Мога ли да изключа жълтата лампа за маслото с ИНПА или ДИС
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Мога ли да изключа жълтата лампа за маслото с ИНПА или ДИС
Здравейте колеги,
Искам да попитам мога ли да бръкна някъде в модулите на компа посредством ДИС или ИНПА, за да изключа замерването на нивото на маслото, демек да не чете датчика и как да го направя, ако може. Разполагам и с двата софтуера.
Знам, че датчика е сложен там не случайно, но по описание на ТИС той е там заради удължения живот на маслото до 25000км. на колата, но като нова. Сега аз го сменям на 10-12000 и почти не ми слиза до минимума маслото през този си пробег. Бих искал да разбера, а и за другите колеги ще е от полза, ако може да се гаси четенето на информацията от този датчик.
Днес се рових доста по него, лежах под колата, чистих му буксите и установих следното. Самия датчик като датчик не е заминал напълно, защото той чете нивото на маслото посредством информация за топлинно число и т.н., демек време на загряване на маслото и да не обяснявам подронбо сега. На моя лично се е скапала явно само една функция, поне така си мисля, защото ми излиза няква грешка, наречена ТОG. В инпа този показател седи с удивителен знак, а всичко останали общо са май 4 на брой са си ок и си отмерва. Много бърка в очите този жълт сигнал! Бих искал да разбера дали нещо може да му се пипа със спфта! Нека който знае само да говори. Не искам изказвания от типа - смени го или тем подобни.... ще го смена,ако се наложи. Бих желал да видя технически мнения. Благодаря предварително!!!
Искам да попитам мога ли да бръкна някъде в модулите на компа посредством ДИС или ИНПА, за да изключа замерването на нивото на маслото, демек да не чете датчика и как да го направя, ако може. Разполагам и с двата софтуера.
Знам, че датчика е сложен там не случайно, но по описание на ТИС той е там заради удължения живот на маслото до 25000км. на колата, но като нова. Сега аз го сменям на 10-12000 и почти не ми слиза до минимума маслото през този си пробег. Бих искал да разбера, а и за другите колеги ще е от полза, ако може да се гаси четенето на информацията от този датчик.
Днес се рових доста по него, лежах под колата, чистих му буксите и установих следното. Самия датчик като датчик не е заминал напълно, защото той чете нивото на маслото посредством информация за топлинно число и т.н., демек време на загряване на маслото и да не обяснявам подронбо сега. На моя лично се е скапала явно само една функция, поне така си мисля, защото ми излиза няква грешка, наречена ТОG. В инпа този показател седи с удивителен знак, а всичко останали общо са май 4 на брой са си ок и си отмерва. Много бърка в очите този жълт сигнал! Бих искал да разбера дали нещо може да му се пипа със спфта! Нека който знае само да говори. Не искам изказвания от типа - смени го или тем подобни.... ще го смена,ако се наложи. Бих желал да видя технически мнения. Благодаря предварително!!!
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Колега ето ти едно техническо менние, ако успееш да го дезактивираш (което силно се съмнявам) и ако случайно колата ти почне да губи масло в големи количества по време на движение няма да има как да разбере и ще блокиаш двигателя. Моя съвет е да си избиеш от главата подобни интервенции, а иначе ако много държиш да не те дразни отвори таблото, лепни едно черно тиксо върху лампичката и ще получиш желаня от теб ефект.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
kiko™ написа:Колега ето ти едно техническо менние, ако успееш да го дезактивираш (което силно се съмнявам) и ако случайно колата ти почне да губи масло в големи количества по време на движение няма да има как да разбере и ще блокиаш двигателя. Моя съвет е да си избиеш от главата подобни интервенции, а иначе ако много държиш да не те дразни отвори таблото, лепни едно черно тиксо върху лампичката и ще получиш желаня от теб ефект.
Много съм сагласен с тебе колега(спукан картер ....). Особено за тиксото

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
има таковаslitter написа:..... искам интелигентно решение......


Последна промяна VRPerformance на 17 Апр 2009, 21:29, променена общо 1 път
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Колега тоя датчик ти контролира и червената лампа, нали това обясних че ако по някакъв начин го изолираш няма да ти светне и червената лампа ако ти изтече маслото, ама явно не си ме разбрал.
Ясно, ще се купува нов датчик при следващата смяна на масло
явно няма начин. И за колегата, който ме попита за цената - да не ми харесва цената, иначе не бих бил склонен на побългаряване
Винаги ме е яд за нещо такова, на което производствените разходи са му сигурно не повече от 2-3 Евро, а стига до мен за 110 Евро. Нали разбирате кво има вътре - 10 грама метал, малко пластмаса и няколко термистора! Ще си го поръчам да ми дойде от Турция май от един приятел, щото там в представителството на БМВ цените са между 30%-50% по-ниски, а в Германия датчика може да се намери за около 85Евро. Ей за тва ме е яд, щото и храната ни е по-скъпа от целия европейски съюз, съразмерно доходите ни, а и не само, дори като реални нива. Тука по-евтино е само по заведенията, алкохола и цигарите... Колкото и пари да имаш би следвало да се съобразяваш с пазарните тенденции, защото и най-богатия си прави сметка. Надявам се да съм се изразил правилно и да са ме разбрали всички, които рашиха че ще се правят на тарикати, колкото и пъти да обсъждах тоя датчик и в други теми. Не забравяйте, че карате коли модел 98 година - дрънгели, купени на старо. Като изкарате 3та, 5та, 6та, 7ма или която и да е серия от магазина, може да се опитате да ми кажете нещо на въпреки. Сори за офтопика. Приключваме темата, модераторите нека я затворят, ако искат.


- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
и моята лампа,след като запаля колата,изгасва червената,след около 10 сек. светва жълта,пак за около 10 сек. и след това изчезва до следващото стартиране на двигателя.От БМВ сервиза ми казаха,че датчика е за смяна,но колегите от форума ми препоръчаха,заради цената,да не го сменям,щом си го проверявам редовно.А аз си го обяснявам/това светване на жълтата лампа/с вида на маслото-слагам 10w40 на КАСТРОЛ,защото вече е на 160 хил.след около месец ще сложа 5w40 и ще видя как ще се държи.Ако някой от колегите има опит в тоя експеримент моля да каже.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
а един пич продаваше такава като моята (комби Е46 ) и написал в обявата че има нивомат
Обаждам му се на посоченият телефон и го питам как разбра че има нивомат(да не би и моята да има щото е доста ниска изодзадзе) и пича ми казва че като запали ,една жълта лампа му свети и от един сервиз му казали че това е нивомата

Обаждам му се на посоченият телефон и го питам как разбра че има нивомат(да не би и моята да има щото е доста ниска изодзадзе) и пича ми казва че като запали ,една жълта лампа му свети и от един сервиз му казали че това е нивомата

- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
колеги,
при мен светна по едно време лампата (след около 10к км от смяната) тогава карах с 10w40 на Castrol, смених маслото (пак 10w40) - лампата спря да свети.
Като гледах нивото когато ми светна на около 4к-5к км, беше по средата на долната половина (отиваше към мин.). Долях малко масло (стигна до средата) и спря лампата.
Не знам до колко това е решение, но ако иска колегата да пробва. Според мен просто си е дошло времето да се сменя това масло при повечето.
при мен светна по едно време лампата (след около 10к км от смяната) тогава карах с 10w40 на Castrol, смених маслото (пак 10w40) - лампата спря да свети.
Като гледах нивото когато ми светна на около 4к-5к км, беше по средата на долната половина (отиваше към мин.). Долях малко масло (стигна до средата) и спря лампата.
Не знам до колко това е решение, но ако иска колегата да пробва. Според мен просто си е дошло времето да се сменя това масло при повечето.
impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
Мне, при теб явно датчика не се е прецакал още ,както на повечето Е46ци. И при мен си е така, разрових се тук-там и видях, че е нищо що-годе проблемно, но си е дразнещо
особено като качиш 10 различни човека и 8 от тях те питат като запалиш "Шо ти свети жълтата лампа Уа, долей масЪлце" и 8 пъти едно и също кат грамофон им отговаряш
Как да е, няма друго решение (от което да не боли много глава после, като лепене на изолирбанд и после дан видиш червената и .......) освен смяната му 



- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
uCnaHeTcA написа:Мне, при теб явно датчика не се е прецакал още ,както на повечето Е46ци. И при мен си е така, разрових се тук-там и видях, че е нищо що-годе проблемно, но си е дразнещоособено като качиш 10 различни човека и 8 от тях те питат като запалиш "Шо ти свети жълтата лампа Уа, долей масЪлце" и 8 пъти едно и също кат грамофон им отговаряш
Как да е, няма друго решение (от което да не боли много глава после, като лепене на изолирбанд и после дан видиш червената и .......) освен смяната му
офф
ти все едно си маршрутка

извинявай-майтап
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
а аз че е таксиЕ.Димитров написа:uCnaHeTcA написа:Мне, при теб явно датчика не се е прецакал още ,както на повечето Е46ци. И при мен си е така, разрових се тук-там и видях, че е нищо що-годе проблемно, но си е дразнещоособено като качиш 10 различни човека и 8 от тях те питат като запалиш "Шо ти свети жълтата лампа Уа, долей масЪлце" и 8 пъти едно и също кат грамофон им отговаряш
Как да е, няма друго решение (от което да не боли много глава после, като лепене на изолирбанд и после дан видиш червената и .......) освен смяната му
офф
ти все едно си маршрутка![]()
извинявай-майтап

П.с и аз се шегувам,ама имаше една е46-ца такси в русе

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани