някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Dimitroff написа:kelemety написа:scipo написа:Днес ми сменяха висящия лагер и се заговорих с майстора и той ми каза, че ако са заминали трябва да се подменят, а не да се махат, каза, че на него му е все 1 дали ще ти ги подмени или премахне парите са едни и същи...просто отварят по различен начин на високите и на ниските обороти и трябва да са там
Колега Димитров, написах го във връзка със този пост, но не го цитирах, малко те подведох, по твоя въпрос нямам инфо нищо не мога да кажа
Ясно![]()
scipo - вихрови клапи отделно - няма...вървят с целия пластмасов колектор - 700-800 лева нов...лоша работа(за втора ръка-какъв е смисъла ?)
не знаех колко струват... иначе при такива цени със сигурност не си заслужава
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колеги, както се казва каквото и да си говорим, в крайна сметка става дума за пари ..
Вече питах и в темата за печалния случай на колегата Dimitroff, но никой не отговори ясно и точно - колко излиза премахването на "тази немска педантичност" и ако някой има добро предложение, къде могат в София да свършат грамотно тази работа ...
Иначе мисля че изчетох достатъчно колко излиза като стане белята ..
Вече питах и в темата за печалния случай на колегата Dimitroff, но никой не отговори ясно и точно - колко излиза премахването на "тази немска педантичност" и ако някой има добро предложение, къде могат в София да свършат грамотно тази работа ...

Иначе мисля че изчетох достатъчно колко излиза като стане белята ..
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
интересно
пеперудки които пазят мотора при счупване на турбината и същевременно са опасност за него
преди няколко дни докато бях в един сервиз, едно рено така се форсираше без ключ и едва го загасиха ... доста страшничко си беше, почти не се виждахме от пушека
Все си мислех, че това ще е от електрониката - нали при тях всичко е електронно
пеперудки които пазят мотора при счупване на турбината и същевременно са опасност за него
преди няколко дни докато бях в един сервиз, едно рено така се форсираше без ключ и едва го загасиха ... доста страшничко си беше, почти не се виждахме от пушека

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
The Edge - имаш ЛС.
Слави - утре ще имам отговор на въпроса, ако не забравя да мина през сервиза
Слави - утре ще имам отговор на въпроса, ако не забравя да мина през сервиза

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Тез пеперудки
са ви взели акъла пак...
кола която не гасне, а работи/засмуква маслото от счупена турбина се гаси с рязане на турбо път- маркуча или ако имате време
със отвиване на скобата и сваляте маркуча
, или най-добре затапвате с каквото можете притока на въздух. Клапите изобщо нямат такава роля.

кола която не гасне, а работи/засмуква маслото от счупена турбина се гаси с рязане на турбо път- маркуча или ако имате време


Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне? 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
dimodi написа:Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне?
и примерно ако мотора се форсира с 3000об пущаш съединителя и 100% рониш скорости съединител, късаш кардан или диф или полуоски....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
dimodi написа:Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне?
При 4000 об/мин , което равносилно на пълна газ, какво предполагаш, че е възможно да се случи при тръгване на 5-та?
Последна промяна pazokolarov на 25 Юни 2010, 10:08, променена общо 1 път
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
LUCIFER'S написа:Тез пеперудкиса ви взели акъла пак...
кола която не гасне, а работи/засмуква маслото от счупена турбина се гаси с рязане на турбо път- маркуча или ако имате времесъс отвиване на скобата и сваляте маркуча
, или най-добре затапвате с каквото можете притока на въздух. Клапите изобщо нямат такава роля.
При тази ситуациия изключването на акумулатора не помага ли?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Няма как да стане - дизела не пали с искра, че да му спираш тока. Спираш му въздуха както Луцифер го е описал.
Si non confectus, non reficiat.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Това е ясно
Мисълта ми беше, че подаването на гориво е свързано с наличието на тоци. Ако се изключи помпата чрез излк. на акумулатора, няма какво да осигури необходимото входно налягане в помпата за високо налягане. И би следвало двигателя да работи само докато има необходимото работно налягане в рейла
и тем подобни размишления в тази насока ....
Но бях забравил за предните ти постове - за използването на маслото на двигателя като гориво в подобна ситуация.
Извинявам се за офтопика.


Но бях забравил за предните ти постове - за използването на маслото на двигателя като гориво в подобна ситуация.
Извинявам се за офтопика.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
pazokolarov написа:Това е ясноМисълта ми беше, че подаването на гориво е свързано с наличието на тоци. Ако се изключи помпата чрез излк. на акумулатора, няма какво да осигури необходимото входно налягане в помпата за високо налягане. И би следвало двигателя да работи само докато има необходимото работно налягане в рейла
и тем подобни размишления в тази насока ....
Но бях забравил за предните ти постове - за използването на маслото на двигателя като гориво в подобна ситуация.
Извинявам се за офтопика.
Аз доколкото разбрах в тази ситуация двигателят не гори нафта, а масло, така че спиране на подаването на гориво не е решение.


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
издърпваш гофрата която влиза в кутията на филтъра (мотора) и на нейно място слагаш на дупката ръката/дланта или парцал да не може да смуче никакъв въздух
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
LUCIFER'S написа:издърпваш гофрата която влиза в кутията на филтъра (мотора) и на нейно място слагаш на дупката ръката/дланта или парцал да не може да смуче никакъв въздух
Ясно. Звучи лесно, дано само времето, с което разполага човек е достатъчно.



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Абе с две думи - молете се да не ви се случи, или ако не дай си Боже стане - да имате достатъчно време да угасите мотора.
Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани