кога колата е по-бърза

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

кога колата е по-бърза

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 30 Мар 2007, 17:00

Кога колата по- бързо оскорява с-аsc-или без него ,когато е изкл. колата по нестбилна ли е ,как препоръчвате да я карам с asc или без него?

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 30 Мар 2007, 19:49

от моите опити (повярваи ми не малко) :arrow: винаги изключено АСЦ :twisted:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 30 Мар 2007, 22:50

Пробвай по нанадолно-върви повече :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 31 Мар 2007, 8:53

хаха- немски ефтин хумор

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от лили-л » 28 Апр 2007, 13:25

може да е немски но е хумор че и без този ще е много зле :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: ВАЗ 2105
Мечтае да кара: Ferrari F40 LM

Мнение от bmw_bulgar » 02 Май 2007, 4:22

Според мене зависи какъв шофеп си.... Ако знаеш добре да оправляваш колата си в всяка една ситуация тогава караи бес АСЦ. Ако си расеян и не внимаваш по добре си караи с АСЦ, щото то е конструирано да поправя грешките на един средно статистически шофер. Къто едното колело по бързо се движи системата прехвърля мощноста на другото колело и те предпазва от плъзгане.

Ас например всекидневно си карам с АСЦ щото знам 4е не внимавам в всяка една секунда. Но къто съм тръгнал целонасочено да карам някаде или кът съм на писта винаги го искючвам за да имам по добро чуство, усет и разбиране какво прави колата, или по точно какво правят задните колела.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от IRB » 02 Май 2007, 14:12

То ако пречеше, нямаше да е сериино за колите оставащи в Германия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от evlogi » 02 Май 2007, 16:59

IRB написа:То ако пречеше, нямаше да е сериино за колите оставащи в Германия ;)


серийно е щото всички екстри повишаващи безопасността са задължителни по закон в основния пакет.

за fun при карането трябва да изкл. ESP-то - да може да се кара с дрифт по завоите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Мнение от mom4e_s_BMW » 03 Май 2007, 15:38

При мен динамичния контрол на стабилността е винаги изключен освен при лед, сняг и мокро време. Така не ми удря спирачки , ако завъртя гуми и съответно колата по-бързо ускорява.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 03 Май 2007, 15:52

Мойто пък май не бачка, нито лампата ми свети, нито сработва като превъртя, може ли да е от бушоните? Включвам изключвам от копчето ама нищо не става. Някой с опит да каже :roll:

Плийз модераторите да ми пуснат: "HTML е Изключен"
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook