Проверка на глава на двигателя
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проверка на глава на двигателя
Здравейте!
Имам БМВ 320д и за голямо съжаление наскоро колата прегря, наложи се шлайфане на главата. Въпреки това колата продължи да губи течност, и то главно на дълги разстояния. Според майстора извършил ремонта главата е пукната и затова колата губи течност. От мястото където шлайфаха главата представиха сертификат показващ липсата на течове до 8 атмосфери, но според същия майстор двигателят вдига повече по време на движение и затова не е излезнал дефект по време на водния тест.
Моля ви за вашите мнения и препоръки. Искам също така да питам дали има място където могат да кажат със сигурност дали главата има или няма проблем.
Благодаря предварително!
Имам БМВ 320д и за голямо съжаление наскоро колата прегря, наложи се шлайфане на главата. Въпреки това колата продължи да губи течност, и то главно на дълги разстояния. Според майстора извършил ремонта главата е пукната и затова колата губи течност. От мястото където шлайфаха главата представиха сертификат показващ липсата на течове до 8 атмосфери, но според същия майстор двигателят вдига повече по време на движение и затова не е излезнал дефект по време на водния тест.
Моля ви за вашите мнения и препоръки. Искам също така да питам дали има място където могат да кажат със сигурност дали главата има или няма проблем.
Благодаря предварително!
- vesko_vesko
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 26.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Проверка на глава на двигателя
колега аз имах същият проблем като тебе нали с главата прегря шлаиф и пак губи течност и се оказа капачката на разширителното казанче, та моята прегря заради неизрядна перка на радиатора тя контролира и щората и небе я отворила там на нуйните градуси и перката не се бе включила и така
дано всичко да се оправи УСПЕХ

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проверка на глава на двигателя

"Щората" всъщност са т.н. жалюзи и се отварят от вакуум - не от перката.
А Ел. перката при Е46 дефектира често - спор няма

- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проверка на глава на двигателя
Dimitroff написа::nono:
"Щората" всъщност са т.н. жалюзи и се отварят от вакуум - не от перката.
А Ел. перката при Е46 дефектира често - спор няма
сори че използвам темата на колегата , а какво по точно дефектира при ел. перката , блокчето за управление ли ?
и лесно ли се оправя , аз се чудя защо на мойта е изкарано от отделно копче

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проверка на глава на двигателя
Да - управлението се скапва (винаги - никога самия мотор
)
Ел.блока...няма ремонтиране...пробвано многократно при различни специалисти.
Финта с копче...не е оферта - повярвай ми

Ел.блока...няма ремонтиране...пробвано многократно при различни специалисти.
Финта с копче...не е оферта - повярвай ми

Re: Проверка на глава на двигателя
А защо въпросният майстор е дал за шлайфане глава за която твърди, че е спукана
Имай също така предвид, че двигателя отвори ли се после не се сглобява със същите части - нови коплект болтове и комплект гарнитури задължително.
При мен губеше течност от гарнитура.

Имай също така предвид, че двигателя отвори ли се после не се сглобява със същите части - нови коплект болтове и комплект гарнитури задължително.
При мен губеше течност от гарнитура.
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проверка на глава на двигателя
Dimitroff написа:Да - управлението се скапва (винаги - никога самия мотор)
Ел.блока...няма ремонтиране...пробвано многократно при различни специалисти.
Финта с копче...не е оферта - повярвай ми
аз съм сигурен че не е , но още не съм стигнал дотам а и нали сега е зима та не загрява много , иначе това блокче 2 ра ръка за какви пари се намира горе долу ?
Re: Проверка на глава на двигателя
Drum написа:А защо въпросният майстор е дал за шлайфане глава за която твърди, че е спукана![]()
Имай също така предвид, че двигателя отвори ли се после не се сглобява със същите части - нови коплект болтове и комплект гарнитури задължително.
При мен губеше течност от гарнитура.
след направения ремонт колата продължи да губи течност и според него причината е че главата е спукана. Проблемът според него е че при водната проба която се прави налягането е по-малко отколкото в действителност и затова е трудно да се разбере дали има пукнатина, особенно ако е малка. Това са неговите думи цитирам само. Затова търся вашите съвети.
Пак повтарям като се кара в града, не губи течност или поне губи по-малко, а и за момента доливам само вода. А на дълги разстояния губи повече последният път за 100 км пробег доляхме около 1-1.5 л.
- impressionistus
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.06.2010
- Местоположение: обл.Русе/гр.Две могили
- Пол: Мъж
- Кара: BMW320i
Re: Проверка на глава на двигателя
Задай въпроса на майстора,който е правил колата ти:Защо не е установил,че главата е пукната?ЗАЩО ?По този начин те е ощетил-шлайфане,смяна на гарнитура и т н това са пари.Сега ,ако се окаже,че главата е пукната почвай на нова сметка.
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Проверка на глава на двигателя
Колега vesko-vesko какво точно става от неизправна капачка на разширителното казанче, защото и аз имам загуба на течност и на капачката видях, че долното гумено уплътнение е скъсано. Може ли да е нещо от това? От самата капачка ли изтича антифриза....

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проверка на глава на двигателя
колега налягането във системата ти никога не е по голямо от 8 атмосфери ! то на толко и радиатори ще гръмнат и все . Капачката на разширителния съд има клапанче което е на около 2 атмосфери . За да достигнеш до 2 атмосвери трябва да си на около 120 градуса вече.
От ауспуха бяла пара излиза ли , при добре загрял автомобил ? Челното стъкло да ти се поти ? Надува ли ти маркучи ?
гледай колко съединения имаш .. прегледа ли ги за течове

а ето виж си капачката Но 7 - 2Бара = 2.1 Атмосфери
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... c_gearbox/
речи му на твоя майстор "кви 8 атмосфери ?!??!"
От ауспуха бяла пара излиза ли , при добре загрял автомобил ? Челното стъкло да ти се поти ? Надува ли ти маркучи ?
гледай колко съединения имаш .. прегледа ли ги за течове

а ето виж си капачката Но 7 - 2Бара = 2.1 Атмосфери
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... c_gearbox/
речи му на твоя майстор "кви 8 атмосфери ?!??!"

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани