оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 01 Юли 2009, 1:04

Vanio_bmw написа:ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга кола :D след смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата..... :D поздрави от Варна :arrow:


ебати филтъра, такова влияние при вървежа ли оказва :!:
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 01 Юли 2009, 18:03

bad_bad_boy написа:
Vanio_bmw написа:ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга кола :D след смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата..... :D поздрави от Варна :arrow:


ебати филтъра, такова влияние при вървежа ли оказва :!:

:nono:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 01 Юли 2009, 18:55

:yes: :yes: :yes: то4но от филтъра ми се затормозява6е турбината колега (baga) 100% .Проблема ми бе6е този на мене - и аз го ре6их. Дано с1м помогнал и на др колеги които се 4удят за6то не в1рви бимата им.Аз с1м от Вн. ако не вярва6 ела се видим 6и покара6 малко , после 6и си сложа стария ( 5 мин работа) филт1р и - разлика да види6. :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Юли 2009, 19:16

Не е от филтъра през него не смучи турбината ако започне да смучи значи не е добре ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 01 Юли 2009, 19:56

plamen_hh написа:Не е от филтъра през него не смучи турбината ако започне да смучи значи не е добре ;)

Точно така Пламене! Vanio_bmw, искам да знаеш, че аз съм на мнение, че несменянето на филт. картерни газове е причината за масовото чупене на турбинките на този модел. Това е ПЪРВОТО нещо което трябва да се смени, като купиш колата. В тоя ред на мисли, имам впечатления от вървежа със стария филт, имам и от новия. Много митични сили му давате! Ролята на този филтър е да не допуска маслото от картерните газове да ти се налепи по дебитомер, турбинка, кулер и тн. Или си внушаваш, или просто си сменил и въздушния филтър, и колата наистина е тръгнала по-добре! Дори и много задръстен, той неможе да окаже никакво съпротивление на картерните газове, просто пропуска маслените пари, те се налепват по перката на турбинката, получава се дисбаланс и щета. Същото се случва и с дебитомера, но без дисбаланса! :mhihi:
П.С. Този филтър е недомислен от инж. и след време променен. :bchug:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook