проблеми с турбото Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 16 Мар 2009, 20:24

Емилио написа:Идвам пак от сервиза.Оказа се че надува зверски в картера и проблема май изобщо не е бил в турбото.
Каква е вероятността отдушника на картера да е запушен и изобщо може ли да е причина като извадиш щеката за маслото оттам да хвърля като чешма?



Колега, това е нещо механично в мотора... Поне аз така си мисля. Който разбира да каже тука. Може да пробвате компресия да премерите.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 16 Мар 2009, 20:31

Вече съм сигурен че не става дума за пара,а за изгаряне на масло
ако можеш да дадеш идея за високото налягане в картера ще съм много благодарен

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 16 Мар 2009, 20:34

Това с компресията не знам как става при дизел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 16 Мар 2009, 21:21

ако ти е запушен филтъра за картерни газове или не ти работи клапана който е на тизи филтер е възможно да ти хар4и масло и да ти пуши колата,а за духането през пръ4ката немога да ти кажа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 16 Мар 2009, 21:22

ако ти е запушен филтъра за картерни газове

Да е сменил турбото без филтера?!!! Може ама щее е мн тъпо....

И аз смяних турбото преди месец вс филтри и масла :) преди смяната като се прееба турбината пушеше като дърт циганин или по скоро дърт джуган, НО след смяната няма и 1 ден няма и помен от пушек или какво и да е :P работи като бенз... :D 8) Та колега наистина може да са ти избушени катализаторите :roll:
Последна промяна xerial на 16 Мар 2009, 21:24, променена общо 1 път
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 16 Мар 2009, 21:24

ако ти е запушен филтъра за картерни газове или не ти работи клапана който е на тизи филтер е възможно да ти хар4и масло и да ти пуши колата,а за духането през пръ4ката немога да ти кажа


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 21:25

kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?



Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 16 Мар 2009, 23:19

xerial написа:ако ти е запушен филтъра за картерни газове

Да е сменил турбото без филтера?!!! Може ама щее е мн тъпо....

И аз смяних турбото преди месец вс филтри и масла :) преди смяната като се прееба турбината пушеше като дърт циганин или по скоро дърт джуган, НО след смяната няма и 1 ден няма и помен от пушек или какво и да е :P работи като бенз... :D 8) Та колега наистина може да са ти избушени катализаторите :roll:


колега, какъв цвят и мирис имаше дима преди да смениш турбината?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 16 Мар 2009, 23:21

milennyc написа:
kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?



Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън :)


ок, а водата пипа ли я?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 16 Мар 2009, 23:21

Светлосив почти бял и много плътен

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 16 Мар 2009, 23:23

водата не я пипа

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 16 Мар 2009, 23:28

Възможно ли е да имам задръстен отдушник на картерните пари и оттам да се повишава налягането в картера.Сега след като съм с нова турбина не виждам какво друго може да предизвиква тази пушилка!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 23:38

kasabov написа:
milennyc написа:
kasabov написа:преди да говорим, сигурен ли си че правиш разлика между пушек и пара?



Ами правя разлика, но примерно ако я запаля и на вън е 25 градуса пак си пуши 1 мин. и спира. Винаги си пуши 1 мин. не зависимо колко градуса е на вън :)


ок, а водата пипа ли я?



не, грам не я пипа. И филтъра на картерните газове е нов. Аз не се оплаквам от колата :), само казвам че го има 1 мин. синкав пушек и люти..... и това е само при студен старт и независищо от температурата на вън! Проблема е май в колите ни НЕ СА НОВИ :), моята е на реални 240к

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Мар 2009, 23:58

Емилио написа:Идвам пак от сервиза.Оказа се че надува зверски в картера и проблема май изобщо не е бил в турбото.
Каква е вероятността отдушника на картера да е запушен и изобщо може ли да е причина като извадиш щеката за маслото оттам да хвърля като чешма?

Износени сегменти компресията от цилиндъра минава между сегментите и слиза в картера ако е това при тебе си я докарал до основен ремонт.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Емилио » 17 Мар 2009, 0:01

това с основния ремонт е лесно ама звучи кофти а и колата няма 200к.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook