Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
Здравейте колеги,
имам странен проблем и искам съвет от някоя "врачка" защото нз вече ...
...
Проблем1 е следния- Колата стои НА КРИВО
има някакъв наклон на ляво ,който се забелязва повече от задната страна (като се гледа от разстояние).
НЕ е амортисьор! не се вижда и да е счупена пружина !
Днес ходих на ШОК тест (като бях убеден ,че там ще излезе)
амортисьорите са в нормата 50-60+ %, отзад са сменени : опори+шокови тампони+прахоуловители.
предницата също е читава / без един шарнир дет е заминал зимата/.
Коментара в сервиза беше : Гледана кола, но неможаха да кажат от какво е наклона.
Важно: при измерване на натоварването на задна ос, резултата беше:
ЛЯВО КОЛЕЛО-400кг // Дясно колело-200кг
(+/- 10до20кг)
******************************************************************
Проблем 2:
леко дърпа на една страна като спирам на светофара, няма тая стегнатост на управлението
и тресе волана при 110-120 км/ч.
Въжможно ли е това да е от:
- луфт в рейката (има малък)
- луфт в кормилния прът (има разбити втулки на шибано място и тропа, ама май е в норма)
- раголемия шарнир на десния носач (който споменах по-горе) или пък нещо друго
/ да се има впредвид ,че тампоните на носачите са наред /
имам странен проблем и искам съвет от някоя "врачка" защото нз вече ...

Проблем1 е следния- Колата стои НА КРИВО


има някакъв наклон на ляво ,който се забелязва повече от задната страна (като се гледа от разстояние).
НЕ е амортисьор! не се вижда и да е счупена пружина !
Днес ходих на ШОК тест (като бях убеден ,че там ще излезе)
амортисьорите са в нормата 50-60+ %, отзад са сменени : опори+шокови тампони+прахоуловители.
предницата също е читава / без един шарнир дет е заминал зимата/.
Коментара в сервиза беше : Гледана кола, но неможаха да кажат от какво е наклона.
Важно: при измерване на натоварването на задна ос, резултата беше:
ЛЯВО КОЛЕЛО-400кг // Дясно колело-200кг

******************************************************************
Проблем 2:
леко дърпа на една страна като спирам на светофара, няма тая стегнатост на управлението
и тресе волана при 110-120 км/ч.
Въжможно ли е това да е от:
- луфт в рейката (има малък)
- луфт в кормилния прът (има разбити втулки на шибано място и тропа, ама май е в норма)
- раголемия шарнир на десния носач (който споменах по-горе) или пък нещо друго

/ да се има впредвид ,че тампоните на носачите са наред /

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
Аз те съветвам първо да смениш шарнира. Това тропане и дърпане вероятно е от него. След което да регулират преден и заден мост. Това биене във волана при сравнително висока скорост се получава от задните гуми - нека им проверят баланса, и дали има крива джанта/гума. За да стои колата накриво при положение, че описаните от теб неща са ок, значи все пак има нещо криво. Може да е носач, може и друго да е, без да я прегледа специалист няма как да се каже.
ПП: За шарнира - наистина е препоръчително да го смениш, щото почва да разбива другите неща по предницата. След смяната задължително реглаж преден мост.
ПП: За шарнира - наистина е препоръчително да го смениш, щото почва да разбива другите неща по предницата. След смяната задължително реглаж преден мост.
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
Дърпането и тропането не е "вероятно", а е точно от шарнира .. Въпроса е ,защо лява дясна му натиска с 200 кила повече . И за да се почне от някъде, аз бих разкачил дясната пружина да видя дали всичко е ок. ; след това лява и т.н
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
благодаря за сега...
Да за шарнира и аз си знам
(правил съм ги в ляво всичко беше ок, тва в дясната страна е станало сега).
Идеята е за задницата, там ми е малко мъгла- явно ще се разглобява много.
Има ли някви денфери (гума) под задните пружини на тия коли?
Ще пиша като се изясни от къде идва странния проблем с тежеста.
Да за шарнира и аз си знам
(правил съм ги в ляво всичко беше ок, тва в дясната страна е станало сега).
Идеята е за задницата, там ми е малко мъгла- явно ще се разглобява много.
Има ли някви денфери (гума) под задните пружини на тия коли?
Ще пиша като се изясни от къде идва странния проблем с тежеста.

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още
Здравейте,
Шарнира се прави, дизбаланса в тежеста отзад е заради
мека предна пружина - (сложена грешна) с различна твърдост.
Благодаря за съдействието.
Темата може да се трие!
Шарнира се прави, дизбаланса в тежеста отзад е заради
мека предна пружина - (сложена грешна) с различна твърдост.
Благодаря за съдействието.
Темата може да се трие!

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Дизбаланс в тежеста на задната ОС + още


Поздравления за открития проблем

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани