E46 320D алтернатор, преди и след фейса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E46 320D алтернатор, преди и след фейса
Пускам темата, защото моят алтернатор си замина (тотално спря да зарежда) и търсейки друг, попаднах на поне 5-6 номенклатурни номера на алтернатори монтирани на Е46 дизел. Понеже мога да взема друг от автомобил 2005г., въпросът ми е: възможно ли е алтернатор от Е46 след фейса да се монтира на автомобил преди фейса ? Разликата само в каналите на ролката ли е (съответно 6 и 5 канала) ? Има ли разлика в размерите на двата алтернатора и по-точно в закрепването им към двигателя ?
- diak007
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: e46 m3, x5
Re: E46 320D алтернатор, преди и след фейса
колега, според мен недей рискува.
най добре си вземи от автомобил който е от 99 до 02, защото двигателите са различни.
дори и някои части да са същите си вземи от същото като твоето.
най добре си вземи от автомобил който е от 99 до 02, защото двигателите са различни.
дори и някои части да са същите си вземи от същото като твоето.
Re: E46 320D алтернатор, преди и след фейса
Колата вече е готова, взех същият алтернатор като моя, дори донорът беше произведен същият месец и година както моята. Интересното беше от какво точно е заминал моя алтернатор: е не бяха нито четки, нито реле регулатор а.... парцал
Та какво точно се е случило: преди седмица свалих кората под двигателя, за да сваля и измия интеркулера, и пусти мързел не я сложих веднага. И така до онзи ден, когато тръгвам на дълъг път, минавам около 70 км и лампата за акумулатора светва
. Връщам се аз обратно, тъкмо пред гаража, лампата изгасва. Днес моя майстор тръгва да сваля алтернатора и вика: ела да видиш защо не работи, и започва да вади парчета парцали от алтернатора
Явно докато съм си карал аз, въздушната струя е увлякла някакъв парцал от пътя, и хоп - в алтернатора. Лопатките които се виждат през кожуха направо бяха така смачкани, все едно с чук съм ги блъскал.
Та извода е: не си сваляйте корите под двигателите

Та какво точно се е случило: преди седмица свалих кората под двигателя, за да сваля и измия интеркулера, и пусти мързел не я сложих веднага. И така до онзи ден, когато тръгвам на дълъг път, минавам около 70 км и лампата за акумулатора светва


Та извода е: не си сваляйте корите под двигателите

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: E46 320D алтернатор, преди и след фейса
Е извинявай, ама да свалиш кората и да не я сложиш, като се предвид, че става за има няма 5 минути! Но както сам каза: "пусти мързел "!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани