AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:загадка![]()
кажете как да го тествам тоя дебитомер
с коя програма, кой екран и т.н.?
С ИНПА на живи данни

- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
колеги та не видях нито едно мнение от вас чииии го тарси АГР-а в мотора ,некой от вас пита ли се освен еко норми какво прави??? дали не ви пази главиците от пукане и прегрев както и да оказва влияние на евтините дюзир много маистори много професори има по форума един не каза ДА за агр-а всеки изолира
най лесно е да го изолираш р ама тва не е целта вземете да прочетете малко да не ревете 90% от TDS- ИТЕ за тва праскат глави,гарнитури,бутала от многото акъл за изолациятя на агр-а, нищо лично ама ако седнете маи доста от вас треаа да стегат куфарите и газ за мюнхен там имат нужда от специалисти 


- infovan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-Е46 320D
- Мечтае да кара: нова
- Детайли за колата: Е-46
Реших и аз да изолирам този клапан,като стигне до 2000 оборота и педала за газта спира да работи !Върнах всичко в първоначално положение и се оправи !
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159
ето малко шотове без егр, за коментари от по-запознатите, макар че те не дават реална представа защото данните се променят много бързо и в момента на шота може да са различни, а в следващият миг да се изравняват
това трябва да е на място
при около 2000об
на малко по високи обороти
общо взето ми се стори, че след 2500 се изравняват
това трябва да е на място
при около 2000об
на малко по високи обороти
общо взето ми се стори, че след 2500 се изравняват
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Перфектен си Слави
,ето сега и ти сам виждаш че ЕГР-то не трбва да се шунтира. Но това не значи че дебитомера не си заминава
.Там кадето има ! не у ред.Е за това като ги изрежиш пуши


- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Т.е. при работещ ЕГР количеството постъпващ въздух и налягането в горивната система са по-малко от което следва по-нисък разход, по-добра защита на двигателя и най-важното повече екология 

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
сори ама нещо не мога да разбера
моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре 



новият ми номер: 0877787835
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
marto853. написа:сори ама нещо не мога да разбера![]()
моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре
ЕГРа е двустранна клапа - от едната страна го задвижва вакуум, а от другата налягането на изгорелите газове. Незнам какво ще се получи като откачиш само маркучето...
Si non confectus, non reficiat.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Zagy написа:marto853. написа:сори ама нещо не мога да разбера![]()
моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре
ЕГРа е двустранна клапа - от едната страна го задвижва вакуум, а от другата налягането на изгорелите газове. Незнам какво ще се получи като откачиш само маркучето...
без ЕГР клапан колата си променя положително работния диапазон и пада разхода на нафта,а не както по-горе написаха,че с ЕГР е по-нисък разхода!и това става когато е изолиран правилно ЕГР-а
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
На моето М47ТУ също даваше по-добър разход с откачен вакуум на ЕГРа , както и вървеше осезаемо по-добре особено при потегляне се усеща .
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
V-max написа:На моето М47ТУ също даваше по-добър разход с откачен вакуум на ЕГРа , както и вървеше осезаемо по-добре особено при потегляне се усеща .
А грешката за шунтирано ЕГР? излъга ли го. Разход не знам дали сваля, но определено помага ми заминаващ си дебитомер. Намалява пушека
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани