Демонтаж волан

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Демонтаж волан

Мнение от zlati79 » 03 Май 2010, 21:05

Здравейте колеги! Навремето си претапецирах салона, но запазих волана, та сега искам да го дам за обновление!
Не съм срещал скоро тема по въпроса а следя форума ежедневно.
1.Виждам че има два винта/болта малка еврейска звезда на гърба на волана-те ли са разколничето.
2.Как се свалят бутоните на мулти функцията.
3.Ще трябва ли после да занулявам грешки заради бега-или ако не я паля докато е разкачена буксата няма да се наложи!
Модела е този - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
Мерси!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Демонтаж волан

Мнение от DiGital » 03 Май 2010, 21:16

При твоя волан са само тези два болта които ти си споменал. Бега няма да светне докато не завъртиш ключа, но за да се подсигуриш може да свалиш клемата на батерията. Коппечата всяка кутийка си има отделна букса и мисля са на щипки но това се вижда като се свали бега.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Демонтаж волан

Мнение от Wolfen » 03 Май 2010, 21:17

Като за начало ... поне при мен (преди фейса) ... откачих акумулатора за около 10мин, за да изчезнат всякакви тоци и тогава започнах с демонтирането на волана. Болтчетата отзад са за бега, след като ги махнеш, бега пада, откачи го от буксата и го остави настрани, следва големия болт, който държи самия волан. развиваш го ... и запомни или си отбележи положението на волана, за да не ти се налага да го наместваш после допълнително. Не знам дали трябва да се свалят копчетата на волана, за да се претапицира. След поставяне на бега обратно, нямах никакви грешки и всичко си беше ок :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Демонтаж волан

Мнение от Dimitroff » 03 Май 2010, 21:20

Мдам...само 2 допълнения.

И без да разкачаш батерията - ако не си на контакт няма да имаш грешки (пробвано с Е46 преди фейса)
Волана като развиеш болта...има лепило по резбата (ако някой вече не го е сменял преди) - хващаш от ляво и от дясно и редуваш с дърпанията, като внимаваш да не те цапне в устата :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook