Малко помощ с разчитането на грешките....

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 series
Мечтае да кара: New M4
Детайли за колата: 2D 110kw 2002

Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от SmasheR » 02 Сеп 2011, 9:55

Здравейте колеги,

Вчера си правих диагностика и открих следните грешки:

Изображение
Изображение

Естествено ме притесняват "Rail pressure too low during engine start" и "Glow plug, cylinder 1". Най-вече ме притеснява честотата на "Glow plug, cylinder 1", че е 255 пъти, ако го разчитам правилно. Важни ли са тези грешки и ако да, какво трябва да се направи ?
Man make the money, money never make the man.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Retrofit » 02 Сеп 2011, 10:13

Най-малко трябва да те притеснява грешката "Glow plug, cylinder 1", това значи че имаш изгоряла подгряваща свещ на първи цилиндър, а 4 цилиндров дизел пали с 3 изгорели свещи на -20 градуса без проблем.
Другата грешка за ниско налягане в рейла е по важна, проблема може да е в самия датчик за налягането, да отчита грешно, понеже ако е електрическата горивна помпа ще има проблем с паленето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Gqbriel » 02 Сеп 2011, 11:32

SmasheR написа:Здравейте колеги,

Вчера си правих диагностика и открих следните грешки:

Изображение
Изображение

Естествено ме притесняват "Rail pressure too low during engine start" и "Glow plug, cylinder 1". Най-вече ме притеснява честотата на "Glow plug, cylinder 1", че е 255 пъти, ако го разчитам правилно. Важни ли са тези грешки и ако да, какво трябва да се направи ?


Аз съм с грешка "Glow plug, cylinder ама от 1-3" лятото не е проблем,зимата - нови свещи ,че като пали на 3 и е неприятно.А другото трябав да се провери,то е по-важното :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 series
Мечтае да кара: New M4
Детайли за колата: 2D 110kw 2002

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от SmasheR » 02 Сеп 2011, 13:31

Мерси за отговорите.

Тази за налягането не е 'настояща' (present), но все пак ще й обърна повече внимание.

Възможно ли заради тази свещ да пали по-трудно, не от 'четвърт' :) , а от оборот - два ?
Man make the money, money never make the man.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Gqbriel » 02 Сеп 2011, 14:10

SmasheR написа:Мерси за отговорите.

Тази за налягането не е 'настояща' (present), но все пак ще й обърна повече внимание.

Възможно ли заради тази свещ да пали по-трудно, не от 'четвърт' :) , а от оборот - два ?


Според това,което са сме обсъждали не би трябвало да има разлика,но не съм сигурен др месец като ги сменя ще разбера :) :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Retrofit » 02 Сеп 2011, 14:11

Над 20 градуса външна температура свещите въобще не се включват, така че не играят роля при паленето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Gqbriel » 02 Сеп 2011, 14:19

Retrofit написа:Над 20 градуса външна температура свещите въобще не се включват, така че не играят роля при паленето.

В момента,може и да играят сутрин.Вечер температурите са определено под 20 гр ,сутрин също...не всеки ден но повечето :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от The Edge » 03 Сеп 2011, 19:06

Retrofit написа:Най-малко трябва да те притеснява грешката "Glow plug, cylinder 1", това значи че имаш изгоряла подгряваща свещ на първи цилиндър, а 4 цилиндров дизел пали с 3 изгорели свещи на -20 градуса без проблем.
Другата грешка за ниско налягане в рейла е по важна, проблема може да е в самия датчик за налягането, да отчита грешно, понеже ако е електрическата горивна помпа ще има проблем с паленето.
+1 :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Малко помощ с разчитането на грешките....

Мнение от Dimitroff » 04 Сеп 2011, 22:55

Има тема за грешки в Е46 подфорума - стари кучета сте, а никой не насочи колегата към нея - където ще я видят повече хора!

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=219540

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook