За всички със шунтиран АГР клапан !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

За всички със шунтиран АГР клапан !!!

Мнение от Zagy » 05 Апр 2009, 20:40

Така, клапана го шунтирах преди малко повече от 2 седмици. Но днес го свалих за почистване (само колко говна изпадаха от него, майкооо...) ама не ми е за това темата - като погледнах пластинката, която се слага на пътя на отработените газове и познайте :) - беше изгоряла изцяло (беше заприличала на гарнитурка :)). А според съветите на хората от форума сложих капачка, само приплесках ръбовете. Така че си прегледайте тези пластинки задължително, защото може да се стигне до локално прегаряне и последващо отчупване на парченце от тази пластинка и то може да заседне някъде и да омаже нещо по мотора или някоя система там... Аз набарах една поцинкована ламарина и една ножица за ламарина и тоя отвор го бронирах - надявам се, че това вече няма да прегори, защото тая поцинкована ламарина е БАЯ дебела. Прегледайте си пластинките за да не стане някой фал.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Апр 2009, 22:21

Благодаря за съвета, колега.
Само 1 въпрос - ти изолира ли и маркучето, което създава вакум, когато изолираше АГР-клапана ? :confused:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 05 Апр 2009, 22:32

Да - навих му едно болтче 5мм и го стегнах с една свинска опашка към един друг маркуч да не мърда и да трака. Пълна програма. Сега смятам да помоля едни пичове да ми изрежат от алуминий една тръба с планка за 4-те болта, за да я елиминирам съвсем тая клапа и да си имам пълното сечение на тръбата. Ще е същите размери като клапана, само няма да го има вакуумното тяло и изхода за рециркулацията - просто права тръба. И ОПРЕДЕЛЕНО има разлика :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Апр 2009, 22:39

Аз си изразах гарнитурка от дебело алуминче за да не прегаря :D
Последна промяна plamen_hh на 06 Апр 2009, 9:25, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Апр 2009, 22:43

Ето тук може да видиш дани без АГР

Изображение

А тук с АГР

Изображение


А тези данни трябва да се приблизително еднакви

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 05 Апр 2009, 23:12

Малее, искаш да кажеш, че с изключен ЕГР клапан притока на въздух е с близо 60% повече, така ли? Или бъркам? Можеш ли да разясниш какво точно означават тези две скрийншотчета?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 06 Апр 2009, 21:53

Zagy написа:Малее, искаш да кажеш, че с изключен ЕГР клапан притока на въздух е с близо 60% повече, така ли? Или бъркам? Можеш ли да разясниш какво точно означават тези две скрийншотчета?


Това са живи данни измерени на моята кола с АГР и без АГР, този тест е правен през 2-3 мин. В смисъл колата си е в еднакво техническо състояние. Всеки сам да си прави сметка с АГР или без. Доста теми са пускани по тази тема. Аз лично бях шунтирал АГР-то заради това че имах проблем с дебитомера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 10 Апр 2009, 12:37

Само искам да кажа, че това са ти данните без турбото да нагнетява , както се вижда на твоите снимки. По интересно би било да замерите в режими на ускорение каква е промяната. Тогава турбото ще нагнетява въздух под налягане и не би имало такава разлика, защото ЕГР се управялва от вакумен клапан. На празен ход мотора е в атмосферен режим, затова и такава голяма разлика в количеството въздух.
Forced induction means torque,
torque means fun.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 10 Апр 2009, 13:19

Да той агр клапана се отваря само на празен ход ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: софия

Мнение от juli_e46 » 12 Апр 2009, 3:44

колеги кьде точно слагате тая вьпросна пластина че не ми е много ясно даите повече инфо


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: :)

Мнение от milennyc » 12 Апр 2009, 8:36

RadioDJ написа:Само искам да кажа, че това са ти данните без турбото да нагнетява , както се вижда на твоите снимки. По интересно би било да замерите в режими на ускорение каква е промяната. Тогава турбото ще нагнетява въздух под налягане и не би имало такава разлика, защото ЕГР се управялва от вакумен клапан. На празен ход мотора е в атмосферен режим, затова и такава голяма разлика в количеството въздух.



Да ще ги за меря. Интересно ми е какво ще показва при ускорение и АГР-то е запушено?! След това ще пратя снимки пак

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook