Теч от трабата на интеркулера

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от zoti » 22 Яну 2010, 17:53

winche написа:Коя скоба колега? На тръбата, която влиза в кулера ли ? Колега Кronos, възможно е и турбото да заминава, тъй като и аз спадам към колегите, които се оплакват от загуба на мощност(ту върви като бясна, ту забива)щом понякога си върви нормално не мислех, че турбото е заминало.Но до сега не съм сменял нито ел. клапан на турбото, нито дебитомер. Просто колата си я взех преди близо 2 месеца и малко съм назад с финансите, но при първа възможност ще влизаме в бокс-а. Благодаря за отговорите !


Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Zagy » 22 Яну 2010, 18:00

zoti написа:Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.

Така е, то оста на турбото при въртене буквално "плува" в масло и колкото и и да е уплътнено пак си хвърля по малко.
Към колегата с проблема - изчисти си кулера, монтирай го пак, покарай малко и го свали отново да го провериш.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от zoti » 22 Яну 2010, 22:13

Zagy написа:
zoti написа:Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.

Така е, то оста на турбото при въртене буквално "плува" в масло и колкото и и да е уплътнено пак си хвърля по малко.
Към колегата с проблема - изчисти си кулера, монтирай го пак, покарай малко и го свали отново да го провериш.

Добре,де Zagi,ако е разбита оста няма ли да има видимо омасляване по турбото или трябва да се сваля кулера задължително..........Пак ще пробвам :D -ако ми е разбита тая ос и турбото ми хвърля масло,но е в норми мога ли да доливам масло и да карам или може да има последици?
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от kokakabana » 22 Яну 2010, 22:42

Стига сте полудявали естествено че ще има масло нали подкартерните газове са хванати преди студения охлюв. и каде мислите че утиват подкартерните газове.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж
Кара: е53 3.0d face
Мечтае да кара: 760Li

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от winche » 23 Яну 2010, 1:24

Колега Zagy, когато извадих маркучите от кулера, обрах с един парцал омаслените части и излезнах с колата, позагрях я и после я поизмъчих малко, да поразвърти турбината и след като спрях, забелязах пак 1-2 капки масълце по маркуча. За мен това не е нормална работа на турбината. Един приятел има същото бмв и се усеща, че е по пъргаво, а моето по мудно. Ясно е, че ще има ремонт, просто се надявам все още да е в начален стадии и да не ме осурнат много :) Но както казахте, кеф цена няма :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от kokakabana » 23 Яну 2010, 11:38

само да ви кажа че като си сложите чистонови турбини дане се изненадати когато видите че пак има масло.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж
Кара: е53 3.0d face
Мечтае да кара: 760Li

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от winche » 23 Яну 2010, 12:04

Колега Kokakabana, може би след като рециклирам турбината ще има пак масълце, но със сигурност няма чак да покапва от мъркуча. За мен това не е нормално, след 10 минутно каране на високи обороти, да изтърва толкова масло.(Въпреки, че преди 2000км. съм правил обслужване и до сега не ми е показало загуба на масло, но все пак) Това е мое мнение и ще отида да видя как е състоянието на офлюва при 1ва възможност, докато е време та да не се удвои после сумата :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Zagy » 23 Яну 2010, 18:05

Колеги, в интеркулера винаги има малко масло - турбината пуска по малко, а и колегата kokakabana е прав за картерните газове. Просто при разбита ос ще има много масло, а не само капки.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от SaRsEmA » 04 Яну 2011, 2:10

Колеги искам да попитам,днес ходих на маистор да ми прегледат колата и при махането на корите отдоло климатика беше във масло и майсторите ми казаха че е от турбото.Това значи ли че турбото ми заминава?Аз отидох наи вече за тампоните на двигатела а то се оказа че турбо ще сменям. :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Zagy » 04 Яну 2011, 10:15

Не се филмирайте много - тия бързите връзки са на фейсовиде дизели, а техните турбота си хвърлят по малко масло ;) Ако не тече като чешма няма страшно. Всяка кола с турбо има по малко масло в кулера :yes:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.07.2007

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от LSFC » 23 Май 2011, 12:29

Колеги , пиша тук зада не хабиме форума :). Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Zagy » 23 Май 2011, 12:42

LSFC написа:Колеги , пиша тук зада не хабиме форума :). Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?

Няма нужда. :yes:

Я кажи ти как така сменяш турбо с маслото? :shock: Какво толкова я правиш тая кола?
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Dimitroff » 23 Май 2011, 14:52

LSFC написа:Колеги , пиша тук зада не хабиме форума :). Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?


ЕГР-а изолиран ли ти е?
Турбопътища чистихте ли като хвърли първия път турбото?
Колектора свалян ли е за чистене?
Филтър картерни газове сменял ли си някога ?

2 турбини за 2 години означава само едно - проблема е някъде другаде - не в турбото (освен ако не си сложил турбо втора ръка).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.01.2010
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D`03

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Iskren_ » 26 Май 2011, 11:36

Аз искам да използвам темата за да споделя, че датчика който се намира на тръбата която води от кулера към ЕГР ми е силно омаслен ама наистина силно чак е черен и не можеш да го разпознаеш, никъде другаде нямам омасляване само по датчика. Има ли опасност за него след като е толкова омаслен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.01.2010
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D`03

Re: Теч от трабата на интеркулера

Мнение от Iskren_ » 27 Май 2011, 22:31

Никой ли не знае дали е нормално този датчик да е омаслен и дали това вреди на неговата работа?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook