Заместване на АГР клапан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Заместване на АГР клапан
Привет на всички!
Искам да ви попитам дали някой е правил следното упражнение - заместване на АГР клапана с тръба. Ако някой е правил подобни интервенции моля да каже какъв е резултатът. Също дали това би се отразило негативно на турбото, защото все пак потокът на изгорелите газове към турбото се увеличава не малко...
Благодаря предварително на всички за участието.
Искам да ви попитам дали някой е правил следното упражнение - заместване на АГР клапана с тръба. Ако някой е правил подобни интервенции моля да каже какъв е резултатът. Също дали това би се отразило негативно на турбото, защото все пак потокът на изгорелите газове към турбото се увеличава не малко...

Благодаря предварително на всички за участието.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Нали си виждал вътре в тръбата тялото на самия клапан - в правената тръба това отсъства напълно. Права и равна е като кюнец.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:И какъв е смисъла на такава тръба
+1


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Е да де ама я се замисли - АГР-клапана е най-тясното място в системата... то ако беше така дай да махнем и филтъра - направо без нищо да си гълта въздуха 

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста
Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигурен


А колера - няма да го махам



Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
nik4o_83 написа:plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста
Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигуренАко си си отварял АГР-то за почистване ще разбереш каква е идеята
Бе който си е чистил този клапан знае до какъв резултат води. А с тая тръбица просто искам да си направя проба. Дано си заслужава.
А колера - няма да го махамами ще си го почистя!!!!!
![]()
![]()
Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.



Племене утре и с вода ще ги пробват тези печки

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
milennyc написа:nik4o_83 написа:plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста
Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигуренАко си си отварял АГР-то за почистване ще разбереш каква е идеята
Бе който си е чистил този клапан знае до какъв резултат води. А с тая тръбица просто искам да си направя проба. Дано си заслужава.
А колера - няма да го махамами ще си го почистя!!!!!
![]()
![]()
Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.
![]()
![]()
![]()
Племене утре и с вода ще ги пробват тези печки
Абе пичове - що не ходите да спамите някаде другаде?

Ще съм благодарен на всеки, който може да даде полезна информация - все пак кой знае - може след време всички да си направим подобни промени по колиците

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
преди около месец си разглобих АРГ клапана за почистване,бях го изолирал,свалих го и го почистих,обаче свалих и колекторите,ето пам беше истинската гнас,с какво ли не го пръсках,но почистване "йок",след интервенцията забелязах следното:
Преди като беше изолиран клапана загряваше по бавно,сега си загрява по бързо,много е важно обаче не клапана да го лъснете а всукателните колектори.
БНИМАНИЕ
На колектора болтовете са мисля 8,но имат ограничители,при свалянето и почистването някой от ограничителите могат да паднат и тогава колектора не ляга добре,много внимавайте с ограничителите!!!
Преди като беше изолиран клапана загряваше по бавно,сега си загрява по бързо,много е важно обаче не клапана да го лъснете а всукателните колектори.
БНИМАНИЕ
На колектора болтовете са мисля 8,но имат ограничители,при свалянето и почистването някой от ограничителите могат да паднат и тогава колектора не ляга добре,много внимавайте с ограничителите!!!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Е.Димитров написа:преди около месец си разглобих АРГ клапана за почистване,бях го изолирал,свалих го и го почистих,обаче свалих и колекторите,ето пам беше истинската гнас,с какво ли не го пръсках,но почистване "йок",след интервенцията забелязах следното:
Преди като беше изолиран клапана загряваше по бавно,сега си загрява по бързо,много е важно обаче не клапана да го лъснете а всукателните колектори.
БНИМАНИЕ
На колектора болтовете са мисля 8,но имат ограничители,при свалянето и почистването някой от ограничителите могат да паднат и тогава колектора не ляга добре,много внимавайте с ограничителите!!!
Дам, днес го правихме тва почистване на колектора на една е46-ца 320д - 370 грама "витамини" свалихме (мерено с електронна везна). Първо впечатление - колата е може би една идея по-тиха, за вървеж не може да се каже дали е по-добре. Ефекта от чистене на АГР клапан и изолирането му е доста по-осезаем, но като видяхме какво е вътре в тоя колектор се запитахме как диша тва прасе мамка му...
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колеги,АГР клапана дали е изолиран или не няма голямо значение.АГР клапана служи за доизгаряне на изгорелите газове,(ако газовете не са изгорели ги връща за до изгаряне).Някои казват че свалят расхода,клапана служи за екологичност.Дано съм помогнал.
BMW
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани