ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Драгоман

Мнение от Dj_Peter » 12 Фев 2009, 23:11

milennyc написа:А при мене каква е ситуацията: Тупка на всички предавки(най вече на 4 или 5) когато отнема ряско гаста и веднага подам пак гас но не ряско. Дали това е тампон? Понеже при включване на 1-ва и подегляне нямям никакво тупкане или нещо странно!

И при мен е така , тупкане има на всяка предавка но ако превключваш внимателно без газ го няма и мисля че е тампон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 28 Фев 2009, 21:46

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
ЗДР колеги и ас имам колата от 2 месеца и тупка при вкл на първа или назадна дано не е дифа 4е сам умрял ако е тои някои ден когато имам време 6те залягам под нея да я разгледам ам 6те излезе голям дефект това при 46-ците карам и ауди няма никакви проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower

Мнение от chl » 01 Мар 2009, 0:23

ЗДР. При мен тупкането е само, като вкарам на първа.. малко се обърках докато четох и да ви питам: трябва да сменя тампона на дифа нали ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 03 Мар 2009, 2:09

:wave: още един с Е36 от тупащите :D .Тупка си от 30к и си е на същото положение за сега. Чувал съм, че и при Е30 също го има.
Извинявам се, че пиша за Е36 в този раздел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

тупкане

Мнение от kalanak » 02 Апр 2009, 23:49

И аз да напиша преди 15 дни от изневиделица започна да чука на желязо като отпускам съединителя.Направо полудях и я закарах при един от тука хвалените майсторчета.Момчето провери цялата задница и каза че всичко е здраво но могло да бъде диф.Каза да карам докато не се усили или преебе нещо.Проблема е че след няколко дни това чукане почти изчезна но на негово място се появи супер гадно скърцане.Дали чукане или скърцане всичко се случва след отпускане на съединителя на всяка предавка.Искам да питам хората които разбират възможно ли да е дифа при полужение че колата е на 135000км аз почти не я ръчкам а преди това беше на една жена която доста я пазеше.Колко би струвал диференцияла втора ръка и ако е той не може ли да се смени само прецаканата част :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 03 Апр 2009, 18:16

Пичага аз съм същия, тупкаше, после почна да пука, а сега почти го няма :mhihi: Предполагам е тампон на дифа и при различните му състояния на разруха си променя звука хахахах

Това тупкане голяма мистерия :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 03 Апр 2009, 22:58

За съжаление днес я качих на един канал и видях че сее откъснала
V образната тръба от купето. Тази която държи диференцияла от лявата страна.Кажете кой може да я завари качествено и за колко пари всичко ли трябва да се разглоби отзад.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 04 Апр 2009, 12:56

и при мен тупкаше...при потегляне ми отиде дифа..смених го и пак си тупка :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 04 Апр 2009, 13:28

Е добре де без бой и аз "тупкам" точно като влиза 1-ва,но мноого рядко трябва да видя дали,като е студена или след лютеница го прави

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от DJ Versus » 09 Апр 2009, 23:38

Здравейте колеги, преди малко повече от седмица най-после подкарах мечтаното BMW 320I Coupe. За съжаление радоста ми беше помрачена точно 4 дни след покупката. Отначало чух това тупкане, за което се говори в тази тема при вкарване на първа предавка. Реших, че е нормално, а и бях опиянен от новата придобивка и не му обърнах внимание. След ден два ситуацията стана по-сериозна - появи се постоянно тупкане/тропане някъде под краката ми, а от там и тресене в купето - правопропорционално с оборотите. След като се съвзех от изтръпването - веднага в сервиз. Естествено първо я закарах при човек, който познавам отдавна. Неговата диагноза - висящ лагер на кардана и общо взето нещо по кардана - демек - не толкова сериозен проблем. Поради това, че той нямаше възможност да започне работа по колата веднага я закарах на още две места, където майсторягите определиха по-сериозен проблем - диференциал !!! Все още чакам окончателната диагноза на моя познат, но с моя късмет съм почти сигурен, че проблемът е по-сериозният. Вие как мислите, като по-старши?
D - tails : www.djversus.net


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Апр 2009, 8:15

просто спри да и даваш газ докато я оправиш , те нещата се развиват от едно към другото без да те питат :) Още един съвет от мен - избери си едно място , накоето ще ти правят колата :idea: Започнеш ли да я въртиш по сервизите ще те разкатаят и никога няма да е наред...

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 10 Апр 2009, 9:25

Мой познат си купи преди две години 330. Имаше го това "тупкане".
2 месеца по-късно смени колата със 525 тдс - пак същото (не защото 330-ата е дала фира).
Брат ми кара от три години 320 Е36, и при него се чува.
Аз от една година се возя на Е46, и аз го имам.
Най-често се появява когато изключиш от скорост в движение, спреш, и после тръгнеш да вкючваш на скорост.
Чувал съм майстори да казват, че това наистина е от дифернциала, но се появява когато съединитела ти започне да заминава. Просто неможе да отдели хубаво и въпросното изтропване се чува когато кардана се завърти леко и зъбните колела в диференциала се опрат едно о друго (зацепат). Има и втори вариант, когато са станали големи луфтовете в дифернциала, но тогава се чува при превключване на всяка скорост.

Надявам се да съм бил полезен. Все пак всичко се скапва рано или късно, важно е да се хване на време, за да не са по-големи щетите. Успех приятелю.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от DJ Versus » 10 Апр 2009, 10:03

моят проблем е по-сериозен, тупкането така или иначе си го имаше. сега не е тупкане еднократно, а постоянно хлопане и трещене, което тресе купето. дефакто автомобилът е негоден за каране в момента :(
D - tails : www.djversus.net

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 10 Апр 2009, 22:12

Дефакто виж моита тема два посто по надолу и ще разбереш защо ти тропа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 14 Апр 2009, 10:45

Нормално е и аз го имам тва "тупкане" :) абе газззззз беееее :D

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook