Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Съединител обезвъздушаване ?
Сега се прибирам от сервиза .
Наново го правиха (оказа се 4е п1рвия път са извадили предварително пеперудата).
Сложиха го на преса , завъртяха пеперудката свихме ламелите и после прибраха пружинките (след което ги вързахме)
Наместихме диска (фиксираха го) завиха болтовете и свалиха пеперудата.Отрязахме телта - пружините останаха свити.Затвориха вси4ко , но..............
сега аз разлика не виждам - няма буксуване , но пак отделя сравнително високо
Ще покарам малко и пак 6те пиша в темата (може да не се е напаснал още)
пп: Специално благодарности на колегата tani bojilov за оказаната помощ по телефона и в темата, ако бях по наблизо щяхме да го оправим заедно .Имам да 4ерпя за инфото.
Сега ако не се оправи ще почна да пробвам на др колеги с Е46 как отделя и така .
Наново го правиха (оказа се 4е п1рвия път са извадили предварително пеперудата).
Сложиха го на преса , завъртяха пеперудката свихме ламелите и после прибраха пружинките (след което ги вързахме)
Наместихме диска (фиксираха го) завиха болтовете и свалиха пеперудата.Отрязахме телта - пружините останаха свити.Затвориха вси4ко , но..............
сега аз разлика не виждам - няма буксуване , но пак отделя сравнително високо

Ще покарам малко и пак 6те пиша в темата (може да не се е напаснал още)

пп: Специално благодарности на колегата tani bojilov за оказаната помощ по телефона и в темата, ако бях по наблизо щяхме да го оправим заедно .Имам да 4ерпя за инфото.

Сега ако не се оправи ще почна да пробвам на др колеги с Е46 как отделя и така .
Re: Съединител обезвъздушаване ?
сега като гледам снимката на колега виждам май к1де е грешката !!!!
майстора натисна притисквателя с пеперудата оба4е наобратно ( т.е зави пеперудата в обратната посока и мисля 4е така натиска върху ламелите е бил по малък гледайки и сега издатъците на пеперудата от 2- те страни )
Той го е завил с по малката издатина на пеперудата . (с номера Е07 00 дето се вижда в центъра на раб пеперуда само 4е той в моя слу4ай е гледал надолу- аз не виждах номера при затягането)
Въпреки това оба4е прибра пружинките и ги върза .После оба4е мн тр извади работната пеперуда
Абе луда работа , май сам смятам да го вадя пак тези дни,аман от пишман майстори еиииииуж само БМВ правели

майстора натисна притисквателя с пеперудата оба4е наобратно ( т.е зави пеперудата в обратната посока и мисля 4е така натиска върху ламелите е бил по малък гледайки и сега издатъците на пеперудата от 2- те страни )
Той го е завил с по малката издатина на пеперудата . (с номера Е07 00 дето се вижда в центъра на раб пеперуда само 4е той в моя слу4ай е гледал надолу- аз не виждах номера при затягането)
Въпреки това оба4е прибра пружинките и ги върза .После оба4е мн тр извади работната пеперуда

Абе луда работа , май сам смятам да го вадя пак тези дни,аман от пишман майстори еиииииуж само БМВ правели



- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Незнам какво да ти кажа..Тия майстори заслужаватVanio_bmw написа:,аман от пишман майстори еиииииуж само БМВ правели

значи пак не са го прибрали като хората..Vanio_bmw написа:майстора натисна притисквателя с пеперудата оба4е наобратно
Да ти кажа и моя така отделя.Въпроса е,че ако не е затворен притискатела хубаво няма да може да се износи феродото докрай,просто ще му свърши хода по-рано.Та така,според мен не пипай нищо повече,когато дойде момента да пребоксува ще се отвори всичко и ако във феродото има още живот ще трябва притискателя пак да се върне обратно със скобата.Vanio_bmw написа:сега аз разлика не виждам - няма буксуване , но пак отделя сравнително високо![]()
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
В сряда колега пак ще отваряме
Утре ще направя няколко тренировки на стария притисквател с пеперудата .
Интересно ми е оба4е защо когато беше нов с пеперудата заводско нищо не държеше пружините стиснати ( нямаше тел4е ) явно зна4и ако се натисне и се опъне правилно докраи може би има някакво щиф4е(зъбче) дето задържа пружините стиснати.Ина4е не е проблем и да ги вържа пак.
Ти след монтажа после лесно ли извади пеперудката след като зави бол4етата ?
Ина4е днес карах на един др приятел колата Е46 и тя отделя мн по рязко то4но посредата.При мен мн гадно пак на 1см от най - висока то4ка на педала
Имам 4увството 4е ако сме 5 4овека на байр не мога да го изка4а.

Утре ще направя няколко тренировки на стария притисквател с пеперудата .
Интересно ми е оба4е защо когато беше нов с пеперудата заводско нищо не държеше пружините стиснати ( нямаше тел4е ) явно зна4и ако се натисне и се опъне правилно докраи може би има някакво щиф4е(зъбче) дето задържа пружините стиснати.Ина4е не е проблем и да ги вържа пак.
Ти след монтажа после лесно ли извади пеперудката след като зави бол4етата ?
Ина4е днес карах на един др приятел колата Е46 и тя отделя мн по рязко то4но посредата.При мен мн гадно пак на 1см от най - висока то4ка на педала
Имам 4увството 4е ако сме 5 4овека на байр не мога да го изка4а.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Добре де преди като гледах в Тис-а за демонатаж и монтаж на съединителя, имаше на обесненията един инструмент. По спомени се завиваше ма притескателя. Но в момента нямам Тис. Ако някой колега с Тис може да изкара схемите и снимките за смяна на съединител, ще се разгадае мистиката по слагането! 

- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
:Много лесно става.След като стегнеш притискателя започваш да чукаш с нещо по звездата(говориме за лека почукване)отстрани в обратна посока на затягането.Ще почукваш по всички лъчи за да се развива равномерно.Vanio_bmw написа:Ти след монтажа после лесно ли извади пеперудката след като зави бол4етата ?
Отидох и развързах пружинките и ето резултата: Пружинките се върнаха наполовина анетрябва да етака.Хванах клещите и притиснах леко вече прибрания притискател Имаше малък ход,който ако е прибран хубаво диска нетрябва да го има.Ето какво измислих после: Хванах диска на менгемето и го стиснах докрай(това по принцип се прави с преса на новия диск)Отварям още една тема за да кача и другите снимки.Vanio_bmw написа:Интересно ми е оба4е защо когато беше нов с пеперудата заводско нищо не държеше пружините стиснати ( нямаше тел4е )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Нещо немога да кача и другите снимки зотова ще пиша.
Откопчава се притискателя от скобата(спочукване на пеперудата леко от всичките и страни).Скобата(пеперудата) трябва да се натегне.Връзваш я на менгемето и с помоща на клещите изкривяваш лъчите навън за да може като я завъртиш,вътрешна и част да натисне максимално притискателя.После пак събиране,слагаш ключа и пускаш от менгемето.Хващаш клещите и проверяваш дали диска има ход.Ако няма ход значи е прибран хубаво и можеш да отвържеш телта от пружинките.Като ги пуснеш трябва да си останат в положението в което са били.
Откопчава се притискателя от скобата(спочукване на пеперудата леко от всичките и страни).Скобата(пеперудата) трябва да се натегне.Връзваш я на менгемето и с помоща на клещите изкривяваш лъчите навън за да може като я завъртиш,вътрешна и част да натисне максимално притискателя.После пак събиране,слагаш ключа и пускаш от менгемето.Хващаш клещите и проверяваш дали диска има ход.Ако няма ход значи е прибран хубаво и можеш да отвържеш телта от пружинките.Като ги пуснеш трябва да си останат в положението в което са били.
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
ами да колега като е натегнато докрай както си трябва даже отстрани на притискателя излизат едни като главички на винт4ета (по краищата му) .Пружинките тогава се законтрят !
след това се поставя протиквателя заедно с феродовия диск (напасват се) и се затягат болт4етата на притисквателя !
Чак след това се маха пеперудата !
За да сме сигурни 4е е затегнато до край наистина може да се пробва и 4рез притискане на менгеме ( с натиск на обратно т.е по диска както колегата е показал)
Така се прибира докрая и се свива о6те около 1 см и това ве4е е достатъ4но педала да отделя посредата и да има максимален натиск в/у феродовия диск и съответно цялостно износване и по д1лъг живот на съединителя като цяло.
Утре или в др ден ще повторя процедурата по смяна и пак ще пиша за резултат
Надявам се този път вси4ко да е ОК .
поздрави и благодарности на отзовалите се
tani bojilov най-вече !
след това се поставя протиквателя заедно с феродовия диск (напасват се) и се затягат болт4етата на притисквателя !
Чак след това се маха пеперудата !
За да сме сигурни 4е е затегнато до край наистина може да се пробва и 4рез притискане на менгеме ( с натиск на обратно т.е по диска както колегата е показал)
Така се прибира докрая и се свива о6те около 1 см и това ве4е е достатъ4но педала да отделя посредата и да има максимален натиск в/у феродовия диск и съответно цялостно износване и по д1лъг живот на съединителя като цяло.
Утре или в др ден ще повторя процедурата по смяна и пак ще пиша за резултат
Надявам се този път вси4ко да е ОК .
поздрави и благодарности на отзовалите се

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Евалата момчета
Стискам палци на колегата, всичко да завърши добре и прослувутото отделяне горе да се поправи... 


Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
здр колеги
След повторно монтирания притисквател , работата пак е същата - няма буксуване но отделя мн високо (по4ти в горно положение на педала)
Стигнах до извода 4е пеперудата е само за по лесен монтаж и ако се махне предварително просто ще трябва после да се затягат захващащите болтове на притисквателя доста пове4е 4е да се преодолее натиска на ве4е отпуснатите му пластини .
Засега това е положението дразнещо е но аз др вариянт не виждам за коригиране.
Мисля да покарам така около 1000 км да се понапасне и после да сменя спира4ната те4ност ( тя е една и съща и за съединителя и за спира4ките DOT 4 ) и да обезвъздуша системата и да видим , но честно не вярвам да е от това.
Ако има въздух то и скоростите ще влизат трудно и ще има едно прихъркване и т.н
Обаче има някакъв проблем защото засега от целия форум само на 3-4 колеги им отделя горе съединителя , а на всички останали е то4но по средата
Чакам идеи и предложения къде е проблема - отворен съм за всякакви мнения , защото аз ве4е се изчерпах .
поздрави

След повторно монтирания притисквател , работата пак е същата - няма буксуване но отделя мн високо (по4ти в горно положение на педала)
Стигнах до извода 4е пеперудата е само за по лесен монтаж и ако се махне предварително просто ще трябва после да се затягат захващащите болтове на притисквателя доста пове4е 4е да се преодолее натиска на ве4е отпуснатите му пластини .
Засега това е положението дразнещо е но аз др вариянт не виждам за коригиране.
Мисля да покарам така около 1000 км да се понапасне и после да сменя спира4ната те4ност ( тя е една и съща и за съединителя и за спира4ките DOT 4 ) и да обезвъздуша системата и да видим , но честно не вярвам да е от това.
Ако има въздух то и скоростите ще влизат трудно и ще има едно прихъркване и т.н
Обаче има някакъв проблем защото засега от целия форум само на 3-4 колеги им отделя горе съединителя , а на всички останали е то4но по средата

Чакам идеи и предложения къде е проблема - отворен съм за всякакви мнения , защото аз ве4е се изчерпах .



поздрави
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Здравей изчетох темата и сега си спомням още от проблема на колегата tani bojilov при него не оделяше и се оказа по-дебел феродов диск-логично е да не оделя трябва по-тънък притискател за по-дебел диск.Ок това вече е минало не ни интересува.
Ти казваш че сте сваляли скорости 3 пъти и все едно и също и си стигнал също като мен до извода че пеперудата е за по-лесен монтаж и за постоянно положение на педала ок до тук добре.Обаче проблема остава дотук
1-монтиран без пеперуда-не е добре
2-монтиран с навита пеперуда наобратно-не е добре
3-монтиран с навита пеперуда на другата страна-не добре
от аз мисля че дефекта не е там къде ние смятаме тоест не е в притискатела и най-малко в хидравличния привод когато вече съм проверил нещо няколко пъти и съм сигурен и съм видял че е същото не търся проблема там повече.
друго какво остава
или новия феродов диск е по-тънък и диска на притискатела излиза по напред съответно педала оделя на по високо или повърхноста на маховика е износена (това го давам като пример защото още кадетите опелите като се движеха и бяха така от порядъка на 2000 лева имах случаи с нов амбриаж комплект и оделя високо свалям сичко ок свалих и маховика и на струг само ръба дето ляга притискателя към маховика 2мм и айде сичко е ок клиент доволен аз за 60лв сваля 10 скорости и така
).
Или новия притискаател е по-тънък (диска на притискателя)
или аксиалния лагер е по дълъг или по-висок как да кажа за да ме разберете дано ме разберете така.
И за друго не се сещам сега дано съм помогнал ще следя темата защото с тия съединители е гадно.
Ти казваш че сте сваляли скорости 3 пъти и все едно и също и си стигнал също като мен до извода че пеперудата е за по-лесен монтаж и за постоянно положение на педала ок до тук добре.Обаче проблема остава дотук
1-монтиран без пеперуда-не е добре
2-монтиран с навита пеперуда наобратно-не е добре
3-монтиран с навита пеперуда на другата страна-не добре
от аз мисля че дефекта не е там къде ние смятаме тоест не е в притискатела и най-малко в хидравличния привод когато вече съм проверил нещо няколко пъти и съм сигурен и съм видял че е същото не търся проблема там повече.
друго какво остава
или новия феродов диск е по-тънък и диска на притискатела излиза по напред съответно педала оделя на по високо или повърхноста на маховика е износена (това го давам като пример защото още кадетите опелите като се движеха и бяха така от порядъка на 2000 лева имах случаи с нов амбриаж комплект и оделя високо свалям сичко ок свалих и маховика и на струг само ръба дето ляга притискателя към маховика 2мм и айде сичко е ок клиент доволен аз за 60лв сваля 10 скорости и така

Или новия притискаател е по-тънък (диска на притискателя)
или аксиалния лагер е по дълъг или по-висок как да кажа за да ме разберете дано ме разберете така.
И за друго не се сещам сега дано съм помогнал ще следя темата защото с тия съединители е гадно.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Ванка,незнам вече какво да правиме
нали ти казах и мойта е така,но защо е така май за съжаление ще си остане мистерия.

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Здравейте нека колегата tani bojilov да сподели когато тои имаше проблем дефекта се оказа дебелината на феродовия диск или не защото това е една от причините педала да оделя горе или за проба както така оделя горе като потеглиш и вече преминеш на втора караи леко и виж с постепенно натискане къде ше започне да оделя ако е с много малко натискане по-вероятно е да е феродовия диск.
Успех.
Успех.
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Колега Vanio_bmw, сподели къде е този пишман майстор да не се набутам случайно при него 

- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж
Колега,при мен беше същото както при Ванката.Бях отворил притискателя преди да го монтирам и после съединителя буксуваше,не съм имал проблем с влючването на скоростите.После нов монтаж,събрах притискателя наново и сега няма да буксува,но си отделя високо.Аз се примирих с това,но колегата го дразни якатаUlkata_ написа:Здравейте нека колегата tani bojilov да сподели когато тои имаше проблем дефекта се оказа дебелината на феродовия диск или не защото това е една от причините педала да оделя горе или за проба както така оделя горе като потеглиш и вече преминеш на втора караи леко и виж с постепенно натискане къде ше започне да оделя ако е с много малко натискане по-вероятно е да е феродовия диск.
Успех.

49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани