проблем с е46 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

проблем с е46 320д

Мнение от oxi1 » 16 Окт 2008, 1:02

нов съм във форума взех си го преди няколко дни 2001г е 136кс проблема е следния като я карам и я надуя на 3000 оборота има някаква вибрация след което губи мощност и забива муцуната след известно време се оправя не го прави постоянно но не е приятно :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 16 Окт 2008, 2:02

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3%F3%E1%E0 Ето тук може да намериш отговор.
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Окт 2008, 10:19

или най-добре първо направи една диагностика...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 16 Окт 2008, 13:02

Къде в софия можем да направим найстина качествена диагностика ? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 18 Окт 2008, 13:25

колеги а тази вибрация възможно ли е да е от турбото или пък някоя от дюзите е запушила :(

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 13 Ное 2008, 21:25

колеги след няколко диагностики нищо не излиза колата продължава като я карам на 5ск след 3000 оборота започва да тресе и загубва мощност и изпада във авария след известно време се оправя явно трябва да я карам във дару кар да ми свалят кожата възможно ли е да е дебитомера :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Ное 2008, 22:50

Карай я на диагностика и сигуно ще смениш дебитомера ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 13 Ное 2008, 23:12

карах я на няколко места и никъде не излезе дебитомер но най вероятно е той смених и егр клапана :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Ное 2008, 23:51

И оправи ли се

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 14 Ное 2008, 0:09

не се оправи а след смяната на егр клапана започна да ми примърдва на ниски обороти преди да го сменя него правеше но и стария беше изолиран и си мислех че от там е проблема но не е явно е дебитомера :confused:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Ное 2008, 0:46

oxi1 написа:не се оправи а след смяната на егр клапана започна да ми примърдва на ниски обороти преди да го сменя него правеше но и стария беше изолиран и си мислех че от там е проблема но не е явно е дебитомера :confused:


То и колегата plamen_hh имаше такива съмнения, но питай го каква е разликата след смяната на дебитомера ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 28 Ное 2008, 17:12

Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 29 Ное 2008, 19:02

oxi1 написа:Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара :lol:

Не са на вятъра повярвай ми после ще се чудиш що не върви колата или защо забива :mhihi:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 29 Ное 2008, 20:49

oxi1 написа:Проблема със вибрацията и изпадането във авария решен оказа се че турбото набива по голямо налягане купих клапан регулатор на турбото а се оказа че някой идиот е разменил входа и изхода на клапана и той действа на обратно 156лв на вятара :lol:


Колега я опиши точно как усешташе тази вибрация? Чуваше ли нещо като чукане на аванс? Имаше ли бял пушек когато изпадаше в авариен режим?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София-Перник
Кара: bmw e46

Мнение от oxi1 » 01 Дек 2008, 18:39

като го изрежа над 3200 оборота почва да тресе и става по шумен турбото до тия обороти трябва да набива по силно и след 3000 трябва да намали налягането а при мен не спираше и не изкаше да работи добре и изпадаше във авария за да не не се прецака двигателя но при мен вакума си беше здрав някой явно го е свалял и после е объркал посоките :roll:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook