Стана само пара!

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Стана само пара!

Мнение от dopestar » 22 Авг 2005, 22:08

Значи карам си с един приятел и съм с 90 на втора(а до сега съм го карал и с 100) и изведнъж както чакам да ги направи отново по един доста стръмен байр изведнъж се чу доста силен шум, и изпот педалите и от радиото започна да излиза пара и напълни купето за отрицателно време и видимостта стана 0, не успяхме да се удариме само защото прозореца беше отворен и си показах главата да гледам на къде да го водя. Веднага изгасих всичко и искачих баира по енерция и отбих в една пряка, за щастие нищо не изгоря и докато карах към нас от местото на радиото излизаще пушек когато подавах газ, и какво да видя ремъка го нямаше(а той сигурно беше поне на 5 години) обаче водата не беше на червеното и въобще не беше избила от радиатора и най странното е че датчикът OILSURVICE както и лампичките под него, дори и тези под другия започнаха да светят, даже и като изгася от контакт и извадя ключа, а един приятел ми каза че няма в България такова бмв с работещ такъв датчик(освен ако не е нулиран) защото той постоянно си ми светеше ама сега почнаха и тия до него. А къде седи датчик по принцип защото според мен там някъде ми е избило.
Последна промяна dopestar на 31 Авг 2005, 21:07, променена общо 2 пъти
:)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Авг 2005, 12:13

кой датчик? радиаторчето на парното ти е избило сигорно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Мнение от liort » 23 Авг 2005, 12:34

Човече закараи го на диагностика и там ще ти кажат , по добре не си прави експерименти .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 23 Авг 2005, 16:34

mitak_o написа:кой датчик? радиаторчето на парното ти е избило сигорно

целото табло ли трябва да сваля сега :evil:
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Авг 2005, 21:05

dopestar написа:целото табло ли трябва да сваля сега :evil:
Най-добре е да свалиш таблото, дори да не е нужно за смяната на радиаторчето. Ще можеш да прегледаш и подсушиш доста повече, отколкото, ако не го свалиш. Докато изсъхне, най-добре да откачиш акумулатора, щото тока, макар и малък, окислява - и после се почва "тоя датчик не работи , оная лампа не свети ..."
А "OIL SERVICE", "INSPECTION" и диодите отдолу работят на доста БМВ-та в България ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook