Термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Термостат

Мнение от kopchev » 11 Ное 2007, 9:44

КОлеги, някой може ли да ми каже каква може да бъде причината да ми загрява мн бавно колата и като я освободя от скорост да изстива. Смених вече два термостата и не вярвам и двата да не работят. Може ли да има някаква друга причина, защото по сервизите ми викат може да има много и като ги питам какви мълчат. Според мен да ти прегрява колата може да има мн причини, но да не загрява не се сещам за други. Моля ако някой знае да сподели защото така като ми е зле на количката ми е зле и на мен :(

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 7.06.2007
Местоположение: София
Кара: Х6

Мнение от veseling » 11 Ное 2007, 9:53

Аз като смених термостата всичко се оправи. Телмостат купих от елит кар

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 11 Ное 2007, 20:49

Колега може да е:
датчик за температурата, перка, радиатор, казанче, водна помпа и т.н. най лошото е ако си изкривил главата но ме съмнява.
Сложи термостата в съд с вода и виж като заври водата дали ще отвори термостата
Аз съм малко лаик но колегите ще кажат
Имаш ли парно като ти загрява?
Успех
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 11 Ное 2007, 20:57

Купи си един оригинален термостат за точно твоя модел кола и всичко ще се оправи - сигурен съм :!:
Нацяло ли изстива или само малко и колко бавно загрява? При мен има подобно нещо, но от сервиза ми казаха, че в някои случаи е по добре да е така, но при мен примерно на магистралата като се спускам мърда с милиметър под средата а сутрин си загрява нормално тоест при нормално каране си загрява за няколко километра напълно :)
Тръгнах да го сменявам единия термостат и тия от сервиза ми казаха, че това е нищо и да не се занимавам с глупости. Не е скъп и обмислям да го смена, но всеки път ми казват, че няма лошо в това което се случва и аз си карам така. :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 14.03.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от 320 d » 11 Ное 2007, 22:41

И аз имам този проблем. Като застуди времето тия дни и не загрява. Карам 50 км и стрелката не стига дори до първата чертичка. Дали ще е термостат ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 11 Ное 2007, 22:43

320 d написа:И аз имам този проблем. Като застуди времето тия дни и не загрява. Карам 50 км и стрелката не стига дори до първата чертичка. Дали ще е термостат ?


При теб нещата са други въпреки, че отново може да е термостат :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 12 Ное 2007, 11:00

ForzaBMW написа:Колега може да е:
датчик за температурата, перка, радиатор, казанче, водна помпа и т.н. най лошото е ако си изкривил главата но ме съмнява.
Сложи термостата в съд с вода и виж като заври водата дали ще отвори термостата
Аз съм малко лаик но колегите ще кажат
Имаш ли парно като ти загрява?
Успех

Не че съм много компетентен, но всичките тези неща които ми изреди според мен може дда се отразят на това колата да прегрява а не да не загрява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 12 Ное 2007, 11:06

Kолега по-добре не прави голяма разлика между прегряване и загряване че накрая ще отидеш на яките ремонти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 12 Ное 2007, 16:04

Провери имаш ли достатъчно вода в системата и дали изтича отнякъде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 12 Ное 2007, 22:12

Моля ви спрете всички да обсъждате.
Имах абсолютно същия проблем.Стрелката на температурата ми се движеше като оборотомер:
даваш газ-загрява
пускам газта-изстива
Тъй като съм в бранша с возилата се обърнах към най-компетентните колеги занимаващи се с модерни автомобили.
Решението е едно сменят се двата термостата + антифриз + промивка.
Взех си оригинални термостати + червен антифриз и край.
Колкото и да е студено навън, запала ли колата на третата минута стрелката на температурата удря горе и не мърда оттам.
За тези които ще ме питат колко ми струва: Всичко излезе 170 лева без труда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 12 Ное 2007, 22:17

Да добава само;
Не си изключваите ЕГР-ите за да си загрява нормално.Това е много важен момент (мнение на истински специалисти)
:winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 13 Ное 2007, 12:49

suren написа:Моля ви спрете всички да обсъждате.
Имах абсолютно същия проблем.Стрелката на температурата ми се движеше като оборотомер:
даваш газ-загрява
пускам газта-изстива
Тъй като съм в бранша с возилата се обърнах към най-компетентните колеги занимаващи се с модерни автомобили.
Решението е едно сменят се двата термостата + антифриз + промивка.
Взех си оригинални термостати + червен антифриз и край.
Колкото и да е студено навън, запала ли колата на третата минута стрелката на температурата удря горе и не мърда оттам.
За тези които ще ме питат колко ми струва: Всичко излезе 170 лева без труда.

Мерси колега, сега мисля да взема един оригинален термостат иначе съм с червен антифриз. А относно горните изказвания вярвайте ми има мн голяма разлика м/у не загряване на колата и прегряване!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook