Help... Дебитормер за 320Д - 136 и 150
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Help... Дебитормер за 320Д - 136 и 150
Налага се да сменям дебитомера...
изчетох доста теми... и някъде срешнах едно мнение че може да се сложи на 136 коня дизеларка... дебитомер от 150 кончета и колата вървяла по-добре
Тук е момента да попитам и хората занимаващи се с чипосване (лъчо, vmax и други) дали това би било добро решение ако съм решил след това да правя и смяна на софтуера ?
Доколкото знам... е доста препоръчително когато се прави такава интервенция, колата да е абсолютно здрава (като нова) за да има максимален ефект.
Другото което е ... четох че и трябва да се препрограмира самия дебитомер... без значение дали е за 136 или 150 - смениш ли го... препрограмираш - вярно ли е това и къде може да се направи (освен в камор и дару разбира се)
Също така... хора имащи подобен проблем :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=92592
и са сменили дебитомера... ако може да споделят дали се е оправил !
Накратко...
Сменил съм всички филтри, махнал съм всички катализатори (не съм изолирал АГР-то - според мен когато ел клапана не работи както трябва тогава е препоръчително - при мен като го изолирах колата взе да ми харчи малко повече и нямаше никаква разлика във вървенето + това ми даде грешка в компютъра) и пак има едно забиване !
Стигнах до извода че дебитомера се ебава... макар че на диагностиката показа че работи... според мен във високите обороти не прави правилно сместа ! (в другата тема съм постнал какво съм правил по колата и защо мисля така)
И накрая .. цена разбира се за оригинален дебитомер в дару или камор ... ако някой го е купувал !
Благодаря
изчетох доста теми... и някъде срешнах едно мнение че може да се сложи на 136 коня дизеларка... дебитомер от 150 кончета и колата вървяла по-добре
Тук е момента да попитам и хората занимаващи се с чипосване (лъчо, vmax и други) дали това би било добро решение ако съм решил след това да правя и смяна на софтуера ?
Доколкото знам... е доста препоръчително когато се прави такава интервенция, колата да е абсолютно здрава (като нова) за да има максимален ефект.
Другото което е ... четох че и трябва да се препрограмира самия дебитомер... без значение дали е за 136 или 150 - смениш ли го... препрограмираш - вярно ли е това и къде може да се направи (освен в камор и дару разбира се)
Също така... хора имащи подобен проблем :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=92592
и са сменили дебитомера... ако може да споделят дали се е оправил !
Накратко...
Сменил съм всички филтри, махнал съм всички катализатори (не съм изолирал АГР-то - според мен когато ел клапана не работи както трябва тогава е препоръчително - при мен като го изолирах колата взе да ми харчи малко повече и нямаше никаква разлика във вървенето + това ми даде грешка в компютъра) и пак има едно забиване !
Стигнах до извода че дебитомера се ебава... макар че на диагностиката показа че работи... според мен във високите обороти не прави правилно сместа ! (в другата тема съм постнал какво съм правил по колата и защо мисля така)
И накрая .. цена разбира се за оригинален дебитомер в дару или камор ... ако някой го е купувал !
Благодаря

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така е, след смяна на дебитомера трябва да се препрограмира ДДЕто за да работи с новия . Това се прави защото има няколко поколения дебитомери и при смяна се обновяват картите по които работи ДДЕто. Ако те не съответстват с показанията на новия дебитомер компа ще изпада в авариен режим.
И за другото си прав - преди да се тунингова колата трябва да е изрядна и с махнати и 2та катализатора (за коли над 150 000км разбира се
)
И за другото си прав - преди да се тунингова колата трябва да е изрядна и с махнати и 2та катализатора (за коли над 150 000км разбира се

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Ако си с оригиналния задължително се програмира, ако е сменян само го слагаш и си готов.Става и от 150 коня двг-то.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
kronos написа:Ако си с оригиналния задължително се програмира, ако е сменян само го слагаш и си готов.Става и от 150 коня двг-то.
въпроса е къде да се препрограмира?
а, да...още един глуповат въпрос - къде точно седи дебитомера при 320д ???
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
стои на входа на възд кутия , преди филтъра
препрограмира се в БМВ или всеки сервиз , който има Сименс ГТ1 уред или ОПС

препрограмира се в БМВ или всеки сервиз , който има Сименс ГТ1 уред или ОПС
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
V-max написа:стои на входа на възд кутия , преди филтъра![]()
препрограмира се в БМВ или всеки сервиз , който има Сименс ГТ1 уред или ОПС
колега...може да се смееш ама на пустата дизелова 320ка не знам къде седи въздушния филтър...вчера с едно аверче седим гледаме корите, гледаме се, гледаме корите, гледаме се ... и разбрахме, че с гледане не ставаааа

Dimitroff написа:V-max написа:стои на входа на възд кутия , преди филтъра![]()
препрограмира се в БМВ или всеки сервиз , който има Сименс ГТ1 уред или ОПС
колега...може да се смееш ама на пустата дизелова 320ка не знам къде седи въздушния филтър...вчера с едно аверче седим гледаме корите, гледаме се, гледаме корите, гледаме се ... и разбрахме, че с гледане не ставаааа





- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колеги, вчера едно приятелче ми каза че дебитомера можел да се е зацапал и ме прати в един сервиз в София на бул.Сливница близо до караулката да ми го изчистят с лазер... за скромната сума от 70 лв...
някой има ли идея за какво става въпрос и дали има смисъл ?
Все пак моя работи - след дигностиакта ми казаха че само във високите обороти не правил точно сместа както трябва...
някой има ли идея за какво става въпрос и дали има смисъл ?
Все пак моя работи - след дигностиакта ми казаха че само във високите обороти не правил точно сместа както трябва...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
mili4uk написа:Колеги, вчера едно приятелче ми каза че дебитомера можел да се е зацапал и ме прати в един сервиз в София на бул.Сливница близо до караулката да ми го изчистят с лазер... за скромната сума от 70 лв...
някой има ли идея за какво става въпрос и дали има смисъл ?
Все пак моя работи - след дигностиакта ми казаха че само във високите обороти не правил точно сместа както трябва...
Я питай твойто приятелче, за кой сервиз точно става дума, че може да му направя и аз едно почистване на моя дебит.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
baga написа:mili4uk написа:Колеги, вчера едно приятелче ми каза че дебитомера можел да се е зацапал и ме прати в един сервиз в София на бул.Сливница близо до караулката да ми го изчистят с лазер... за скромната сума от 70 лв...
някой има ли идея за какво става въпрос и дали има смисъл ?
Все пак моя работи - след дигностиакта ми казаха че само във високите обороти не правил точно сместа както трябва...
Я питай твойто приятелче, за кой сервиз точно става дума, че може да му направя и аз едно почистване на моя дебит.
D&S или нещо такова се казва сервиза. Пада се точно срещу Шел-а преди караулката на сливница и околовръсното.
Аз още не съм успял да отида.... но при първа възможност ще го направя.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани