Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Oleg-16V » 03 Яну 2010, 23:00

Dimitroff написа:
Oleg-16V написа:
Dimitroff написа:Люти на очите и смърди на развалени яйца = катализатор.

Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...

и без катализатор пуши пробвано
само на студен двигател


:winky:
Пуши ама не смърди на "пролуг" и не люти на очите..
П.с. Зимата и бензинките пушат бЕло! (конденза си е конденз!)

все ми се струва,че това се получава от повечко нафта при студен старт
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от slitter » 03 Яну 2010, 23:48

Що не си карате колите, ами седите с носове в ауспуха?

Всичко си е ок, просто нова ако беше, щеше да се обира всичко от катализатора. Най-гадните отлагания са точно като запалиш за пръв път. Толкова! Не се занимавайте с глупости. На мене също ми пуши като откачена в началото и забелязвам, че на всички около мен също по светофарите като тръгвам.

Колкото до оборотите - все по трудно се срещат бмв-та със стабилни обороти. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Oleg-16V » 04 Яну 2010, 0:21

slitter написа:Що не си карате колите, ами седите с носове в ауспуха?

Всичко си е ок, просто нова ако беше, щеше да се обира всичко от катализатора. Най-гадните отлагания са точно като запалиш за пръв път. Толкова! Не се занимавайте с глупости. На мене също ми пуши като откачена в началото и забелязвам, че на всички около мен също по светофарите като тръгвам.

Колкото до оборотите - все по трудно се срещат бмв-та със стабилни обороти. :)

колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от slitter » 04 Яну 2010, 11:57

колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така


Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Oleg-16V » 04 Яну 2010, 19:01

slitter написа:
колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така


Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...

колега сивото изпушване е на масло и това е технически проблем,който може да бъде решен
естествено,че ще се вглеждам марката БМВ е еталон в автомобилостроенето и всеки уважаващ бмв-то си няма да го остави да продължи да пуши,а ще търси начин да реши този гаден проблем
това не е някоя стара таратайка на която да ни те дреме дали ще прави сиви облаци или не..............
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.12.2009
Пол: Мъж

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от nikdas » 07 Яну 2010, 13:33

Oleg-16V написа:
slitter написа:
колега караме бмв-та и това за мен е срамно да ми пуши като лейка на светофара трябва да търсим решение на проблема не може да е така


Kолега, срамно би било да е 2008-2009г. колата, 3-5-6-7 серия и да пуши, макар че и тогава не виждам смисъл човек да го е срам. Е46 е модел на 12 години вече и със всеки изминал ден се отдалечава от съвременността. Сутринта една А8ца беше спряла пред кооперацията, в която живея и пушеше като откачена (Говоря за най-новата). Не ми се вярва нещо да и е здал багажа двигателя. Според мен много се вглеждате...

колега сивото изпушване е на масло и това е технически проблем,който може да бъде решен
естествено,че ще се вглеждам марката БМВ е еталон в автомобилостроенето и всеки уважаващ бмв-то си няма да го остави да продължи да пуши,а ще търси начин да реши този гаден проблем
това не е някоя стара таратайка на която да ни те дреме дали ще прави сиви облаци или не..............





колега,маслата и антифризите са си на мястото за радост!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Leon » 07 Яну 2010, 17:33

Това май са ви първите дизели, та се шашкате така :mhihi: На студено бензина започва да изкара бял пушек/пара след като позагрее, а дизела преди да загрее. Няма им нищо на колите, просто особености на изгорелите газове. Загледайте се около вас по светофарите като е студено и ще видите, че с всички коли е така. Но ако имате излишни пари, в сервизите няма да ви върнат.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Oleg-16V » 07 Яну 2010, 23:39

Leon написа:Това май са ви първите дизели, та се шашкате така :mhihi: На студено бензина започва да изкара бял пушек/пара след като позагрее, а дизела преди да загрее. Няма им нищо на колите, просто особености на изгорелите газове. Загледайте се около вас по светофарите като е студено и ще видите, че с всички коли е така. Но ако имате излишни пари, в сервизите няма да ви върнат.

при 330д този проблем го няма........ иначе по-принцип си прав за всичко :yes:
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Alexi » 07 Яну 2010, 23:49

карам чисто нов дизел от друга марка ,сутрин не пуши и не мисля че е нормално да пуши бяло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Мордехай » 08 Яну 2010, 10:01

Колега, чисто новият ти автомобил от друга марка сутрин при -15 пак ли не пуши? Щото аз такъв не съм виждал... Говориме за студено време, а не за хладно.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Alexi » 08 Яну 2010, 10:32

не съм забелязал някога да пропуши

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Dimitroff » 08 Яну 2010, 12:08

Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от pazokolarov » 08 Яну 2010, 12:17

Dimitroff написа:Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.

Ами точно - като се загрее и последното гърне и започва изпарението на кондензиралата вътре вода.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от Oleg-16V » 09 Яну 2010, 9:42

pazokolarov написа:
Dimitroff написа:Днес една дизелова С класа...нова новеничка какви бели кълбета вадеше...интересното е, че не като запали, а минута-две след това.

Ами точно - като се загрее и последното гърне и започва изпарението на кондензиралата вътре вода.

моя дизел при -10 градуса само в началото изпушва обаче на нафта и не е такъв бял дима и веднага изчезва след 2-рата секунда нямам катализатори и затапен правилно егр клапан,а докато бмв-то трябваше да го чакам да загрее за да спре белите изпушвания то беше комън рейл 150 коня и вероятно на милион километри
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.

Мнение от ludia » 09 Яну 2010, 10:31

За мен не е нормално при каквато и да е температура да ви играят оборотите.
А относно за белия дим нормално е при под 0 да има лек прозрачен бял дим но за не повече от 3-4мин.
Препоръчвам почистване на колекторите, интеркулера, запушване на АГР клапата и да се ползва само БМВ масло.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook