Светна ми лампата на акумулатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Светна ми лампата на акумулатора

Мнение от ivo752 » 10 Авг 2008, 18:38

Светна ми лампата на акумулатора тъкмо когато бях стигнал половината път за морето,светна от раз -дали са четки или нещо друго ако някой знае и кви пари струват,защото във Варна някакъв майстор каза,че може и да са четки може и реле което струвало към 400лв. :roll: и каза че неможел да ги смени толкова лесно :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 10 Авг 2008, 21:50

Вече започвам да си мисля че BMW е кола за градско то май който е тръгнал на подалече все му излиза някой проблем :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 10 Авг 2008, 23:26

Ми те колите си имат ресурс, ква надежност търсите след 300к километра.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Re: Светна ми лампата на акумулатора

Мнение от mom4e_s_BMW » 11 Авг 2008, 6:32

ivo752 написа:Светна ми лампата на акумулатора тъкмо когато бях стигнал половината път за морето,светна от раз -дали са четки или нещо друго ако някой знае и кви пари струват,защото във Варна някакъв майстор каза,че може и да са четки може и реле което струвало към 400лв. :roll: и каза че неможел да ги смени толкова лесно :?:


Ако са четки за коса , не струват толкова пари, нито пък релетата са толкова скъпи.
Няма да вземам под внимание написаното след "светна ми лампата на акумулатора". От първите ти думи разбирам , че не ти се зарежда акумулатора. Първото нещо , което трябва да провериш е ремъка дали не е изскочил от ролката на динамото, ако не е тогава виж дали ролката му се върти свободно и не е затегнала. Провери с волтметър при изгасена кола напрежението на батерията и трябва да е около 12.4 до 12.6 волта. При запалена кола трябва да е повече от 13 волта. Ако не е значи причината е в динамото и то не зарежда батерията. Провери с мултицет изходите на динамото и трябва да излиза напрежение 14 волта. Ако няма никой там , динамото е за смяна, ако излиза 14 или повече тогава вече търси проблема по кабелите отиващи към батерията след динамото. Понякога ръждата по кабелите покачва съпротивлението и е невъзможно да достигне достатъчно ток , за да се зареди батерията.
Надявам се това да ти помогне и да не ти вземат парите напразно.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 11 Авг 2008, 7:26

Ремъка си е на мястото на външен вид всичко си е ок ,явно не зарежда защото акумулатора беше паднал,заредих го предния ден преди да тръгна да се прибирам и така се прибрах,та мисълта ми е четките или релето ималиги като резервна част

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Мнение от mom4e_s_BMW » 11 Авг 2008, 9:04

ivo752 написа:Ремъка си е на мястото на външен вид всичко си е ок ,явно не зарежда защото акумулатора беше паднал,заредих го предния ден преди да тръгна да се прибирам и така се прибрах,та мисълта ми е четките или релето ималиги като резервна част


Предполагам говориш за "релето", а имаш предвид "регулатор на напрежението". Има ги като резервна част, когато купиш регулатор на напрежението и "четките" идват с него. При нас това струва 53 долара, не знам как е в БГ, но не е 400 лева. Работата по смяната е не повече от 15 минути , след като се свали динамото.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 12 Авг 2008, 7:27

Вчера го оправиха динамото,казаха че са му сменили лагер,четки някакъв пластмасов капак всичко с труда по демонтажа,ремонта с частите и монтажа:107лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 24 Авг 2008, 22:23

ivo752 написа:Вчера го оправиха динамото,казаха че са му сменили лагер,четки някакъв пластмасов капак всичко с труда по демонтажа,ремонта с частите и монтажа:107лв.
кой сервиз ползва? доволен ли си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 24 Авг 2008, 22:58

Vilio-SAXOTO написа:
ivo752 написа:Вчера го оправиха динамото,казаха че са му сменили лагер,четки някакъв пластмасов капак всичко с труда по демонтажа,ремонта с частите и монтажа:107лв.
кой сервиз ползва? доволен ли си?
Занесох я при мисля фирма Юви се казваше зад Ялта(малко по надоло от военното поделени ако искаш по подробно инфо утре ще видя за телефон)те там динама правят,стартери бях чувал само за тях ,но останах много доволен,занесох я сутринта и до след обяд беше готова.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook