Проблем с палене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 30 Юли 2012, 23:19

Здравейте, колеги. От няколко дни колата ми пали доста трудно. В момента няма къде да ида на диагностика до петък. Като дам на контакт всичко си е нормално, но върти по 20-30 секунди докато запали, а понякога дори не пали. Като извадя ключа, заключа колата и след това я отключа и пали доста по-лесно. Възможно ли е да се нуждае от обучение на ключа? :(

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с палене

Мнение от Zagy » 31 Юли 2012, 10:08

Щом върти - едва ли е проблем с ключа. По-скоро ми звучи като недостиг на гориво...

След като запали работи ли нормално? Има ли давене във високите обороти? Колко нафта имаш в резервоара?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем с палене

Мнение от mitaka7 » 31 Юли 2012, 10:54

И според мен проблемът е в горивната система. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 31 Юли 2012, 11:37

Има около 30-35 литра гориво в резервоара. Като запали няма никакви проблеми нито в работата на мотора на свободна скорост, нито в ускорение. Работи перфектно. Възможно ли е като не е ключ да е от гумички на дюзите? Иначе ясно, че може да е клапан на рейла или помпа за високо налягане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем с палене

Мнение от mitaka7 » 31 Юли 2012, 11:59

Няма да е лошо една диагностика да и направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 31 Юли 2012, 12:37

Току що се връщам от диагностика. Ниско налягане в рейла. :(

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Проблем с палене

Мнение от borkotot » 31 Юли 2012, 13:18

Ниско налягане в рейла - много вероятно да са дюзи. От личен опит говоря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: Проблем с палене

Мнение от BaHka » 31 Юли 2012, 20:28

Ниско налягане в рейла се получава от няколко неща - трансферна помпа в резервоара, електрическа помпа под седалката, клапан за регулиране налягането в рейката, дюзи... Измерете налягането на помпата под седалката, трябва да е над 3.5 бара. Проверете дали помпата в резервоара подава към помпата под седалката....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 01 Авг 2012, 9:27

Сега се връщам от автосервиза. Колата пали от четвърт оборот. :lalala: Смениха ми само гумички на дюзите) за 8 лв. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем с палене

Мнение от mitaka7 » 01 Авг 2012, 11:50

Трябва да се радваш, че си минал по бедност....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 29 Авг 2012, 13:14

Колеги, минаха няколко седмици през, които колата палеше без проблем и сега пак пали много трудно! :( Не съм от София и е сложно с истинската диагностика. Какво мога да направяБ :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с палене

Мнение от JTD » 29 Авг 2012, 18:33

sannikolaus написа:Колеги, минаха няколко седмици през, които колата палеше без проблем и сега пак пали много трудно! :( Не съм от София и е сложно с истинската диагностика. Какво мога да направяБ :dunno:

Махаш маркучите за обратна нафта от дюзите и започва някой да върти стартера, а ти гледаш дали излиза гориво от някоя от дюзите.
Споделяш резултата и мислим натам.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене

Мнение от гумата » 29 Авг 2012, 23:50

Колега, ниско налягане се получава и когато ти е замърсена системата,по която минава дизела. Виж дали с газ или бензин може да прочистиш системата на горивопровода или да прочистиш самите тръби.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с палене

Мнение от Zagy » 30 Авг 2012, 20:35

... или датчика за налягане на нафтата в рейла се е възнесъл...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 30 Авг 2012, 20:58

А възможно ли е да е от релето на помпата в резервоара? Кажете ми номер на датчика на рейла, моля! :(

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook