчно, за което не знам как да ти се отблагодаря.

Иначе да обобщя, клеморед не е и с нов не пали, стартер не е и с нов не пали, въпреки че той си остана нов, че стария и без това нещо тракаше, хлопаше.
Проблема: леко извадена червена жичка от клемата към която се включва клемореда.
Само се надявам да са я вкарали наистина както трябва и да нямам проблеми утре.
Ще съм благодарен да ми дадете координати на добър ел. специалист за да ми го провери и направи както трябва, и да е сигурно, че няма да имам проблеми. На ЛС естествено.
Благодаря на всички, които се отзоваха.

Re: Странен проблем със палене.
Айде дано да е безаварийно от тук нататък! Винаги такива проблеми се оказват най-малоумните неща!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем със палене.
jivko2828 написа:Ванка,
не го мисли братле, както вече не веднъж казах, ти направи предостатъчно, за което не знам как да ти се отблагодаря.![]()
Иначе да обобщя, клеморед не е и с нов не пали, стартер не е и с нов не пали, въпреки че той си остана нов, че стария и без това нещо тракаше, хлопаше.
Проблема: леко извадена червена жичка от клемата към която се включва клемореда.
Само се надявам да са я вкарали наистина както трябва и да нямам проблеми утре.
Ще съм благодарен да ми дадете координати на добър ел. специалист за да ми го провери и направи както трябва, и да е сигурно, че няма да имам проблеми. На ЛС естествено.
Благодаря на всички, които се отзоваха.
Може ли само да обясниш,нещо снимка или схема ,кое точно е,че ми е интересно..може и на л.с за да не трупаме темата

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Странен проблем със палене.
здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде
Re: Странен проблем със палене.
smilen82 написа:здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде
Щом като при опит да запалиш примигват фаровете и таблото, значи акумулатора няма достатъчно ток. Преди 2 години като взех колата имах подобен проблем. Купих нов акумулатор, но през зимата пак "падаше" за около месец. И така през месец го зареждах. В последствие открих, че има консумация в покой на колата - не помня точно, но беше някъде около 0.8 -1 ампер/час. Оказа се от касетофона който не оригиналният - беше свързан директно към акумулатора. Едни момчета ми го оправиха. След което консумацията на ток в покой беше 0.04-0.05 ампера/час, до колкото разбрах това трябва да е нормално. От тогава не съм имам проблеми.
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Странен проблем със палене.
smilen82 написа:здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде
Възможно е, моя акумулатор като сдаде, като се опитвах да завъртя ми присветкваха фаровете, всички лампи по таблото мигаха и се чуваше щракане, но не въртеше. След това нов акумулатор, защото бях с оригиналния и всичко о.к.


- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Странен проблем със палене.
И аз имам подобен проблем с паленето. Всичко свети, но не прави опит да върти. Няма примигване на фаровете или таблото. Днес сутринта успях да запаля с бутане. След това запали няколко пъти без проблем (в момента не пали отново). Първоначално реших, че е стартер. После забелязах, че стрелката на температурата се държи доста странно. Всеки път като дам на контакт застава на различно положение и след това не мърда изобщо ( по някога даже не се връща в изходно положение, когато извадя ключа). Това последното ме навежда към клеморед. Какъв му е парт номера между другото, че не мога да го намеря в realoem? Може ли да ме насочите към някой сервиз (може и на лс)?
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем със палене.
Да не отварям нова тема ще пиша тук.Имам проблем при първото палене сутрин обикновено мотора леко се тресе и играят оборотите за около 4-5 секунди колата е 320д 136коня 1998г.След това няма проблеми, усъмних се в свещите и след като ги премерих 2 от 4 бяха изгоряли .Смених ги всичките на другия ден за да е студен мотора и се зарадвах че съм отстранил проблема,паля но уви пак същото
.Релето го меря че не пуска ток за свещите ама то много топло 20 градуса затова май не пуска ток.Мъркочлета за обратната нафта са сменени сухи са.Вакум има в системата.Иначе пали много бързо не пуши или много малко в началото.Някой ако се е сблъсквал с подробен на моя проблем ще съм му благодарен да сподели как го е разрешил и ще ви помоля да не ме пращате на диагностика.И друго да добавя с катализатори съм още и в тях се съмнявам но те последни в краен случай.

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Странен проблем със палене.
Айде и аз да се разпиша. Колата ми е със заводска и афтърмаркет аларма
. От 2,3 седмици имам проблем и с паленето
(тия мойте нямат край
). Смених акумулатор на 1 година, понеже реших, че е в него проблема. Смених го с Бош Силвър с4 70ah. Работи 4 дена без проблем, днес сутринта отново въртя цък и нищо повече
След 3, 4 завъртаяния, през пауза от 1 минута, премигвания с фаровете с цел да се възбуди, взе че запали. Замерих акумулатора и показваше 12.2 волта (това не е ли малко). Алтернатора зарежда на 13,9V. С абсолютно всички включени консуматори - 12.5V. Мерих с мултицета за утечка, без да съм вкл. алармата - 0.15mA С вкл. аларма 0.16mA. С вкл. заводска аларма 0.14mA. (Всички замервания с мултицета ги правя на секция 20mA и това са показанията, които излизат на екрана).

След като отидох на работа (4 км) и замерих акумулатора даваше 12.5V. Сега пали от раз. Дано довечера да запали
Дали имам утечка? Идеи? 





След като отидох на работа (4 км) и замерих акумулатора даваше 12.5V. Сега пали от раз. Дано довечера да запали




When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Странен проблем със палене.
Алтернатора нещо ти се е прецакал. Дори да си включил всички консуматори, алтернатора да падне с 13.8-13.7,V. По принцип нашите алтернаторите са направени да зареждат на 14,V (за Valeo съм сигурен, за Boch-не). И ако пътуваш на къси разстояния, алтернатора неможе да зареди акумулатора на 100%. ХУбаво е да го зареждаш този акумулатор през 6 месеца. Утечката е в норма. 

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Странен проблем със палене.
vavilon написа:Алтернатора нещо ти се е прецакал. Дори да си включил всички консуматори, алтернатора да падне с 13.8-13.7,V. По принцип нашите алтернаторите са направени да зареждат на 14,V (за Valeo съм сигурен, за Boch-не). И ако пътуваш на къси разстояния, алтернатора неможе да зареди акумулатора на 100%. ХУбаво е да го зареждаш този акумулатор през 6 месеца. Утечката е в норма.
Като замеря с включено парно и фарове е 13.8. Като пусна всичко - фарове/фарове мъгла, предни и задни/обдухване преден джам/размразяване заден джам/аварийки и навгиацията - 12.5. Но това е някаква екстремна ситуация.
Кви 6 месеца, аз на 4тия ден вече имам проблем


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
Вдигам си темата, понеже пак се появи същия проблем.
Само да питам при проблем с клемореда лампите по таблото светят ли или не? Понеже при мен всичко си работи.
Ако пак е от тази жица не знам.
Само да питам при проблем с клемореда лампите по таблото светят ли или не? Понеже при мен всичко си работи.
Ако пак е от тази жица не знам.

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани