Проблем с Дюзите на Рейла
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Дюзите на Рейла
Здравейте Колеги,
може ли някой да сподели от къде мога да намеря 2 дюзи за комън рейл. Колата е 320Д 2004г. след диагностика и мерене на гориво се установи, че две от дюзите са за смяна. Варианта с рециклиране го отписахме с майстора. Ако някой е сменял с нови или втора ръка нека да пусне някакви предложения за търговци.
може ли някой да сподели от къде мога да намеря 2 дюзи за комън рейл. Колата е 320Д 2004г. след диагностика и мерене на гориво се установи, че две от дюзите са за смяна. Варианта с рециклиране го отписахме с майстора. Ако някой е сменял с нови или втора ръка нека да пусне някакви предложения за търговци.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
В "Продава - части" има доста дизелови фейски, които се продават на части. Разгледай и си харесай 

Si non confectus, non reficiat.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Колеги, да използвам темата
че така и така е за дюзи
Днес на едно приятелче му пуснах INPA+та на неговата кола и гледахме дюзите.
Може ли преди да изкажа моето мнение да кажете според вас това нормални данни ли са?
Колата е 330Д 2000г преди фейса.
Колата беше загряла както трябва

Днес на едно приятелче му пуснах INPA+та на неговата кола и гледахме дюзите.
Може ли преди да изкажа моето мнение да кажете според вас това нормални данни ли са?
Колата е 330Д 2000г преди фейса.
Колата беше загряла както трябва

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
angelovk написа:Варианта с рециклиране го отписахме с майстора.
Защо ?

Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Dimitroff написа:angelovk написа:Варианта с рециклиране го отписахме с майстора.
Защо ?
Майстора пробвал да рециклира някакви дюзи и не се получило и според него в Бг няма кои да го направи качествено това нещо. Ако имате опит и предложение за това къде може да ги рециклират нямам нищо против да почерпя малко инфо

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Toeст...твоят майстор е нещо като гуру ?
Нямало кой .... в България...обаче той все пак се е решил да пробва ?!?
Обясни на твоя майстор, че има хора, който набиват доста солидни суми в апаратура, стендове за калибровка и т.н., за да може такива като него да казват "то в България няма кой да ги поправи"...пич...това са дюзи!!
Хората мозъчни операции правят, тоя твоя майстор смята, че дюзи не се правят
Ако си от София - пиши 1 ЛС да ти кажа къде да отидеш, за да ги свалят, ремонтират, да ги сложат на тестер (стенд за дюзи) да ги проверят и да ти ги дадат да си ги караш със здраве!
Нямало кой .... в България...обаче той все пак се е решил да пробва ?!?
Обясни на твоя майстор, че има хора, който набиват доста солидни суми в апаратура, стендове за калибровка и т.н., за да може такива като него да казват "то в България няма кой да ги поправи"...пич...това са дюзи!!
Хората мозъчни операции правят, тоя твоя майстор смята, че дюзи не се правят

Ако си от София - пиши 1 ЛС да ти кажа къде да отидеш, за да ги свалят, ремонтират, да ги сложат на тестер (стенд за дюзи) да ги проверят и да ти ги дадат да си ги караш със здраве!

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
mili4uk написа:Колеги, да използвам тематаче така и така е за дюзи
Днес на едно приятелче му пуснах INPA+та на неговата кола и гледахме дюзите.
Може ли преди да изкажа моето мнение да кажете според вас това нормални данни ли са?
Колата е 330Д 2000г преди фейса.
Колата беше загряла както трябва
На студен мотор трябва да се видят... на 3 и 5 цилиндър не ми харесват, но все още са във норма! С тия показания при студен мотор (леко загрял) трябва да затриса....
За да е сигурен на 100% как са дюзите трябва както казах на студен мотор да се видят дигитално (ИНПА, ДИС, БОШ тестер...) и със колбичиките- успоредно/заедно да се направи тест.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- dokt0ra
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
mili4uk написа:Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза
Бъркаш ги двата щата колега.Колбите нямат нищо общо с количеството впръскано гориво .. едното е обратна нафта незнам дали се сещаш какво е това.Общо взето не си наясно с кое каквро мериш.. и какъв трябва да е резултата.Иначе Колегата много добре ти каза,че на студено трябва да си гледаш импата ..а колко студено... знам ли пробвай около нулата като е.
бяло бяло ,защо не си червено....
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с Дюзите на Рейла


- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
dokt0ra написа:mili4uk написа:Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза
Бъркаш ги двата щата колега.Колбите нямат нищо общо с количеството впръскано гориво .. едното е обратна нафта незнам дали се сещаш какво е това.Общо взето не си наясно с кое каквро мериш.. и какъв трябва да е резултата.Иначе Колегата много добре ти каза,че на студено трябва да си гледаш импата ..а колко студено... знам ли пробвай около нулата като е.
Колега, аз ако бях на ясно, нали се сещаш че нямаше да питам ?
Мерси все пак за съвета - ще пробвам да видя на студен мотор. Не е нужен сарказъм тук.
На студен мотор, подобни ли трябва да са показанията или да очаквам някакви други стойност ?
Има ли там някакъв мин и мах ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Над 4.5 си определено за ремонт на дюзите.. сбора от корекцията на всички дюзи + - трябва да гони 0
Меродавен е теста с обратното гориво другото е ~ работа
Баш на КР дюзи се правят не ги правят в БГ на ПД от Фаг групата

Меродавен е теста с обратното гориво другото е ~ работа
Баш на КР дюзи се правят не ги правят в БГ на ПД от Фаг групата

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с Дюзите на Рейла
Dimitroff написа:Toeст...твоят майстор е нещо като гуру ?
Нямало кой .... в България...обаче той все пак се е решил да пробва ?!?
Обясни на твоя майстор, че има хора, който набиват доста солидни суми в апаратура, стендове за калибровка и т.н., за да може такива като него да казват "то в България няма кой да ги поправи"...пич...това са дюзи!!
Хората мозъчни операции правят, тоя твоя майстор смята, че дюзи не се правят
Ако си от София - пиши 1 ЛС да ти кажа къде да отидеш, за да ги свалят, ремонтират, да ги сложат на тестер (стенд за дюзи) да ги проверят и да ти ги дадат да си ги караш със здраве!
+1 в БГ има кадърни хора и могат да правят дюзи

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани