Проблем 320i M52
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Проблем 320i M52
BMW E46 320i / M52 / двоен ВАНОС / 2000г.
Грешки от диагностика (7) :
Датчик изпускателен (CAMSHAFT SENSOR)
Missfire Cylinder 1
Missfire Cylinder 2
Missfire Cylinder 3
Missfire Cylinder 4
Missfire Cylinder 5
Missfire Cylinder 6
Двигателя е с двоен ВАНОС, който е сменен на 198к км в орторизиран сервиз на БМВ, в момента колата е на 208к.Колата понякога не пали.След повторен опит за запалване, се чува звук от към ВАНОС-а, като изпукване, някво (ТЪК), и колата запалва.
Свещите вчера са сменени с NGK BKR6EQUP.
ЕКУ за сега е изключено като вариант, както и всичко по FUEL/INJECTION SYSTEM на колата.Също и свещи.
Мерси предварително на отговорилите
П.С. Прегледах темата "М52ТУ28 проблем запалване", но не мисля че е същото, защото свещите ги сменихме и пак се получи така.
Възможно ли е при смяната на ВАНОСА, да не са зацепили валовете, както трябва или нещо с веригата да са оплескали?
Грешки от диагностика (7) :
Датчик изпускателен (CAMSHAFT SENSOR)
Missfire Cylinder 1
Missfire Cylinder 2
Missfire Cylinder 3
Missfire Cylinder 4
Missfire Cylinder 5
Missfire Cylinder 6
Двигателя е с двоен ВАНОС, който е сменен на 198к км в орторизиран сервиз на БМВ, в момента колата е на 208к.Колата понякога не пали.След повторен опит за запалване, се чува звук от към ВАНОС-а, като изпукване, някво (ТЪК), и колата запалва.
Свещите вчера са сменени с NGK BKR6EQUP.
ЕКУ за сега е изключено като вариант, както и всичко по FUEL/INJECTION SYSTEM на колата.Също и свещи.
Мерси предварително на отговорилите

П.С. Прегледах темата "М52ТУ28 проблем запалване", но не мисля че е същото, защото свещите ги сменихме и пак се получи така.
Възможно ли е при смяната на ВАНОСА, да не са зацепили валовете, както трябва или нещо с веригата да са оплескали?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320i M52
Колега - сам си написал, че има грешка в датчик разпределителен вал. А и също така гледам набива грешки на всички цилиндри. Питай някой да ти даде за проба един такъв датчик и виж как е с него.
Si non confectus, non reficiat.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем 320i M52
Според мен не може да са зацепени грешно валовете, понеже тоя проблем щеше да си го имаш оттогава насам. Както е казал Zagy, виж датчика. Най-вероятно е заминал, и ЕКУто не знае кога да праща ток по цилиндрите.
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Проблем 320i M52
Dirty M5 driveR написа:Според мен не може да са зацепени грешно валовете, понеже тоя проблем щеше да си го имаш оттогава насам. Както е казал Zagy, виж датчика. Най-вероятно е заминал, и ЕКУто не знае кога да праща ток по цилиндрите.
Извинявам се колеги, пропуснал съм да напиша някой подробности.Ако има значение де

3те датчика са сменени(2та на разпр.вал и на коляновия), на около 175000км, г/д преди 5-6 месеца(преди смяната на ВАНОСА).След смяната на ВАНОСА,1-2 седмици грубо казано, се появи този проблем.До преди 2 седмици не съм се занимавал, поради липса на време, сега наскоро ходих да я четат и тогава видяхме тези грешки, изтрихме ги, и днеска пак я четохме, и пак същите грешки.
П.С. Zagy колега, кофтито е, че нямам от кой да взема датчик да проверя.Отделно че е този, който е по забутан и едва ли някой би се навил.Пък и то датчика ще ми трябва поне за 1 ден, защото не го прави постоянно, ами когато му скимне.Сигурно ще купя нов, само ще изчакам, ако някой други колеги имат някакви други идей или са се сблъсквали с този проблем.
П.С. 2 Преди също имах грешки на този датчик, но не е имало MISFIRE на всички цилиндри, това е което обърква мен и майсторите.
Мерси за отговорите

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320i M52
М52 с една бобина за всичките 6 цилиндъра ли е
? Ако е така то може и да е от нея...

Si non confectus, non reficiat.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Проблем 320i M52
Zagy написа:М52 с една бобина за всичките 6 цилиндъра ли е? Ако е така то може и да е от нея...
тц - бобина на всеки цилиндър

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320i M52
Ясно
Огледай кабелите за свещите, също така погледни масата на мотора - как изглежда кабела, дали е добре притегнат...
Едно друго тестче - изчистете грешките и виж дали ги записва на студен мотор. Пак изчистете и вижте на топъл мотор как е.

Огледай кабелите за свещите, също така погледни масата на мотора - как изглежда кабела, дали е добре притегнат...
Едно друго тестче - изчистете грешките и виж дали ги записва на студен мотор. Пак изчистете и вижте на топъл мотор как е.
Si non confectus, non reficiat.
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Проблем 320i M52
Zagy написа:Ясно![]()
Огледай кабелите за свещите, също така погледни масата на мотора - как изглежда кабела, дали е добре притегнат...
Едно друго тестче - изчистете грешките и виж дали ги записва на студен мотор. Пак изчистете и вижте на топъл мотор как е.
И на студен, и на топъл го прави


- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: Проблем 320i M52
само да поясна че тоя мотор няма кабели а ЛУЛИ
бмв-то е болест за която няма лек
- zlaten28
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Струмица
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
- Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....
Re: Проблем 320i M52
Колеги и ас о имам сштио проблем с Бмв 320ци 2,2 проблем с 3`ти цилиндар тази проблем го имам вече 1 година и незнам кво да праим...
Re: Проблем 320i M52
CAMSHAFT SENSOR, който си смнявал преди време какъв е, оригинален или не?
Имай предвид, че преди може да се е бъгвал от време на време и все пак в по-голямата част от времето да е работел, а сега да е сдал багаже съвсем и да работи само от време на време. Като се изтрият грешките ЕКУто забравя положението на валовете и може затова да не пали понякога, докато датчика в някой момент сработи и прочете за положението им. Съответно през това време записва мисфайъруите, заради незнанието кога да ги пали. За мен това си е проблем на датчика само. Нека диагностиците да погледнат грешката в датчика активна ли е или пасивна!!! Всъщност разковничето е в това! При М52 има и още един скрит проблем, датчика на коляновия вал. Тва си е болест при тях. Получава се така, че не записва грешка, защото датчика не е изгорял (минава съпротивление през него), но не чете правилно и оттам става яка обърквация. Демек искам да ти кажа, че може тея грешки да са просто реакция,а проблема да е другаде. Няколко пъти съм го вижал това и то специално при м52. Най-добре да се измери ХОЛА с мултицет! Айде успех и пиши после кво е станало.
Имай предвид, че преди може да се е бъгвал от време на време и все пак в по-голямата част от времето да е работел, а сега да е сдал багаже съвсем и да работи само от време на време. Като се изтрият грешките ЕКУто забравя положението на валовете и може затова да не пали понякога, докато датчика в някой момент сработи и прочете за положението им. Съответно през това време записва мисфайъруите, заради незнанието кога да ги пали. За мен това си е проблем на датчика само. Нека диагностиците да погледнат грешката в датчика активна ли е или пасивна!!! Всъщност разковничето е в това! При М52 има и още един скрит проблем, датчика на коляновия вал. Тва си е болест при тях. Получава се така, че не записва грешка, защото датчика не е изгорял (минава съпротивление през него), но не чете правилно и оттам става яка обърквация. Демек искам да ти кажа, че може тея грешки да са просто реакция,а проблема да е другаде. Няколко пъти съм го вижал това и то специално при м52. Най-добре да се измери ХОЛА с мултицет! Айде успех и пиши после кво е станало.
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Проблем 320i M52
slitter написа:CAMSHAFT SENSOR, който си смнявал преди време какъв е, оригинален или не?
Имай предвид, че преди може да се е бъгвал от време на време и все пак в по-голямата част от времето да е работел, а сега да е сдал багаже съвсем и да работи само от време на време. Като се изтрият грешките ЕКУто забравя положението на валовете и може затова да не пали понякога, докато датчика в някой момент сработи и прочете за положението им. Съответно през това време записва мисфайъруите, заради незнанието кога да ги пали. За мен това си е проблем на датчика само. Нека диагностиците да погледнат грешката в датчика активна ли е или пасивна!!! Всъщност разковничето е в това! При М52 има и още един скрит проблем, датчика на коляновия вал. Тва си е болест при тях. Получава се така, че не записва грешка, защото датчика не е изгорял (минава съпротивление през него), но не чете правилно и оттам става яка обърквация. Демек искам да ти кажа, че може тея грешки да са просто реакция,а проблема да е другаде. Няколко пъти съм го вижал това и то специално при м52. Най-добре да се измери ХОЛА с мултицет! Айде успех и пиши после кво е станало.
Колега, мерси за инофото.Това с коляновия вал го имах преди, и го смених с оригинален, тогава нямаше MISFIRE.Обаче за CAMSHAFT SENSOR-a май не беше оригинален, немога да се сетя.Тази седмица не ми остана време, ама утре(тоест днес) сутринта, направо ще отида да го сменя, че ми е писнало от тези 3 датчика на валовете и евентуално, вечерта ще пиша какво е станало.
П.С. Аз под кабели за свещи, разбирам кабелите с буксите, които се вкарват в бобините.

- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Проблем 320i M52
Проблема е решен.Оказа се въпросния датчик.Когато го изкарахме, буксата която е навътре към трабите, беше цепната направо, виждаха се кабелаците вътре, много мръсотия имаше по тях.Сменихме го(този път оригинален, предния и аз незнам защо не беше такъв, ама май тогава нямаше в наличност, и не ми се чакаше
) и двигателя заспа.

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Проблем 320i M52
Zagy написа:Ясно![]()
Огледай кабелите за свещите
тук няма кабели на свещи. има кабели към бобините и от тях направо лули към свещите........

BOBO BAVARIA написа:само да поясна че тоя мотор няма кабели а ЛУЛИ
пробвай със смяна на бобината и лулата на съответния цилиндър с нови, или ги размени с тези на първи цилиндър примерно и отново на диагностика. ако грешката се появи в първия цилиндър вече ще знаеш от какво е.........

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320i M52
Е той колегата е написал, че си е решил проблема...
Si non confectus, non reficiat.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани