Датчик за подгряващите свещи ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Датчик за подгряващите свещи ?

Мнение от gggalf » 30 Ное 2008, 12:12

Искам да попитам има ли Датчик за подгряващите свещи когато някоия е изгоряла и да показва вътре на таблото ?
защото при ниските температури от -15 онзи дни запалих трудно отидох на диагностика и ми казаха че дава грешка и на 4-те свещи и на още някаква коиато е свързана с тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Ное 2008, 12:44

Не може да няма. Провери си книжката с описанието на таблото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 30 Ное 2008, 13:16

нищо не намерих в нея :(

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: G30 530E 2020

Re: Датчик за подгряващите свещи ?

Мнение от morskivalk » 30 Ное 2008, 14:10

gggalf написа:Искам да попитам има ли Датчик за подгряващите свещи когато някоия е изгоряла и да показва вътре на таблото ?
защото при ниските температури от -15 онзи дни запалих трудно отидох на диагностика и ми казаха че дава грешка и на 4-те свещи и на още някаква коиато е свързана с тях.


Пич,на диагностиката най-добре ще ти кажат дали имаш изгорели свещи или не.На мен ми бяха изгорели 2 ,трагнаха да ги сменят,но уви за мой късмет и 2-те се скъсаха при развъртането и глей ко ста'а,сваляй глава, пробивай и си ебало мамата за 900 кинта.Мамка им свещи.Тай че внимавай да не пострадаш и ти.Успех
P.S.На мен борд компютъра нищо не ми показваше.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 30 Ное 2008, 16:27

Колега,

аз карам същия Компакт като теб и имам същия проблем. На диагностиката в Дару кар ми казаха, че имам изгоряла свещ на 4-ти цилиндър, но ме посъветваха да си я карам така, защото ремонта бил много тежък и можело при вадене да се счупи свеща. Увериха ме също така, че няма да има проблем със запалването през зимата. До сега не съм имал такива проблеми.

Иначе за датчика....на мен нищо не ми свети, което ме навежда на мисълта, че просто няма датчик за изгорели свещи. Единствено лампичката "DDE" знам, че показва кога свещите са загряли и можеш да палиш...Това мога да кажа аз по въпроса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 30 Ное 2008, 16:45

sider23 написа:Колега,

аз карам същия Компакт като теб и имам същия проблем. На диагностиката в Дару кар ми казаха, че имам изгоряла свещ на 4-ти цилиндър, но ме посъветваха да си я карам така, защото ремонта бил много тежък и можело при вадене да се счупи свеща. Увериха ме също така, че няма да има проблем със запалването през зимата. До сега не съм имал такива проблеми.

Иначе за датчика....на мен нищо не ми свети, което ме навежда на мисълта, че просто няма датчик за изгорели свещи. Единствено лампичката "DDE" знам, че показва кога свещите са загряли и можеш да палиш...Това мога да кажа аз по въпроса.
и аз само това забелиазах много тъпо е измислено :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 01 Дек 2008, 20:24

колега,

ако ходиш да сменяш свещи, сподели после в кой сервиз и дали си доволен.

а така и така караш същия Компакт, та ми е любопитно - колко ти харчи градско? аз четох, четох разни теми тук за разхода, но тия цифри (7-8-9 л/100 км) са ми нереални. аз до колкото съм успял да я засеча моята е някъде към 10л/100 км...а сега зимата дори и отгоре малко...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 02 Дек 2008, 2:01

sider23 написа:колега,

ако ходиш да сменяш свещи, сподели после в кой сервиз и дали си доволен.

а така и така караш същия Компакт, та ми е любопитно - колко ти харчи градско? аз четох, четох разни теми тук за разхода, но тия цифри (7-8-9 л/100 км) са ми нереални. аз до колкото съм успял да я засеча моята е някъде към 10л/100 км...а сега зимата дори и отгоре малко...
10 чак маи не стигам за градско но не съм го засичал ще го прбвам и ще пиша :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Дек 2008, 11:43

датчик няма ;) Нищо няма да светне , има само свещи и реле пускащо и спиращо тока за подгряването :idea: Сменяйте си ги всичките в комплект за да не става двойна работата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 02 Дек 2008, 12:09

V-max написа:датчик няма ;) Нищо няма да светне , има само свещи и реле пускащо и спиращо тока за подгряването :idea: Сменяйте си ги всичките в комплект за да не става двойна работата ;)
на мен на компа ми дава грешка на 4-те свещи и на нещо свъразно с тях(или поне така каза диагностика:) ) и се оказа че не идва ток към свещите сигурно е от това реле което казваш но каде се намира ? в аудтодата-та има един модеул за свещите тои ли е това реле ?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Дек 2008, 17:57

той трябва да е , разгледай в РЕАЛоЕМа за по-сигурно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 05 Дек 2008, 0:20

Датчик на таблото наистина няма. Хваща се само на диагностика. Лошото е, че диагностиката не казва дали проблема е в релето или в свещите, а повярвайте ми проблема много често е в релето. Така, че както казва колегата V-max сменяйте и релето и свещите ако искате да е сигурна работата. Релето струва около 170лв. Свещите са около 35-40лв. парчето. Смяната на свещите е около 60лв. - играчка е щото се сваля всмукателният колектор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 05 Дек 2008, 1:08

можеш ли да ми кажеш каде е това реле защото с маистора не можахме да го намерих а на диагностика ми дава грешка и на 4-те свещи и продължава да я дава а ние сменихме една значи трябва да е релето но каде да го намеря ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 06 Дек 2008, 3:24

На гадно място е. Не знам как да ти го опиша. Намира се много близо до стартера. По-удобно е да се смени като се вдигне колата на повдигач или на канал. Свалят се отдолу корите. Стартера е в лявата част на колата под всмукателния колектор. Гледаш най-късият кабел, който излиза от стартера и той те води до релето. По-къс е от педя. Релето е черно на цвят и с големина горе долу колкото цигарена кутия. Захванато е с два болта. Хубаво е преди да го смениш да изключиш масата на акумулатора, защото дебелият кабел, който влиза в релето е вързан на +12В дори и при изгасен двигател. Иначе като го изключиш от релето ако го допреш до шасито ще има фоерверки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 06 Дек 2008, 11:09

skp написа:На гадно място е. Не знам как да ти го опиша. Намира се много близо до стартера. По-удобно е да се смени като се вдигне колата на повдигач или на канал. Свалят се отдолу корите. Стартера е в лявата част на колата под всмукателния колектор. Гледаш най-късият кабел, който излиза от стартера и той те води до релето. По-къс е от педя. Релето е черно на цвят и с големина горе долу колкото цигарена кутия. Захванато е с два болта. Хубаво е преди да го смениш да изключиш масата на акумулатора, защото дебелият кабел, който влиза в релето е вързан на +12В дори и при изгасен двигател. Иначе като го изключиш от релето ако го допреш до шасито ще има фоерверки.
мерси мн :) в понеделник го отварям и ще пиша какво е станало :)

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook