Въпрос за загуба на мощност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: e46

Мнение от V-max » 22 Дек 2008, 22:56

mutata85 написа:Колега 100% е от лопатките на турбото,аз имах такъв проблем, смени турбото и колата ще литне!!!!!!!!


да сме точни = това е най-добрия , лесен и евтин вариант ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 22 Дек 2008, 23:53

Мерси колеги и това ще пробвам след празниците
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Дек 2008, 0:15

Какви лопатки колега за геометрията ли аз преди няколко дена мойто го отворих да видя как е и нищо им нямаше то там май трудно може да се повреди нещо то и нагара не го хваща щото всичко стои на разтояние и така че съмнителна работа ама ти може да си провериш все пак ако не те марзи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 25 Дек 2008, 14:51

Колеги оправих си колата значи онзи ден ходих до бмв тук и пичагата ми каза че сигурно се е разместила настройката на вакума на турбината и заради него пренадува и ми каза да го охлабя малко и го направи и като отидох да я пробвам направо все едно карам друга кола пак спря но чак на 200 км и сигурно трябва още малко да го отвия но ще изчакам във понеделник като работят пак да я закачим да видя сега дали пак пренадува
BMW 320 D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 25 Дек 2008, 15:12

stanoi4o написа:Колеги оправих си колата значи онзи ден ходих до бмв тук и пичагата ми каза че сигурно се е разместила настройката на вакума на турбината и заради него пренадува и ми каза да го охлабя малко и го направи и като отидох да я пробвам направо все едно карам друга кола пак спря но чак на 200 км и сигурно трябва още малко да го отвия но ще изчакам във понеделник като работят пак да я закачим да видя сега дали пак пренадува


честито сега иска само рачка? Колко похарчи докато решиш този проблем?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 25 Дек 2008, 15:31

ами дебитомер и клапан на турбината смених и някои лев за диагностик тук там но поне напоследък във бмв неми взимаха пари за закачане за диагностика пък и приятели станахме вече весели празници на всички колеги и колежки
BMW 320 D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 12.01.2008
Пол: Мъж
Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d

Мнение от plamen0242 » 26 Дек 2008, 23:15

Колега и аз имам същия проблем,само че на 140 спира при мен.
Как точно я охлаби тази турбина?
От къде бараш настройките?
Дай малко повече инфо ако не ти е проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 26 Дек 2008, 23:56

Ами вакума дето регулира променливата геометрия на мен беше много навита явно като са блокирали лопатките вътре някои е пипал настройката на вакума значи аз на моята го охлабих това значи че както гледаш вилката на турбината дето движи лопатките трябва да я отвиеш демек да се покаже повече резба на самата ос на вакума примерно бележиш с нещо как ти е във момента и отвърташ два оборота ако има промяна отвърташ още два ако няма връщаш както си е била и завиваш два оборота и пак пробваш аз моята така я хванах но преди това виж да не би да ти е блокирала променливата геометрия това може да го видиш като запалиш колата дали ти движи вакума ако ти движи по малко от един сантиметър значи не е добре като запалиш откачи маркуча дето влиза в вакума и виж дали движи вакума като го закачиш трябва да направи ход около сантиметъ и половина
BMW 320 D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 12.01.2008
Пол: Мъж
Кара: '00 BMW 320d, '04 BMW 530d

Мнение от plamen0242 » 27 Дек 2008, 11:49

Мерси колега, след малко ще пробвам.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: pazardjik

Мнение от veni » 28 Дек 2008, 14:08

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!смени си ваздушния филтар

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 30 Дек 2008, 0:45

Ето полезни линкове как трябва да изглежда променливата геометрия на турбото.Не е за Е46,но предполагам е подобно:
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf и http://pics.tdiclub.com/data/500/2006_0603_175432AB.AVI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 30 Дек 2008, 18:56

Да вътре е съвсем същото и като блокират тези лопатки във затворено положение и турбината пренадува и колата забива
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 30 Дек 2008, 23:25

Малко трудно сякаш ще забиват аз моята като я отворих да я погледна имаше съвсем малко нагар и се движиха съвсем леко освен мотора ако има неправилно изгаряне да може да направи голям нагар че да спрат друго не виждам.Пък и ако карате с добри добавки в горивото мисля че ще се отсрани нагара ;)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook