AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 09 Сеп 2009, 20:23

© написа:май до 2700 влизат


Абе то хората добре са си казали : Една кола от повечко Газ не се плаши :mhihi:
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 09 Сеп 2009, 20:43

© написа:загадка :mhihi:
кажете как да го тествам тоя дебитомер
с коя програма, кой екран и т.н.?


С ИНПА на живи данни :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Мнение от miroalpina » 10 Сеп 2009, 10:31

колеги та не видях нито едно мнение от вас чииии го тарси АГР-а в мотора ,некой от вас пита ли се освен еко норми какво прави??? дали не ви пази главиците от пукане и прегрев както и да оказва влияние на евтините дюзир много маистори много професори има по форума един не каза ДА за агр-а всеки изолира :mhihi: най лесно е да го изолираш р ама тва не е целта вземете да прочетете малко да не ревете 90% от TDS- ИТЕ за тва праскат глави,гарнитури,бутала от многото акъл за изолациятя на агр-а, нищо лично ама ако седнете маи доста от вас треаа да стегат куфарите и газ за мюнхен там имат нужда от специалисти :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Сеп 2009, 11:32

ироничния тон е излишен, защото половината мнения тук са да не се изолира АГР-а
ако си изчел повече може да споделиш направо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-Е46 320D
Мечтае да кара: нова
Детайли за колата: Е-46

Мнение от infovan » 10 Сеп 2009, 17:47

Реших и аз да изолирам този клапан,като стигне до 2000 оборота и педала за газта спира да работи !Върнах всичко в първоначално положение и се оправи !
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Сеп 2009, 22:07

ето малко шотове без егр, за коментари от по-запознатите, макар че те не дават реална представа защото данните се променят много бързо и в момента на шота може да са различни, а в следващият миг да се изравняват


това трябва да е на място
Изображение
при около 2000об
Изображение
Изображение
на малко по високи обороти
Изображение
Изображение
общо взето ми се стори, че след 2500 се изравняват

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 11 Сеп 2009, 7:00

ето малко и с работещ ЕГР

Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 11 Сеп 2009, 7:25

Перфектен си Слави :mhihi: ,ето сега и ти сам виждаш че ЕГР-то не трбва да се шунтира. Но това не значи че дебитомера не си заминава :idea: .Там кадето има ! не у ред.Е за това като ги изрежиш пуши

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 11 Сеп 2009, 7:46

Т.е. при работещ ЕГР количеството постъпващ въздух и налягането в горивната система са по-малко от което следва по-нисък разход, по-добра защита на двигателя и най-важното повече екология :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 11 Сеп 2009, 11:00

за по-ниския разход не съм сигурен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 11 Сеп 2009, 12:52

сори ама нещо не мога да разбера :uups: :help: моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре :(
новият ми номер: 0877787835

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 12:59

marto853. написа:сори ама нещо не мога да разбера :uups: :help: моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре :(


ЕГРа е двустранна клапа - от едната страна го задвижва вакуум, а от другата налягането на изгорелите газове. Незнам какво ще се получи като откачиш само маркучето...
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 11 Сеп 2009, 14:13

Zagy написа:
marto853. написа:сори ама нещо не мога да разбера :uups: :help: моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре :(


ЕГРа е двустранна клапа - от едната страна го задвижва вакуум, а от другата налягането на изгорелите газове. Незнам какво ще се получи като откачиш само маркучето...

без ЕГР клапан колата си променя положително работния диапазон и пада разхода на нафта,а не както по-горе написаха,че с ЕГР е по-нисък разхода!и това става когато е изолиран правилно ЕГР-а


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 11 Сеп 2009, 14:38

На моето М47ТУ също даваше по-добър разход с откачен вакуум на ЕГРа , както и вървеше осезаемо по-добре особено при потегляне се усеща .


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 11 Сеп 2009, 14:47

V-max написа:На моето М47ТУ също даваше по-добър разход с откачен вакуум на ЕГРа , както и вървеше осезаемо по-добре особено при потегляне се усеща .



А грешката за шунтирано ЕГР? излъга ли го. Разход не знам дали сваля, но определено помага ми заминаващ си дебитомер. Намалява пушека

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook